Thursday, August 27, 2009

INILAH WAJAH YANG PIJAK GAMBAR MAHATHIR 15-20 TAHUN LEPAS

Demi menjaga hati keluarga saya dan silaturahim,saya keluarkan gambar asal dan gantikan dengan gambar ini. Update 27/8/09@1150hrs

Sudah dua hari saya tidak melayari internet kerana berada berada di tempat yang agak susah mendapat liputan.

Masa yang ada pada hari ini saya gunakan sebaik mungkin untuk melawat blog yang mana sempat dicapai.

Apabila melawat blog yang dikendalikan oleh topeng perak,saya tertarik dengan gambar diatas. Saya cukup mengenali dua wajah diatas daripada saya kecil dan juga orang dalam gambar itu kecil lagi.

Apa hubungan kami tidak perlu saya nyatakan disini. Cukup saya beritahu,dua wajah diatas memanggil saya dengan gelaran abang.

Apa yang saya hendak beritahu disini ialah, wajah-wajah diatas inilah yang diajar oleh PAS di Taski mereka 15-20 tahun yang lalu untuk memijak gambar Dr.Mahathir dan bendera UMNO serta Dacing. Mereka ini diajar cukup-cukup oleh PAS untuk membenci kerajaan. Saya terlebih tahu perkara ini,kerana saya mengenali mereka berdua sejak kecil lagi.

Hasilnya, hari ini PAS telah pun menikmati pelaburan yang mereka buat berpuluh tahun yang lalu. BN, nak tunggu apa lagi ? Bermula esok,mungkin BN boleh arahkan semua pelajar tadika kemas dan sekolah-sekolah untuk memijak gambar Nik Aziz dan bendera PAS setiap pagi selepas perhimpunan. Insyaallah, BN akan mencapai kejayaan yang lebih gemilang 15-20 tahun akan datang. Kalau PAS boleh buat,mengapa BN tidak boleh buat. Jika kita ingin ke 'syurga' kita harus ikut amalan yang diajar serta dibuat oleh PAS.

Kepada dua wajah diatas,abang memohon maaf jika kamu berdua terasa hati dengan tindakan abang ini. Nanti,hari raya kita jumpa ya. Buat biskut banyak-banyak.


16 comments:

Anonymous said...

lawa diluar, tapi huduh di dalam...

Aku Darah Anak Melayu said...

salam saudara rbf,

pas memang dah lame melabur dalam hal ini...
itu yang kita patut belajar dari mereka..

cuba kita lihat berapa banyak taska2 yang dikendalikan pas berad di seluruh malaysia ini..

itu belum lagi sekolah rendah agama,sekolah menengah agama,maahad tahfiz..

dan akhir sekali universiti2 tempatan dan juga universiti yang terletak di tanah arab..

kader2 mereka cukup kuat menabur semangat kebencian terhadap kerajaan..

saya sendiri2 berumur 22 tahun dan pernah mendapat didikan di institusi2 ini..

tapi saya masih lagi boleh berfikir dan menghargai tangan yang banyak membantu saya iaitu kerajaan BN..

tapi apa yang saya kesalkan ialah persepsi belia yang seangkatan dengan saya..

pandangan mereka ialah BN penuh dengan korupsi..BN ini penipu..BN zalim..

itu kata mereka..ini semua hasil2 dari tarbiyah yang diberikan kader2 pas ini tadi..

jadi saya harap satu tindakan pro-aktif dapat kita jalankan..
ingatlah generasi muda adalah pendukung bangsa kita..

saya tak mahu masa depan anak bangsa kita hancur kerana perbuatan pengkhianat bangsa..

PAS hanya mengunakan ISLAM SEBAGAI TOPENG MEREKA!!!

http://akudarahanakmelayu.blogspot.com/

Anonymous said...

aduhhh..

sama saperti isreal yang mengasuh anak anak mereka dari kecil
untuk membenci rakyat palestine...

contoh saperti ini lah yang di ikut olih parti PAS...

Anonymous said...

harap muko jo lawa......... kalau darikecik dah kureng ajar apatah lagi dah beso2 ni. Hampehhh !!!!!

