Thursday, May 21, 2009

CELAKA LU LIM KIT SIANG ! SEBARKAN !!!

SAYA MOHON SAHABAT SEMUA SEBARKAN MAKLUMAT INI.


Saya mendapat maklumat ini malam tadi,sewaktu berjumpa dengan seorang otai politik yang boleh memahami bahasa cina.

KEPADA PEMBACA SILA BACA DENGAN BERHATI-HATI DAN FAHAMINYA,KEMUDIAN BERMUHASABAH SEKETIKA.

KATA-KATA INI DIUCAPKAN OLEH LIM KIT SIANG DALAM BAHASA CINA SEMASA KEMPEN P/RAYA KECIL KUALA TRENGGANU JANUARI LEPAS.

KALAU MAHU KITA JADI PERDANA MENTERI,MAKA KITA KENA PECAHKAN MELAYU CUKUP-CUKUP.

Terbakar tak hati kita mendengarnya ? Jadi , tunggu apa lagi bertindak sekaranggggggggggggg.


Sebab itu saya kata daripada dulu lagi wahai bangsaku sekalian. DAP ini adalah parti serpihan PAP pimpinan lee kuan yew di singapura. Matlamat dan cara perjuangan mereka sama. Selepas mereka menguasai singapura,maka mereka akan berusaha menguasai Malaysia pula. Antara cepat atau lambat hanya masa yang akan menentukannya.

Tetapi nampaknya sejak akhir-akhir ini,proses DAP mengusai Malaysia semakin hampir,kerana semakin ramai bangsa kita sendiri yang memberi peluang kepadanya.

Harus diingat,tiada peruntukan dalam Perlembagaan Malaysia,orang bukan Islam tidak boleh menjadi PM.

Harus diingat juga antara lim kit siang dan lee kuan yew telah ada perancangan halus sejak dulu lagi untuk menguasai Tanah Melayu. lim kit siang celaka ini dulu adalah setiausaha akhbar lee kuan yew,PM singapura pada masa itu. Pada tahun 1962 beliau balik ke Melaka dan menubuhkan DAP. Siapa yang suruh ? Kita telah berjaya mengusai singapura,maka kamu harus pulang ke Tanah Melayu dan bina platform kita di sana pula !


Tapi disebabkan melayu ini BODOH,maka mereka tidak sedar perancangan halus DAP yang cerdik ini. Bila ada DAP baca sepatah dua ayat Quran yang tunggang langgang,maka disambut dengan takbir dan diutuskan surat tahniah. Mudahnya melayu diPERBODOHKAN !




Ibarat kanak-kanak YANG diumpan gula-gula . Setiap hari seorang lelaki memberi gula-gula kepada kanak-kanak maka dipujinya lelaki itu. Walaupun ibu bapanya telah melarang jangan ambil jika ada orang yang tak kenal beri gula-gula. Tetapi kanak-kanak itu menjawab ,abang itu baik,abang itu bagus dan sebagainya. Sehinggakan ibu bapanya hilang akal bagaimana lagi hendak menasihati anaknya itu. Akibat daripada tidak mendengar kata-kata ibu bapanya,satu hari kanak-kanak itu telah diculik,dirogol dan dibunuh oleh si pemberi gula-gula itu.

Begitulah juga dengan perangai orang-orang melayu yang termakan kata-kata DAP itu. DAP itu tiada ikhlasnya. Sebab itu orang tua-tua zaman dahulu cukup pantang dengar nama DAP dan lim kit siang. Perkara ini masih lagi berlaku di Kelantan sekarang. Orang di sana masih tidak menerima DAP sehingga sekarang. Sebab itu DAP tidak ada sebarang cawangan di sana.

DAP hanya berlagak baik dengan PAS semata-mata untuk mendapat keuntungan politik dan seterusnya mencapai hajat mereka untuk menguasai Tanah Melayu. Daripada dulu lagi DAP tidak setuju dengan Negara Islam. lim kit siang pernah pertikai kenyataan Tun Dr.Mahathir dalam Parlimen antara tahun 1999-2000 tentang status Malaysia sebagai Negara Islam.

Kalau Negara Islam yang ada sekarang pun DAP pertikaikan,hangpa ingat DAP tu bodoh ke nak terima Negara Islam yang diperjuangkan oleh PAS.

