Tuesday, August 18, 2009

VIDEO GOBALA PARIA TAMPAR POLIS


Bukan saya yang kata dia paria,tapi Azmin Ali yang kata.(Rujukan)

Disini ada siaran berita malam tadi yang menunjukan paria ini menampar anggota polis. Berapa kuat dia tambar kita tafsirkan sendiri. Tapi mask muka yang dipakai anggota berkenaan tercabut. Menaikan tangan ke atas muka seorang penjawat awam lagi-lagi anggota polis adalah satu tindakan yang amat-amat kurang ajar.

Habis,tunggu apa lagi ? Asah lah parang atau apa yang patut. Asyik duduk bergaduh sama sendiri saja,buat apa.

Yang ini tuduh yang itu, yang itu tuduh yang ini, kau orang kj,kau orang mukhriz, kau rasuah,aku rasuah. Kepada Parpukari,Bro Jinggo,Piggy Singh, Wenger,Sakmongkol,Anak Omak, tunggu apa lagi ? Pi lah lanyak atau sembelih paria itu. Mungkin Maya Khairy pun boleh turut serta untuk sembelih paria ini. Maya boleh diguna untuk umpan paria tersebut masuk jerat.


Untuk adengan tampar menampar klik sini.

5 comments:

No Rule Ijah said...

tuan sila bacer komen sya psal si paria nie kat artikel asal...

Anonymous said...

dushummm..dushummm..(hero tamil sedang bergasak)

adeiiii!!! cunni !! (hello KKK)

yara deiii ?? (apa daaa ??)

sottu podu aahh??? (belakang main)

yenna sottu ??? (belakang siapa ??)

anuwar

kah kah kah

reez said...

mangkok jamban yg sengaja cari publisiti murahan~

Hawaii five -O said...

nampaknya status Yb dah jadi yang paria.....

paria ni meroyan sbb bini dia x layan dia.....kah kah kah kahakkkkkk paria.

betul2 muka mcm aljuburi....sama x ???

Anonymous said...

NAK KATA PA MEMANG NGOOOK

---PARIA---