Tuesday, July 21, 2009

DIMANA KEADILAN UNTUK WAN SITI FARIHAN YANG MATI JATUH BANGUNAN




Pada 22.Jun.09 seorang Penuntut UKM di Bangi telah jatuh dari tingkat empat Kolej Kediaman Pendeta Za'aba, UKM.

Sehingga sekarang misteri kematian Siti Farihan masih belum terjawab.

Dimana suara Pemimpin dan orang-orang politik dalam kes ini ?

Adakah kerana dia bukan seorang ahli politik atau pembantu khas exco,maka kes beliau harus didiamkan sahaja.

Berapa peratuskah siasatan polis yang telah selesai terhadap kes Siti Farihan ini ?

Siapakah yang sanggup untuk membela nasib arwah dan ibu bapanya yang kehilangan anak tercinta ini.

Setujukah anda jika kita mengadakan satu perhimpunan solidariti untuk Wan Siti Fariha di Shah Alam yang juga ibu Negeri Selangor kerana kejadian ini berlaku di Selangor.

Berita lanjut klik disini

12 comments:

dino_yp@yahoo.com said...

Minta maaf, kami dari PR tidak kisah sekiranya orang bukan politik yang terjatuh dari bangunan, terutama org Melayu. Nyawa org Cina lagi penting. Mereka yang akan pangkah kami waktu pilihanraya.

Tungaklangit said...

SALAM BRO RBF

PERTAMA ARWAH TU BUKAN ORANG KAFIR SEBAB SEMUA PENYOKONG PAS YANG BERAGAMA ISLAM TAK PAYAH DIBELA SEBAB MEREKA DAH JADI LEMBU IKUT SAHAJA ARAHAN TUANNYA...

TAPI KALAU KAFIR YANG MATI MESTI BANTU SEBAB PAS NAK UNDI MEREKA DALAM PRU13 NANTI

ITU SAHAJA ALASANNYA

najamarine said...

begitulah kesahnya di selangor ni...

mereka2 yg sepatutnya di bela..akan terus di lupakan..sebaliknya penjenayah pulak yg di agong2kan..
kalau kematian tu berkait dengan populariti politik mereka,dengan lincah mereka menggegar negara kunun2nya mereka lah wira...

persoalan ni belum pernah di jawab oleh mana2 pemimpin parti politik pembangkang yg hanya suke mengambil kesempatan..mereka tidak mampu mentadbir,peluang yg di berikan hanyalah kesempatan yg tak akan di lepaskan..mereka dengan pantas mengalihkan isu dengan menyalahkan pihak lain..supaya rakyat tidak akan nampak penyelewengan yg mereka lakukan..dasyat..sungguh dasyat..

jiwa-najamarine.blogspot

Anonymous said...

dan lagi satu bro dia melayu,klu kaum pendatang china ata india diorang melalak mcm hanjing..

Anonymous said...

Rasanya lagi ramai akan yang akan datang kalau Wan Siti Fariha tu yang jatuh di bangunan SPRM.

Dah la perempuan. Cun pulak tu. Lagi la ramai orang yang akan mengamuk.

asraf said...

Kalau kjadian mati dalam kampus ni biasenye pihak universiti akan cuba tutup dari pengetahuan awam..
Seperti baru2 ni ade kes pembunuhan kt kolej 2,upm..ramai pelajar yg tak tahu kecuali kalau ade member dr klj trsebut..
nak harapkan universiti yg bela,hampeh je la..kalau org politik ikut campur mesti kne halau punye sebab phak u tkut depa ganggu pelajar

Anonymous said...

Orang Islam dalam Pakatan perosak Rakyat memang suka mengagung2kan ornag kafir. Ahli syurga la katakan. Hal2 akidah ni kes kecil je. Pe2 pun sure masuk syurga. N.Ajis dah jamin. Si N.Ajis tu plak confirm ke masuk syurga......? Hua.. Hua.. Hua...

Suara Siswa said...

salam,

Politik pembangkang menghalalkan segalanya.Hal ini berkemungkinan keadaan akan menjadi semakin keruh apabila pembangkang berjaya memecahbelahkan kaum melayu.

Anonymous said...

Anonymous said...
Orang Islam dalam Pakatan perosak Rakyat memang suka mengagung2kan ornag kafir. Ahli syurga la katakan. Hal2 akidah ni kes kecil je. Pe2 pun sure masuk syurga. N.Ajis dah jamin. Si N.Ajis tu plak confirm ke masuk syurga......? Hua.. Hua.. Hua...

JULY 22, 2009 1:34 AM

Sy nak komen dia ni sikit..sy xsokong mana2 parti ye.Kalau pn awk xsuka pas, jangan kutuk Tuk Guru Nik Aziz.Org kelantan kuat sokong pas kerana ilmu Agama tuk guru memang terbukti sangat tinggi. Yang senget nya parti ni anak2 buah dia..bukan Tuk Guru.. Org islam xbaik memfitnah kan. Dan kita xbaik mengutuk alim ulama. Klu ilmu awk xsampai ke syurga lagi, xyah la rerajin nak kutuk org..
Hidup Tuk Guru..

manlukeman said...

saya sudah lakukan ape yg patut berkaitan dgn benda nih..saya juga xsedar mengenai benda nih..rujukan di manlukeman.wordpress.com

Dal said...

Ya laaaa bang. Dulu Cina ketok-ketampi di dalam lokap ... semua melayu cina keling PR heboh sampai langit.

Tapi bila cina ketampi tu tetiba terjelma seorang Melayu tempatan ... semua malaon ni senyap sepi macam lintah tersedut darah khinzir.

Perjuangan PAS hanya untuk hantar Melayu ka dalam kapal Rear Admiral Anuar.

War Lord said...

Pelek orang kat sini ... UKM tu bawah kerajaan negeri ke kerajaan pusat? Tak belajaq undang2 ka apa nih?