Pada 1999 DAP mengalami kekalahan teruk dalam PRU ke 10,kerana bekerjasama dengan PAS,sehingga Pengerusi DAP pada masa itu Chen Man Hin terpaksa letak jawatan .Dan lim kit siang pada masa itu sebagai s/usaha agung DAP menarik DAP keluar daripada Barisan Alternatif,kerana tidak sebulu dengan PAS yang tetap memperjuangkan negara islam.

Tetapi setelah PAS setuju mengugurkan perjuangan Negara Islam dan hukum hudud maka DAP sanggup bekerjasama kembali dengan PAS. Itulah standard maruah melayu di tanahair sendiri.

Sanggup korbankan prisnsip dan perjuangan kerana hendak bekerjasama dengan DAP. Dimana maruahnya ? Kenapa tidak menyuruh DAP sahaja yang menggugurkan tuntutan kecinaan mereka itu untuk bekerjasama dengan PAS. Sepatutnya biarkan DAP datang kepada PAS ,bukannya PAS terhegeh-hegeh menghulur tangan kepada DAP.

Tapi PAS sanggup buat semua itu kerana hendak menyembelihkan bangsa sendiri iaitu UMNO. Sehingga bila diajak untuk membentuk kerajaan UMNO-PAS di Perak pun ditolaknya. Lebih rela bekerjasama dengan DAP daripada dengan UMNO. Klik sini.

Langkah mayat saya dulu sebelum laksanakan hudud- karpal singh

Haji Hadi ubat luput tarikh - karpal singh.

Hey melayu,jangan jadi BODOH lah,SEBODOH melayu singapura zaman dulu. Bila singapura nak keluar dari Tanah Melayu,Tunku Abd.Rahman ajak orang melayu singapura menyertai Tanah Melayu. Mereka enggan dan mengatakan kerajaan cina pimpinan lee kuan yew lebih baik daripada kerajaan Melayu pimpinan Tunku. Kami rela bertuankan kerajaan cina. Dan pelbagai lagi kata-kata hina dilemparkan kepada Tunku dan dipujinya melangit lee kuan yew.

Nah...ambil kau sekarang wahai melayu singapura.Akibat kebodohan datuk nenek kau orang dulu,sekarang anak cucu mereka yang merana.

Sekarang baru dok kelam kabut datang Malaysia untuk bercerita kesengsaraan kamu di singapura.

APAKAH KITA MAHU NASIB KITA SEBANGSAT ITU WAHAI MELAYU DI TANAH MELAYU ?

Sebelum tidur malam lihat wajah anak-anak kita. Tanya diri kita sendiri seperti dibawah ini.

Adakah apabila aku pejam mata nanti ,aku dapat mewarisi negara ini dengan keadaan seperti sekarang kepada anak cucu ku sebagaimana datuk,nenek dan ibu bapa ku mewarisi negara ini seperti sekarang terhadapku ? Fikir ! Fikir ! Fikir !

Jangan guna alasan cuba-cuba atau belum cuba belum tahu dengan DAP ini . Mereka memang ada agenda jahat. Contohnya sudah terbukti di Singapura dan di Perak selama 11 bulan.

lee kuan yew tak akan pejamkan matanya selagi DAP tidak dapat menakluk Tanah Melayu. Percayalah kata-kata saya ini. Ambil pen atau pensil tanda di dinding rumah anda semua tarikh,masa dan kata-kata saya ini untuk membuktikan kata-kata saya ini benar satu hari nanti. ataupun buat satu plak di bawah pokok depan rumah anda untuk mengingati kata-kata saya ini.

Bukan niat saya nak suruh pembaca semua sokong UMNO atau BN. Nak sokong PAS pun sokonglah. Saya tak halang. Tapi jangan beri muka kepada DAP. Aku lebih rela menyerahkan negara ini kepada PAS daripada diserah kepada DAP.

Soal PAS atau UMNO perkara ke dua. Yang penting Islam dan Melayu. Walaupun kau dan aku bermusuh kerana aku UMNO dan kau PAS,tapi kalau aku mati,wajib kau sebagai seorang islam walaupun PAS untuk menguruskan jenazahku.

Begitu juga jika kau orang PAS meninggal dunia,wajib bagiku sebagai seorang islam untuk menguruskan jenazah mu. Tak mungkin aku merelakan lim kit siang,ngeh koo ham atau jeff oii menguruskan jenazah mu. Silap-silap nanti mayat kau atau aku pun dia tak pandang. Dicampak ke sungai sahaja oleh mereka.

