Friday, August 21, 2009

PENDEDAHAN : KAHWIN DUA,ANAK HARAM,BINA CINA ISRAEL.SEMUANYA ADA DALAM PAS

SETAN YANG BERTOPENGKAN MANUSIA

Bacul punya Ketua Pemuda PAS,apabila DAP menghina Islam sepatah haram pun tidak keluar ayat daripada mulut dia untuk mempertahankan Islam. Tiba-tiba hari ini beliau bersuara pasal calon BN berkahwin dua.(Rujukan,klik sini)

Sesiapa yang terasa hendak meluahkan kekecewaan,protes atau teringin nak maki hamun kepada beliau,sila hubungi atau sms ke nombor ini 019-9168 182-Nasaruddin Tantawi.

Beliau cuba meruntuhkan rumahtangga Rohaizat dengan isteri pertamanya. Di Malaysia jika ada lelaki yang berkahwin tanpa pengetahuan isteri pertama adalah perkara biasa. Tetapi untuk memalukan Rohaizat,beliau mendedahkan perkara tersebut hari ini. Ini kerana beliau sakit hati melihat siaran berita malam tadi yang isteri pertama Rohaizat bersama-sama berkempen untuk Rohaizat. Inikah ajaran Islam ? Meruntuhkan rumah tangga orang.

Apa ke masalahnya jika berkahwin dua,tiga atau empat ? Hj. Hadi sendiri berkahwin dua.

Dalam PAS sendiri berlambak lagi yang kahwin dua ,malah ada hingga ke Kemboja. Husam Musa@Husam Minyak juga berkahwin dua. Tak cukup satu bini,tambah lagi satu bini. Dah puas merasa melayu punya 'kebab' berbelas-belas tahun maka dia beralih arah mencuba cina punya 'kebab' pula. Isteri muda Husam adalah seoarang cina Singapura. Dan saya difahamkan isteri cina beliau ini mempunyai pertalian keluarga dengan Israel.

Isteri tua di Kg.Kota, Kota Bharu. Isteri muda di Kondominium Putra Villa KL,berhampiran dengan Ibu Pejabat UMNO di PWTC. Bagaimana seorang Exco PAS yang selama ini dicanangkan miskin tetapi boleh hidup mewah dan boleh letak isteri muda disebuah kondo ditengah-tengah Bandar KL. Mana dapat duit banyak ni ? Rasuah ke ? Nah ! sekarang ambil pula tuduhan rasuah yang aku lemparkan kepada orang PAS. Selama ini mereka hanya menuduh orang-orang UMNO rasuah. Hari ini biar mereka rasa pula.

Satu lagi kisah yang saya nak bawa. Alang-alang kamu nak perang peribadi,maka kami sahut cabaran kamu wahai Nasaruddin Tantawi Al Setani.

Kisah ini sebenarnya sudah lama berlaku,tetapi ianya tidak menjadi perhatian atau perbualan umum. Orang PAS memang begitu peel mereka. Kisah sendiri kata orang Kelantan disimpan kemas keming,tapi cerita orang lain dijaja ke segenap pelusuk daerah.

Tapi sepertimana yang saya katakan dulu,bangkai zirafah tak mungkin dapat ditutup dengan daun getah.

Nama Adun ini adalah Che Abdullah Mat Nawi, atau lebih dikenali dengan nama Tok Wakil Che Lah oleh masyarakat setempat.

Saya mendapat tahu beliau ada 2 isteri. Tapi kalau lebih dari dua saya tidak pasti. Apa yang saya nak beritahu disini ialah tentang sikap seorang wakil rakyat PAS yang tidak mengikut undang-undang Majlis Agama Islam Kelantan untuk berpoligami.

Jika selama ini orang-orang UMNO sering dituduh tidak menghormati undang-undang dan sebagainya. Tetapi ini adalah seorang Adun PAS yang selalu dicanangkan bagus dan sebagainya yang baik-baik hanya untuk mereka sahaja pun tidak mematuhi peraturan juga.

Lebih malang lagi beliau tidak menghormati peraturan di negerinya sendiri yang diperintah oleh PAS. Apabila dia melanggar undang-undang di negeri yang diperintah oleh parti beliau sendiri maknanya beliau tidak menghormati Datok Nik Aziz sebagai Ketua Pentadbir di Kelantan.

Mafia sungguh Adun Pas ini,disaat orang-orang PAS menyanjung tinggi dan menghormati Nik Aziz ,tiba-tiba beliau tidak menghormati Nik Aziz.

Tapi nak buat macamana lagi,kerana nafsu semua boleh jadi. Tak kira siapa pun kita langgar habis. Yang penting nafsu kita dipenuhi. Undang-undang belakang kira.

