Saturday, May 23, 2009

ALANG-ALANG MOGOK BIAR SAMPAI MAMPUS

rileks babi ! kau cuti dulu tiga hari,mereka nak mogok lapar

Jam 11.00 pagi tadi satu sidang media telah diadakan oleh oleh seorang pendatang di bumi Tanah Melayu yang bernama nga kor ming,bersama beberapa lagi adun pendatang dari Guanzhou dan Tamil Nadu.

Tujuan diadakan sidang media itu untuk memaklumkan bahawa kaum-kaum pendatang ini ingin mengadakan satu mogok lapar selama 3 hari di wisma penyokong setia chin peng (dap) di Ipoh, pada 26.5.09 hingga 28.5.09. Mogok lapar ini akan dilancarkan oleh seorang suku sakat kaum pendatang juga yang juga ketua pembangkang dun perak yang bernama nizar bintang tiga.

Beberapa doktor juga akan mengawasi pemogok-pemogok lapar itu yang akan berlapar selama 3 hari kerana tidak dapat menterdarah babi dan arak.
tak laku tiga hari.mogok

WAHAI KAWAN-KAWAN SEMUA MARI KITA MENTERTAWAKAN MEREKA. HA ! HA ! HA !

Apa ke jadahnya nak buat mogok lapar 3 hari ja. Alang-alang nak buat biar sampai mampus. Barulah ada kesan. Letak doktor buat kepala otak apa kat sana. Kamu buat nak mampus kan,biar lah mampus. Jangan pula bila doktor kata kamu kena makan maka kamu makan. Bodoh! Bodoh ! Bodoh !

Saya berharap pihak berkuasa tidak memberi apa-apa bantuan atau sokongan terhadap si bodoh-si bodoh yang akan bermogok lapar ini. Mereka yang cari masalah biar mereka sendiri yang selesaikan.

Di Malaysia ni mogok lapar tak kemananya. Setakat tu ja. Belum ada yang betul-betul berkesan lagi. Dah beberapa kali ianya diadakan. Sia-sia saja. Dulu berapa ramai yang buat mogok lapar di Taman Melewar semasa anwar dalam jel. Kemudian puak-puak pendatang pertubuhan haram hindraf pula buat.Gagal juga.

Orang-orang cina dan india kena sedar sikit siapa diri kamu itu. Kamu tu pendatang yang datang ke negara kami dan menumpang disini. Dah banyak kami bagi kemudahan kepada kamu. Sekarang kamu nak kuasa politik dan taraf bumi pula. Sorry ! Sorry ! Sorry ! Podah chit..........

lima ekor babi panggang sempena lima negeri yang jatuh kepada mereka

Kamu semua kena sedar sikit ,kedudukan kamu semua itu sama saja dengan pendatang-pendatang Bangladesh,India,Nepal,Vietnam dll yang berada di Malaysia sekarang ini. Kalau macam tu satu hari nanti mereka-mereka ini semua boleh lah minta apa yang kamu minta tu.

Tolong cermin diri sikit.

Kalau tak ada cermin, ambil tempurung kelapa,kemudian kencing dalam tempurung dan tilik muka kamu dalam air kencing yang dalam tempurung tersebut.

21 comments:

penyair dari gunung said...

inilah manusia yang selalu bermain dengan agama. Halal boleh jadi haram, haram boleh jadi halal...
Tapi kenapa 3 hari je mogok lapar? Kenapa tak mogok sampai piliharaya 13? Dah kalah tu, terima je le. Yang si Nizar Tristar ni boleh ikut si Nga dan Ngeh ni apa hal? Pemimpin apa macam ni. Tapi nak buat macamana, mak nya cina tu le perangai macam cina.
Buat RBF, don't worry...cukuple kita berlapik cakap ngan puak ni...pi mampus le dengan cina ni. Biar kita tekorban namun kali ni pantang undur.Teruskan perjuangan kita. Biar nama kita terpahat dalam Sejarah Malaysia.

Anonymous said...

betui tu, aku sokong 100%. jenis manusia yang tak reti bersyukur.

Anonymous said...

make sure you people in perak come in buses to boo this junkies.. during their so called mogok lapar..
what the hack...! i don't understand why doctos need to attend them.. pls show your jantanlah..kalau mau mogok..ha..ha..maybe amoks [olang putih] will sympathy them..not us...

megat said...

mogok lapar tapi minum air bang.. mineral sorang sebotol.. dahaga katanya kikiki

Kumbang said...

Salam bro,
mogok pulak,
tak abes-abes depa ni hehe

TAIPINGMALI said...

hua hua hua hua......aku dah gelak....

gelak macam tu ka,.,,???

kah kah kah...tu baru betul kut.

Elok lah mogok lapar bagi cacing-cacing selsema babi..ragut saja nyawa depa.

GuruBashid said...

Lucu juga rupanya si Nizar ni.

Parpu Kari said...

MEMANG DAH MELAMPAU NIZAR NI!

Anonymous said...

baik ler buat puasa sunat dapat juga pahala heran temann tak kan ler puak2 pas akan ikut jer telunjuk DAP tuu udah2 ler tuuu terima jer la qada dan qadar tu pun tak paham lagiii jangan diikut telunjuk DAP tuuu BODOHHHH betuii melayu PAKATAN RAKYAT Niiii runsinggg teman dahh dengan politik rimbaa niii

Anonymous said...

aku cabar diorang...................mogok lapar la sampai next PRU

Cucu Tok Selampit said...

Kah!Kah!Kah! Mogok lapar... Kahh!Kah! Kah!

Tungaklangit said...

SALAM BRO RBF

MUNGKIN TOK GURU NIZAR AJAR MACAM TU KOT?

DIA NI TERLEBIH BELAJAR AGAMA AGAKNYA...