Air dicincang tak akan putus. Setakat mana sangat kita nak bergaduh. Akhirnya aku usung keranda kau dan kau usung keranda aku.

INSAFLAH WAHAI BANGSAKU.

INSAF,INSAF,INSAF

BANGKIT,BANGKIT,BANGKIT

BANGKIT CEPATTTTTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!

31 comments:

zm.azami said...

Asalam...

Orang kita berjuang ikut emosi, orang lain berjuang ikut strategy,

orang kita umpama 'membuang bunga ke jirat'.

orang lain 'umpama sirih, menjalar dulu kemudian melilit, barulah memanjat ke pucuk junjung' sambil menunggu peluang dengan 'membuat diam-diam buaya'

wasalam

najamarine said...

saudara faizal...

sedih bile mereka yg beragama islam dan juga berbangsa melayu sanggup merelakan semua ini..

apakah alasan mereka untuk membiarkannye??kerana benci umno yg telah memberi mereka subsidi sejak lahir sehingga mereka mencapai alam pekerjaan..

PAS...PAS...PAS..

kesiann...

mie said...

mcm mana kita ckp pasal melayu nieh, mereka tak akan sedar... penat mulut... mereka tetap dengan idealogi mereka sendiri... walhal mende tuh terang terangan nampak...


teruk3x...

Edyes said...

hehehe...

inilah antara orang yang termakan propaganda BN dalam mengekalkan penguasaan kuku besi.

theheheehe

Anonymous said...

pas menipu bangsaku. ya alllah berikan pertunjuk kepada pemumpin yang lalai dan ego

Anonymous said...

pas menipu bangsaku. wahai tuan guru2 pas semoga kamu mendapat petunjuk dari allah. amin

Anak Lenggong said...

Bro minta izizn sebarkan perkara ini dlm group yahoo perisik rakyat&yahoo.com

singgah sebentar said...

Melayu??


wakakka

Biar melayu pecah. Melayu hindu dengan melayu buddha je yang pecah..

Melayu Islam,insya Allah tidak..

Terimalah hakikat ini.

Anonymous said...

Yeaaahhhh Bangkit...!!

bangkit tidur semua!!

Penuhkan masjid pada 5 waktu barulah melayu islam berkuasa semula. Ni tidak,melayu pas aje penuhkan masjid. Mana melayu umno??

Soalan cepumas!!

Di negeri manakah melayu PAS selalu memenuhkan masjid?

ros minna said...

Satu peringatan dan nasihat yang seharusnya diambil berat oleh setiap orang Melayu.
Saya tidak sanggup membayangkan apatah lagi melihat kuasa politik yang sedikit demi sedikit kian terhakis dari orang Melayu di bumi sendiri. Sesuatu haruslah dilakukan agar bangsa kita kembali bersatu mempertahankan agama, bangsa dan negara. Semoga kita semua di bawah lindunganNya.

ruang bicara faisal said...

kpd anon

takpelah...islam umno tak pergi masjid

islam pas ja penuhi masjid

segala yg islam kat malaysia ini hanya untuk pas dan pas sahaja yg lakukan semuanya.

lembaga zakat,lembaga tabung haji,masjid,surau dan sebagainya semua pas buat ,kerana pas islam dan umno kafir.

nampaknya tugas malaikat ratib dan akib dia atas bahu kanan dan kiri telah diambil alih oleh anda kerana telah menentukan hanya orang pas saja yg memenuhi masjid.hebat ! syabas ! saya pun nak jumpa anda nak minta screening sikit batang tubuh saya apa dosa yg telah saya lakukan.

satu soalan saya kpd anda

kenapa kedai ekor di kedah tak ditutup tetapi di kelantan ditutup ?

jawab !

Anonymous said...

teringat dailog dalam Filem Bukit Kepong arahan Jins Shamsuddin antara komunis ngan ketuanya. Ayatnya lebih kurang mcm nie

K: susah mau tarik org melayu masuk parti. orang melayu ini kuat sembahyang.

KK: kalau itu mcm lu sembahyang la kemudian pelan-pelan tarik org melayu masuk parti kita.

(nah!..ketika ini sudah ada wakil rakyat DAP yg sudah pandai baca quran!)...

justmy2SEN said...

