Friday, September 11, 2009

NIZAR OIII !!! BARISAN BARU EXCO SELANGOR

Pembahagian kuasa di Selangor di bawah pimpinan Kerajaan Perpaduan nanti seperti berikut.

MB - (PAS) Datuk Dr.Hasan Ali

Exco - Empat PAS / Empat BN / Dua Bebas

Speaker Dun - BN

Timb Speaker - PAS

Kuota Senator Negeri - Semua PAS.

Ahli Majlis - Pembahagian 40-40-20 seperti mana Barisan Exco


Selamat tinggal PKR !!!


Khalid kembali ke ladang

Teresa kembali jual bah kut teh

Xavier kembali cabut gigi

Eli Bogel kembali ke Suaram

Rodziah kembali menjaga Nursery (Tabika)

Yakob SaFari kembali menjadi caterer

24 comments:

wehavethenumbers said...

kalau menjadi kenyataan, Org Islam/Melayu takkan dihina lagi...

Anonymous said...

betul.. sokong..

Anonymous said...

kau jaja cerita apa ni. Aku baru lepas dengar sendiri dari mulut hassan Ali. JANGAN PERCAYA DENGAN CERITA RBF. Dia cuba create mcm ne Anwar create 16 sept dulu. Realitinya Anwar have the number! sehingga BN bawak lari MP ke luar negara. Tapi cerita RBF hanya Propoganda untuk menakut2kan PR Selangor, KERAJAAN PR SELANGOR XBUAT APA2 PUN KALAU CERITA INI BETUL.. JADI, INI BERMAKNA, CERITA INI XBETUL. ADUN PAS XAKAN SESEKALI MENGKHIANATI PRINSIP PAS. DAN XKAN SESEKALI BERGABUNG DENGAN PARTI YG TERANG2 MENOLAK ISLAM.

Sekian. Untuk Blog Penipu

Anonymous said...

Aku ingat hangni mengigau disiang hari kot.... Macam orang meroyanje..

Anonymous said...

Aku rasa kalau kerajaan pr selangor tak jadi tumbang 16 sept ni mau nya masuk spital gila tanjung rambutan si faisal ni.

Dee said...

Salam rbf.

Bnyk posting rbf nie menjurus kearah gomen baru selangor. .makin la nmpk makin hampir pulak. . Timbulkan tanda tanya pulak. . Betul kah?? Pasti kah ?? Pemberi info nie leh caya kah??

Apapn kalau jadi kenyataan adalah sesuatu detik indah. .PR.. pack ur bag and get lost !!!!

Apa pn berjaya atau tidak syabas !! Di ucapkan kpd rbf dan bloger2 bpn yg lain kerana berjaya menggegarkan arena politik maya dimana pd satu ketika dulu dimonopoli oleh PR. .

Syabas !!

Love Perak said...

rbf penipu besar...boleh baca di sini...

http://loveperak.blogspot.com/2009/09/ulasan-mengenai-selangor-yang-mahu.html

UMNO Cawangan Batu 5 said...

alhamdulillah....salam perjuangan

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Pembetulan sikit heeeee khalid balik ijiok jual dan seludup pasir sebabnya dia dah bubuh adik dia ajiman kat situ muahahahahaha.Berita rbf ni bergegar juga puak2 pr ada yang sembahyang terawih pun tak ingat berapa rakaat dah buat heeeeee

Saya Rakyat Malaysia said...

Kalau begitu, Alhamdulillah. Kalau tak jadi pun tak mengapa. Allah dah bukakan mata, dan lembutkan hati sesetengah ahli PAS dan PKR. Alhamdulillah. Doa orang mukmin di bulan baik ni Insya Allah makbul. Amin.

Anonymous said...

N.azi...z mesti tak setuju punya..mesti dia akan kata mcm2

Anonymous said...

Insya-Allah.. Mudah-mudahan jadi kenyataan.

Amir said...

if this is true...then i say "WE DO HAVE THE NUMBERS"........viva liberte..........

Anonymous said...

tunggu dan nantikan sahaja..

orangkampung said...

Kalau jadi ni...itu dia sebenarnya orang melayu boleh bersatu..Bersatu sebagai satu bangsa yang berdaulat bukan lagi diperalat oleh imigran...

Anonymous said...

mane pegi ronnie liu?

Siput Merah said...

Tapi apa kata TGNA, dia setuju kah PAS bergabung dengan BN?

Hiriyati said...

Moga menjadi kenyataan...amin.

Ezo said...

kawan dari MESIR sanggup maafkan Dr Hassan Ali yang "smash" kawan masa datang mesir arituh.

Kawan bangkit isu KILANG ARAK,bila Dr Hassan ALI balik ke Malaysia terus isu nih panas dengan kuasa Allah berlakulah campur tangan RONIE LIU di Shah Alam...

kalau betul apa yang RFB kata,maka kawan hormat Dr Hassan yg kuat pendiriannya terhadap ISLAM...

KALAU BETUl...........

Anonymous said...

kah kah..kpd anon kat atas tu..pas takkan bersama/bergabung dgn parti yg terang2 tolak islam?

dap tu apa pulak?hari2 kritik penubuhan islamc country sampai kecut atas bawah pemimpin pas nak cakap pasal hudud atau negara islam..kah kah kah.. pkr tu pulak anwar terang terang cakap tak mau negara islam..

HIPOKRIT punya malaun anon..bodoh tolol bangang tak bertempat kah kah kah

Anonymous said...

tinggi betul agama korang sampai boleh mengecop umno sbg menolak Islam. sedang kebanyakan dari pemimpin2 pas sendiri yg dr kl n selangor ramai yg keluar dari skolah agama persekutuan. ramai yg graduate mesir, jordan, syria, tajaan krajaan. ramai yg menggunakan perkhidmatan tabung haji, bank Islam, dan ade yg cari mkn kt majlis agama Islam sbg kakitgn krajaan. again, siapa yg menolak Islam?

aku xmarah pas dan benci pas. tp aku nk ungkit knapa korang (pas) sibuk nk pertikaikan ibadah dan iman org lain? sibuk cop org lain tolak Islam. ingatla penyatuan pas dgn dap n pkr di slangor tidak membawa ape2 kebaikan dan keuntungan kpd umat Islam. dan aku cabar kpd pnyokong2 pas utk saksikan sendiri (sekiranya krajaan perpaduan slangor jd knyataan), bagaimana moleknya skiranya pas dan umno saling menerima. aku cabar korang penyokong2 pas utk saksikan hasilnya kelak. selama ni korang mengagungkan sgt perjuangan sosialis dap dan perjuangan hindraf pkr, maka korang akan telan air liur bila melihat perjuangan melayu Islam kerajaan perpaduan ini nnti. insyaALLAH.

Anonymous said...

Ala, Hassan Ali pun bukan nye bagus mana...

Anonymous said...

aku nak tanya orang pas...aku memang penyokong umno..adakah aku dikira tolak islam jika aku menunaikan kewajipan aku terhadap islam insyaAllah....terutamanya dalam menunaikan rukun islam...(tunaikan haji je belum...insyaAllah mudah2an Allah berikan rezeki ke padaku)..
dan perbandingan dengan penyokong PAS/PKR yang tidak solat...(ada berlaku)..
adakah aku tetap di kira tolak islam..dan penyokong PR tadi confirm masuk syurga PAS)... Allah itu maha mengetahui...fikir2kanlah...
SUBHANALLAH..

Anonymous said...

Semoga jadi kenyataan RBF....dah tak sabar menanti...AMINNNNNNNNN