Tetapi seharusnya perkara ini tidak berlaku dalam PAS,kerana mereka sering mencanangkan pemimpin mereka semua bagus-bagus dan beriman. Tapi, jangan lupa pemimpin PAS pun manusia juga,mereka mempunyai nafsu juga walaupun kopiah RM 40.00 atau serban sebesar bakul diatas kepala.

Pendek kata yang baik dan suci semua untuk PAS. Yang hodoh dan buruk serta jahat semua untuk UMNO. Bila menyebelahi PAS dipanggil Demokrasi dan bila tidak menyebelahi mereka dipanggil konspirasi.

Apa yang saya nak beritahu disini ialah kisah semasa AdunPAS ini hendak 'berbini' seorang lagi.

GAMBAR SEKADAR HIASAN

Anda tahu apa yang beliau buat. Dia tidak bernikah mengikut peraturan MAIK,sebaliknya memanggil jurunikah daripada Thailand dan bawa ke sebuah rumah Cikgu yang mengajar di Sek Men Mahmud Muhyidin Pasir Pekan yang terletak di belakang Hospital Kelaboran Tumpat dan bernikah disana. Isteri muda beliau ini berasal dari Pasir Pekan,Tumpat.

Apa yang saya nak beritahu disini ialah,memang benar beliau tidak melanggar Hukum Allah. Tetapi sebagai seorang wakil rakyat sepatutnya beliau menunjukan contoh yang baik kepada masyarakat dengan mengikuti syarat-syarat poligami yang ditetapkan oleh MAIK.

Beliau kena ingat yang beliau itu adalah seorang Adun. Sentiasa menjadi perhatian umum. Lebih-lebih lagi beliau itu Adun PAS. Kalau RBF yang buat begitu tak kisahlah. Kerana siapa sangat RBF ni,hanya penulis blog cabuk ja. Ini wakil rakyat PAS yang buat begitu.

Lebih panas lagi apabila baru-baru ini tersebar berita adik ipar kepada wakil rakyat ini juga(adik kepada isteri muda beliau) yang tinggal di Pasir Pekan melahirkan seorang bayi pada bulan Januari,sedangkan adik ipar beliau bernikah pada bulan November.

SAYA MENARIK BALIK GAMBAR DISINI BUKA KERANA TAKUTKAN PENYOKONG PAS,TETAPI, KERANA MENGHORMATI RAMADHAN
SEDAPNYA !!! HINGGA TAK SEDAR DAH MENGANDUNG DAN TERLUPA ABANG IPAR AMBO ADUN PAS.GAMBAR SEKADAR HIASAN

November,Disember,Januari. 3 bulan dah dapat anak. Hebat ! mungkin juga zaman sekarang ini kerana ozon bumi sudah nipis maka sebarang kandungan dapat dilahirkan dalam tempoh 3 bulan ja. Ataupun ada teknik tunas baru di zaman moden ni,sebarang kandungan dapat lahir awal sepertimana teknik-teknik pertanian moden sekarang,pokok dapat mengeluarkan buah dengan cepat.

Zaman ibu saya melahirkan saya dulu 9 bulan. Saya juga yakin ibu kepada sahabat-sahabat saya yang membaca blog ini pun melahirkan anda semasa kandungan 9 bulan juga.

Tak mengapalah,kita tak perlu pusing jauh-jauh nanti habis minyak pula. Terus ke cerita sebenar. Adik ipar beliau ini telah melahirkan seorang bayi selepas 3 bulan bernikah. Macam tak percaya pula ya. Seorang ahli keluarga pemimpin PAS boleh melahirkan seorang anak luar nikah. Masyaallah ! Masyaallah !

Guano ni tok garu weh....demo tak leh jaga ke anak-anak buah demo ni. Itu la pasal lain kali jangan dok mengata orang,sekarang kena atas batang hidung sendiri dah.

Kisah seorang tukang urut perempuan muda berkemban sedang mengurut wakil rakyat PAS dalam sebuah bilik urut yang hanya memakai seluar dalam warna putih jenis Byford. Kisah ini ditulis sendiri oleh seorang penulis politik yang pro PAS. (Rujukan,klik sini)

Sampai bila lah agaknya PAS akan terus menipu rakyat Malaysia tentang imej kepura-puraan islamnya itu. Tapi tak mengapa,satu hari kebenaran tetap akan terbukti jua.(Rujukan, klik sini)

Ya Allah yang tuhanku,kau tunjuklah jalan yang benar kepada umat-umat mu ini agar mereka kembali ke pangkuan jalan dan tidak terus menipu rakyat dengan menyalahgunakan ajaran mu Ya Allah.

Ikuti pendapat blogger berpengaruh,Sayuti Omar tentang isu yang dibangkitkan oleh Ketua Pemuda Pas. (Rujukan,klik sini)

13 comments:

akupedulikhape said...

tercengang..terkedu..terkesima..ape2 yang ter lagi lah..gile aa lu bro..serius ke citer nih bro?kang xpasal2 ko kena saman lak..anyway,kalo aku ter'copy',ampunkan aku ya..in case kalo aku xde idea..good luck bro..syabas..

ruang bicara faisal said...

serius

saman ja kalau mereka berani

SpotTheBloggers said...