Sentimen dan keprihatinan saudara mengenai nasib bangsa Melayu di tanahair sendiri sama dgn saya

Keep on writing

tempursakti said...

Salam Bro,
saya amat setuju dan menyokong hujah dan pendedahan bro,memang DAP adalah parti bangsat yang keujudannya untuk memusnahkan bumi melayu ini.
APA YANG DIKESALKAN IALAH ADA ANAK BANGSA MELAYU YANG SANGGUP MENYOKONG PERJUANGAN DAP...KERANA KETAMAKAN DAN RAKUS NAK BERKUASA PUAK-PUAK INI SUDAH TERIKUT-IKUT RENTAK DAP,lihat saja apa yang terjadi di perak...itu pun melayu PAS dan PKR tak sedar lagi...
Dedahkan seberapa banyak lagi tentang perangai buruk DAP dan harap-harap PAS/PKR yang melayu akan sedar...sebab mereka telah lupa asal usul mereka...dan siapa DAP.

GOMO said...

SALAM BRO...
MEREKA NI BANGSAT. NAMUN LEBIH BANGSAT LAGI ADA DARI KOMPONEN KITA SENDIRI YANG CELAKA

GERAKAN ANJING SURUHAN DAP
http://www.gomounited.com/2009/05/gerakan-anjing-dap-sudah-mula-menyalak.html

Anonymous said...

apa gunanya kalu pergi ke masjid 5 kali sehari dgn tujuan :-
riak dgn amalan,
riak dgn pakaian,
riak dgn pegangan politik,
riak dgn pandai mengaji,
riak dgn pandai berceramah.
riak dgn kononya alim sbb selalu ke masjid.

sbb riak inilah kita tgk tiada roh dalam masjid biarpun ramai berjemaah disitu....

sbb riak itulah kita tgk, mereka yg riak ni hanya gah di mata manusia ttp hina di mata Allah

contoh dgn keriakan Nizar, mahu bekeras menjadi imam dan berkeras menyampaikan ceramah semasa TPM berjemaah di masjid tersebut, dgn alasan hanya sekadar menyampaikan tazkirah, tetapi bukankah ia menampakan keriakan yg besar.....


smua itu langsung tidak mendatang2kan apa2 bg mereka yg riak, kerana mereka ini selalu bersangka mereka mendapat rahmatNya, tapi sebenarnya mereka dilaknatNYA

AMBAJ said...

Pernah semasa Dr. Mahathir memberi komen tentang orang Melayu Singapura yang tidak di beri peluang meneraju kepimopinan negara seperti pertadbiran dan ketenteraan. "Orang Melayu Singapura bukannya bodoh sangat hingga tidak diberi peluang untuk jawatan tertinggi dalam pemerintahan dan ketenteraan.

Semasa jamuan makan disatu function Lee Kuan Yew senyum sinis dan memberitahu rakannya di sebelahan mengenai komen Dr. Mahathir. " The Malays are stupid lots. How high they go they are still stupid. Malaysian Malay is the next to be chopped off. Hahahaha...."

Maknanya Grang Design oleh LKY menerusi DAP dah nampak hasil dan dengan restu Anwar dan PAS maka senang Melayu dihapuskan di negara ini.

Melayu cuma akan guna parang panjang terbang.

x-pkr said...

wowww rbf....

ganah mu.....!!! hentak lagi bro, ada betulnya pepatqah melayu bagai pahat dgn penukul.

Melayu ni perlu diketuk selalu utk sedaq !!! jgn sesekali putus asa!

sangguna said...

anon 10.24,
knp kau sampai berani ckp mcm tu, apa niat kau, kau tau ke semua yg dtg tu sokong sapa.
jgn sekali2 kali kau ckp mcm tu seolah2 kau menidakkan keislamam org lain.
ada berapa byk masjid kat malaysia ni, semuanya penuh dgn org pas ke,
jgn ckp mcm tu, kau bkn sapa2 pun. kau tak layak ckp mcm tu.kata2 kau ni le punca perpecahan paham.
bg aku yg plg penting agama Islam dan org melayu mesti diutamakan, jgn sekali2 cuba pecahkan.
rbf apa yg kau tulis aku rasa ada betulnya, bila kita org melayu dah tak kuat jgn kata dap, mca, gerakan sendiri pun berani krg ajau.
Melayu islam harus bersatu itu aje.tak semestinya berlainan fahaman tak blh bersatu.