Putra said...

rbf...
Saya rasa kita terlalu berlembut dalam berjuang menentang puak2 pembangkang ni. Kita masih menari liang liok waktu puak2 PR sedang goyang2 kepala melayan black metal...rasanya ..ada kala kita TERPAKSA menjadi seperti mereka untuk menentang mereka. Mrk kurang ajar...kita bersabar, mereka berkasar...kita bersabar...sampai bila ? Kalau mereka nak lembut...kita lembut...mereka nak kasar...1000 kali kita boleh kasar...

YANG GAMBI said...

Salam,

Kawansetuju sangat, inilah sebahagian generasi yang dilatih oleh PAS membenci pemimpin dan orang Islam oleh PAS melalui PASTI. Inilah corak Islam yang PAS ajar sejak umur 4 tahun, sebab itu mereka-mereka ini langsung tidak ada yang baik bagi UMNO, kecuali DAP.

Pendidikan Islam PAS, mengajar membenci sesama Islam, bermesra dengan orang-orang kafir...

Anonymous said...

hahaahaha...

nampak sangat hangpa semua puak2 umno ni memang keturunan anak haram jadah...
akal Tuhan bagi takmau guna...
dok ikut akal iblis...

memang sungguh haramjadah puak2 umno...
dari pemimpin sampai ke penyokong2 bawahan... MEMANG HARAM JADAH TARAFNYA...
wakakakaka

Anonymous said...

hahaahaha...

nampak sangat hangpa semua puak2 umno ni memang keturunan anak haram jadah...
akal Tuhan bagi takmau guna...
dok ikut akal iblis...

memang sungguh haramjadah puak2 umno...
dari pemimpin sampai ke penyokong2 bawahan... MEMANG HARAM JADAH TARAFNYA...
wakakakaka

Anonymous said...

Hahaha....
Buat la weiii....
Pijak la semua. Pastu siar kat akbar, elok la 2. X herannnnnnnnn.....
Aku dulu sekolah tadika masa kecik tp sekarang aku sokong PAS...

Anonymous said...

Hehehe... Kalau brani approve la semua komen. Jgn pilih2 plak... Kata nak tawan Selangor... b positive laa..

Anonymous said...

pencacai umno totok mmg tak dak modal lain.
setakat nak hina dan maki, budak tadika lagi dasyat. sebab bapak dia selaku barua2 umno totok ug ajar. cubalah bagi bukti dan fakta yg benar dan tepat. orang mcm aku ni, bukan nak sokong membabi buta. kalau umno betul, mmg aku sokong. tapi sekarang?????

abufender said...

Sia2 aku buka blog YAHUDI ni...tapi aku bersyukur sbb 4 org anak lelaki aku semua nya aku hantar ke PASTI...dan kalau dulu pelajar PASTI pijak gambar Mahataik...aku telah ajar anak2 aku supaya KENCING atas gambar2 LANUN2 umno HARAM JADAH...eleh..pemimpin konon...

Anonymous said...

berkata benar walaupun pahit?
ye ke?
tgk blog mcm xleh nak caye jee....

sangguna said...

Pd mulanya aku mcm tak percaya cerita ni yg kononnya pas byk ajau anak2 sejak dr kecik utk benci umno, tapi rupanya aku dah dapat bukti hari ni.
Terima kasih Abufender kerana memberi bukti pada kebenaran tulisan diatas.
Patut le tak ade satu pun yg baik dr umno, rupa2nya dr kecik dah dibutakan mata diorang.
Pd aku yg betul tetap betul yg salah tetap salah, tak kira le pas ke umno ke.
abufender aku komen mcm ni masuk sorga ke neraka.?

Anonymous said...

Terlalu sedih hati saya bila baca blog ini....Betapa kecilnya manusia di sisi Allah...semoga Allah memberkati hidup kamu....

ISLAM bukan PAS said...

"Sia2 aku buka blog YAHUDI ni...tapi aku bersyukur sbb 4 org anak lelaki aku semua nya aku hantar ke PASTI...dan kalau dulu pelajar PASTI pijak gambar Mahataik...aku telah ajar anak2 aku supaya KENCING atas gambar2 LANUN2 umno HARAM JADAH...eleh..pemimpin konon..." - abufender..

malunya aku sebagai seorang ISLAM