Salam

Selamat menjalani ibadah puasa Ramadhan 1430H

kassim pantalon said...

MAT SABUN LAGI BINI RAMAI DAPAT NIKAH FREE LAGI HADIAH KEMENANGAN

Anonymous said...

Sempena bulan Ramadhan yang mulia ini hentikan segala umpat mengumpat fitnah menfitnah sesama kita.

Jika kita tak malu pun pada orang lain ataupun sesama kita, marilah kita malu kepada bulan yang mulia ini, kepada Allah SWT dan diri kita sebagai umat Islam.

Satu lagi saya minta supaya saudara tolong deletekan gambar hiasan yang tidak senonoh yang saudara posting dalam blog saudara ini tolonglah hormati tatasusila sikit janganlah terlalu terdorong oleh perasaan nafsu yang marah itu. Ini adalah kerana secara tidak langsung saudara telah mencemarkan blog saudara sendiri.

Salam dan semoga bulan Ramadhan yang mulia ini memberikan banyak keberkatan kepada saudara.

Selamat menunaikan ibadat puasa.

Umno dulu kini dan selamanya

ikutsukakula said...

bukan susah nak jadi pemimpin PR sekarang ni...asalkan boleh
-hafal sepatah dua dari mana2 surah AlQuran atau hadis
-tak segan silu memperkatakan kemaluan orang lain dikhalayak ramai
-mengumpat, mengeji, menghina, mencarut dan seterusnya bertempur dengan anggota keselamatan. point lebih kalu tercedera masa kena tangkap
Contoh - KP AMK, GO BALA GO,MAT SABUT TIMBUL,HUSAM KUSAM

KEMPEN TU KEMPEN GAK "SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN".....PUASA JANGAN DUK UZUR JER ......!!!

Anonymous said...

tak usah delete gambar tu...

orang PAS cukup suka tengok gambar yang tertera....

Ustaz PAS yang selalu ber taskirah kat surau kami ada 4... saya ulangi.. ada 4 bini...

hebat..hebat..

yang aku ni satu bini pun tak larat nak "pulun"

makan pil viagra kot..

anyhow...selamat menyambut bulan ramadhan dan selamat berpuasa..

Anonymous said...

tak usah delete gambar tu...

orang PAS cukup suka tengok gambar yang tertera....

Ustaz PAS yang selalu ber taskirah kat surau kami ada 4... saya ulangi.. ada 4 bini...

hebat..hebat..

yang aku ni satu bini pun tak larat nak "pulun"

makan pil viagra kot..

anyhow...selamat menyambut bulan ramadhan dan selamat berpuasa..

jiwakita said...

salam...

Ramadhan almubarak...

Perbanyakkan beribadah dibulan yg mulia smoga mendapat keberkatan dan pahala...

...................
Dibulan puasa walau sekecil mana kebaikan yg dilakukan balasan yg baik amat besar dari Allah Taala..
Begitu juga jika sebaliknya...
balasan amat pedih...

...................

Jika dibulan puasa bulan mulia,
orang menceritakan melalui lisan
atau kalam@blog tentang perkara yg benar dan sahih tentang seseorang atau kumpulan apa hukumnya?

Selagi tidak mengaibkan tubuh mereka....

Hanya inginkan pendapat....

Anonymous said...

setahu aku, babi bunting 3 bulan 3 minggu 3 hari.. manusia tak tahu lah pulak boleh secepat 3 bulan..

Anonymous said...

setahu aku, babi bunting 3 bulan 3 minggu 3 hari.. manusia tak tahu lah pulak boleh secepat 3 bulan..

Anonymous said...

syabas kerana saudara sudi delete gambar yang tidak senonoh tu.

Perjuangan UMNO adalah dengan penuh keikhlasan dan suci oleh itu jangan lah perjuangan ini dicemari dengan perkara-perkara kotor dan lucah.

Teruskan berjuang.

HIDUP UMNO !
HIDUP MELAYU

UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA

bakmaipungkoq said...

Pemimpin2 PAS bukankah semuanya maksum..Mana ada buat salah.. Mereka dijamin syurga oleh tok guru mereka..Mereka mmg cerdik mempergunakan balaci2, juak2 dan pecacai2 totok mereka yg bodoh2 dan tak mau pakai otak (bukan tak pandai). Kesian mereka !! Jadi kuda tunggangan pemimpin2 mereka. Malangnya pemimpin2 mereka hanya cerdik memperkuda mereka sahaja sebaliknya pemimpin2 mereka yg bijak putar belit ini, diperkuda oleh sahabat sehati sejiwa mereka DAP. Sendiri mau ingatlah, bro.