Anonymous said...

kat kelantan pun ada jual daging babi jugak. x percaya?

pegi Kota Bharu,pergi kat stesen bas SKMK yang dalam bandar,bukan kat Jalan Langgar.

Tanya orang situ kat mana Pasar Para Babi?

Konfm korang terkejut...

Babi jual mcm daging ayam jer....

Inilah Bandaraya Islam Kota Bharu..

Anonymous said...

Kit Siang nak jadi PM, hahaha cakap BM pun masih tersengut-sengut mcm selsema babi jer....

dah dari lagi DAp pasang strategi ni...nampak nya dah menjadi apabila NIZAR anjing DAp, akan sentiasa patuh pada DAp perak....lebih takutkan DAP dari Allah, sbb takut hilang kuasa.

kan dah nampak kesannya apabila bagi 999tahun utk kampung baru,

harus ingat strategi DAP ni sama dengan YAhudi mengambil tanah Palestin....

Force136

Anonymous said...

Ya la org PAS mmg baik,slalu pergi masjid..

Tapi kat kg saya,yang main dam masa khutbah jumaat,orang PAS.

Yang jual pil kuda,anak ketua cawangan PAS..

Yang kna tangkap basah,anak ahli PAS.

Orang UMNO pun ada juga yg x jujur.

Agama tak boleh disamakan dgn politik.Dlm kubur malaikat x tanya kita UMNO atau PAS.

Amal Ibadat Penentunya..Syurga Neraka di Tangan Allah.

Bukan ditgan Nik Aziz..

Anonymous said...

salam semua....kita fikir sama2 nape umno tu x nak istihar negara islam sedang umno memerintah???kalau umno tu utk org melayu islam takut apa nak istihar negara islam ketika ada kuasa...PAS dah sebut banyak kali umno istihar Msia negara islam PAS Bubar.Kenape Umno ni takut nk istihar

ruang bicara faisal said...

kpd anon

w/salam

lain kali sebelum nak bercakap tlg cari fakta. kalau tak cukup peluru jgn masuk medan perang.

umno dah istihar negara ini sebagai sebuag negara islam wahai sahabatku. melompat lim kit siang dan karpal singh menentangnya. tapi dr m tak peduli kpd mereka.

mungkin masa perkara tersebut diumumkan anda masih lagi sekolah darjah 4. hidung masih berhingus. baju sekolah pun penuh dgn ais krim lagi pada waktu itu.

bye -bye adik....

yagami said...

ape kejadahnye anon 4:59 pm
tun M dah isytihar msia negara Islam
takkanlah anda tutup telinga time tue..
apabila tun lah buat gerakan islam hadhari, ingatkan dap yg kuat menentang, sekali rupanya pas...
ape la nk jadi...

gapodio said...

nice one bro...
itu sememangnya fakta tapi tak ramai orang tau...

anon 4:59 tu nampak sangat takdak ilmu..
Tun Mahathir dah lama isytihar malaysia negara islam, kat depan orang bukan islam pulak tu...
anon, banyakkan membaca...owh lupa, geng pas kata kena boikot media, media penipu...
patut la pun lahir generasi camni....

penyair dari gunung said...

bukan dap je melompat bila chedet isytihar negara islam, pkr pun sama. dalam mesyuarat majlis tertinggi parti, irene fernandez menentang sekeras2nya negara islam dan majlis tertinggi pkr membuat keputusan untuk menolak malaysia sebagai negara islam

ArenaMalaya said...

DAP selagi tak jadikan Melayu anjing deme, selagi tu DAP akan terus melancaukan Melayu. Pun ada yang tak sedar2 lagi. bila ajak bersatu macam2 plak katenye, umno rasuah la BN korup la...kan ke berjuta ahli umno tu Melayu agamanya Islam?

sahabat said...

kehadapan anon 4.59,

bodohnya engkau.

sekian terima kasih.

yang jujur,
sahabat

Anonymous said...

ainon aku rase kau belum cukup umur lagi...tak pun ksu mesti DAP punya orang menyamar guna nama melayu....BANGSAT KAU AINON!!!

Media Siber said...

kalau benar DAP Kit Siang cakap camtu.. patutnya mereka diharamkan.. sebab mereka ni racist.