Tuesday, May 26, 2009

TERKINI !!! HUSAM MUSA MENGAKU KALAH

berita yang baru diterima

rancangan hujah ini di tv 9 terpaksa diteruskan oleh ezam md nor seorang diri,kerana husam musa lari balik akibat enggan berdebat dgn ezam md.nor

terbukti pas benar-benar mengamalkan rasuah

belum masuk gelanggang dah mengaku kalah

apa punya pemimpin !

saya akan bawakan secara lanjut selepas ini.


EZAM ! YOU ARE THE HERO

11 comments:

Anonymous said...

Ya. Husam mengaku kalah. Dia kecut telor. Bagus Ezam. Dia buka segala rahsia. Juga jelaskan rasuah berlaku di mana2 saja.

Sedikit perkara mencuit hati. Bila Ezam hentam Kelantan ja, Prof Agus macam nak tukar topik ja. Tau la awak tu orang Kelantan. hehe

Apa pun Ezam menang. Husam kalah

- Pemerhati -

Anonymous said...

Husam telor dia jatuh dlm perjalanan.sbb tu dia x pergi.

kah3.

rauna said...

salam faizal..

husam ohh husam, kenapa bacul sangat ni..kata ko seorang pemimpin yg diperlukan diperingkat Nasional,pemimpin masa depan,pemimpin yg bakal menerajui PAS..ko ni sebenarnya pemimpin cap AYAM jea..bertelur sebiji(tu yg bacul)riuhnya sekampung..ko ni cuma berani baling batu sembunyi tangan jea..Baru berdepan dgn Ezam pun dah mengelabah puyuh..

Ini rupanya pemimpin kebangaan PAS..hakikatnya org yg takut ni mesti buat salah..kesian org2 PAS dpt pemimpin yg bacul,dayus dan kaki temberang..

By the way..syabas kepada sdr.Ezam yg tenang dan berfakta menjawab semua soalan yg diajukan..Tahniah bro Ezam..

sok keluar la statement dr si bacul tu yg dia tak dapat dtg dengan sebab2 yg karut marut..kucing beranak la,bini ner senggugut la,tak sempat mandi wajib la..

takbir!!!!!

Anonymous said...

kroni2 exco pAS kelantan aku kenal sekor2.

sorang tu ada 4 keta mewah.Merc 2 buah BMW 2 buah.7 series lagi tu...

smua nombor keta dia 2 angka.dpt balak 1000 ekar aku dgr2 cite.tu blum masuk rumah dia lg.

bukan dengki tp kalau UMNO depa hemtam.tp bagi aku mrk lg teruk...baru perintah kelantan..

jgn tertipu dgn imej mrk...

terpulang lah korang nak percaya ke x...

Cheguman@Demang Lebar Daun said...

Saya rasa itu tindakan terbaik Husam. Lebih baik menarik diri sebelum di'telanjang'kan dek Ezam tu di depan rakyat Malaysia.

TokAyah said...

Tak payah lah pemimpin PAS dan PKR tu nak mengarut. Mana ada hujah-hujah mereka semasa kempen PRU ke12, yang ada cuma mencaci PM, TPM dan pemimpin-pemimpin lain. Lepas tu buka CD Monggolia, CD Makal Sakhti yang selalu di mainkan oleh Al Juburi. Pengikut-pengikut pun bertepuk tangan. Bangang punya pengikut yang tak tau menilai.

wakilrakyat said...

bila benda salah yang kita buat, dia tetap salah walau mcm mana kita selindungkan pun. ini zaman moden tiada satu pun muslihat atau penipuan dapat diselindungkan. adalah lebih baik kita mengaku sahaja kesalahan dan kelemahan yang kita lakukan. orang akan lihat kita genttlemen. dan kita kena ingat Allah sentiasa menurunkan bala kepada mereka yang mungkar. ambil sahaja contoh Nizar di Perak. Apa pun tahniah TV9.Bual bicara tersebut perlu diulang tayang.

Pejuang Bangsa said...

Husam penakut !!! dia fobia selepas dulu debat dengan KJ di Kota Bharu..hahah

SangRajawali said...

Rakyat Tidak Akan Lupa Sejarah Pembohongan Terbesar 16 September ~ Jom sertai kempen No@AnwarIbrahim916 bagi mengigatkan kembali sejarah penipuan terbesar negara, kami akan adakan majlis besar besaran di blog kami menjelang detik 16 Sept. Lihatlah telenovela Anwar 16 Sept semua nya di
Semuanya dalam anak wayang - eh silap semuanya dalam NO2anwaribrahim.blogspot.com , anda di alu-alukan untuk berkunjung ke halaman kami.Hari ini Menu Pok Lak

Anonymous said...

Husam pun bapak rasuah agaknye. Tu pasal takut kat Ezam. Kang tersungkit sume keja dajal dia.

Anonymous said...

Lari husam..lari ...nanti hang kena bogel kat ezam nanti..hu..hu