ATAU DIA BELAJAR DENGAN USTAZ NGA KOT?

ruang bicara faisal said...

mogok lapar wehhhh

ha ha ha ha

GOMO said...

AKU KESIAN DENGAN NIZAR DAN SIVA, MEREKA TIDAK MENDAPAT KEADILAN YANG SEWAJARNYA

NIZAR DAN SIVA TIDAK MENDAPAT KEADILAN YANG SEWAJARNYA http://www.gomounited.com/2009/05/ketidak-adilan-pada-nizar-dan-siva.html

Pembela Wira said...

apa barang mogok lapar 3 hari jer.....bikin la mogok lapar selama-lamanya...baru la bule digelar 'HERO RAKYAT'....Wakakakakkakakakakaakakakaakakakakaakak

Anonymous said...

Kita sama sama lihat berapa Ekoq kaldai nak mogok lapaq? Sedangkan Puasa dalam beberapa Jam saja pun kedai mamak belum siap masak melayu dah berduyun2 bungkus.Itu Puasa kerana Allah SWT. Ini kes belapaq kerana politik berapa kerat melayu bangang nak belapaq? Tunggu dan lihat sajalah.Silap2 mampuih kering macam tu saja.Biaq mereka belapaq.Biar mammmpuuuuuuuss!!!

the_rock said...

aiiiii...kesian..
diaorg dah jadi bodoh mcm lembu.

penyair dari gunung said...

The_rock! Aku ingat lembut pun tak bodoh macam diaorang

rauna said...

mogok lapar konon..x kesian langsung, sebelum ni baring kat jalan, skrg mogok lapar, pas ni apa lak..kalau berani buat la mogok HOMOSEKS lak..

pak malau said...

KUTU BABI juga sedang melada Kedah

pak malau said...

Apa nak jagi dgn manusia yg bertopengkan PAS sekoq ni. Menjatuhkan maruah saja. Kerja dia tak ada lain kikis harta rakyat yg kononnya apa yg dia buat utk membantu parti PAS.
MB Kedah yg tahu akan perkara ni buat tak tahu saja. Bila ditanya “Saya tak tahu…” itulah jawapan yg selalu dia sebut.

Boleh aku katakan PAS menghalalkan pendapatan dari kerja kotor ini sebagai dana pergerakan parti. Wahai sekelian rakyat Kedah, ketahuilah pembongkaran ini…..

15 September 2008 - Sebuah syarikat “AY TRADING” pengurusnya Aziz bin Ahmad telah membuat permohonan bersurat kepada YAB Tuan Pengarah Perhutanan Kedah atas tajuk “Permohonan untuk mengeluarkan saki baki kayu balak dalam tanah kerajaan lot 1771 dan lot 1805 Bukit Kaci Pelanduk, Mukim Temin, Daerah Kubang Pasu, Kedah Darul Aman”. Keluasan kawasan yg dipohon lebih kurang 254 ekar.

18 September 2009 – Bayaran memproses permohonan (RM200.00) dan bayaran pertaruhan permohonan (RM10,000.00) telah dibuat kepada Jabatan Perhutanan Negeri Kedah.

19 September 2008 – AY Trading telah membuat perjanjian dgn org perseorangan CH Lim. Perjanjian disedikan oleh Tetuan Sharifah, CP Yeap & Co. Ditanda tangani di hadapan MURSHIDAH MUSTAFA (Peguambela & Pweguamcara).

Antaranya perjanjian itu berbunyi:
1. Pihak Pertama (AY Trading) adalah sebuah syarikat mempunyai lessen balak kelas B.
2. Pihak Kedua (CH Lim) akan menggunakan lessen balak kelas B Pihak Pertama utk membuat permohonan membalak.
3. Pihak Pertama bersetuju member sepenuh kerjasama kepada Pihak Kedua dlm segala urusan berkaitan permohonan tersebut.
4. Pihak Kedua telah menyediakan RM10,000.00 bayaran atas nama Pengarah Perhutanan Negeri Kedah sebagai deposit kpd Permohonan Membalak.
5. Sebagai balasan pengunaan balasan menggunakan lesen pembalak kelas B Pihak Pertama, Pihak Kedua bersetuju membayar kpd Pihak Pertama sebanyak RM25,000.00.
6. Segala kos memproses permohonan, kos urusan pembalakan urusan pentadbiran, perjalanan perniagaan pembalakan dijalankan sepenuhnya oleh Pihak Kedua.
7. Pihak Pertama setuju tidak akan membuat sebarang perjanjian, perkiraan atau apa-apa urusan dgn mana-mana pihak ketiga selepas perjanjian ditanda tangani.
8. Perjanjian dibuat mengikat waris-waris peribadi, wakil-wakil peribadi, waris-waris dan wasi-wasi kedua-dua pihak.
24 Septembar 2008 – Pemungut Hasil Hutan Sarinah binti Said, mengirim surat kpd AY Trading makluman resit bayaran (RM200.00) dan resit pertaruhan (RM10,000.00).

15 Febuari 2009 – Pengarah Perhutanan Negeri Kedah Kasim bin Osman telah meluluskan permohonan yg dibuat oleh “AY Trading” dgn bayaran yg dikenakan :

Harga premium RM1,454,184.002
Deposit jaminan lesan RM 10,000.00
Bayaran menyediakan lesan RM 100.00
Bayaran menyediakan plan RM 20.00

Tetapi durian rutuh yg bakal dikecapi oleh CH Lim keputusannya amat mengecewakan. Beliau mendapati bahawa AY Trading iaitu Aziz bin Ahmad telah membuat satu lagi perjanjian atas tanah yg sama kpd syarikat “METRO SUNVIEW SDN BHD”. AY Trading telah melanggar perjanjian.