Sunday, September 20, 2009

NIZAR OIII !!! HANCURLAH KAU. 10 RIBU KUNJUNGI RUMAH MB PERAK

Kita manusia boleh merancang,tapi Allah jua yang menentukannya.

Dr.Zambry merancang untuk mengadakan majlis rumah terbuka hari ini.

Nizar and the iblis group juga merancang untuk mengagalkan majlis tersebut.

Mereka menghasut orang ramai supaya jangan datang ke majlis tersebut. Khabar angin juga disebarkan oleh mereka , kononnya Dr.Zambry membatalkan majlis tersebut.

Tapi kuasa Allah mengatasi segalanya.

Bukannya bilangan rakyat yang datang berkurangan TETAPI berkali-kali ganda yang datang.

Lebih kurang 10000 orang rakyat Perak dari pelbagai kaum dan agama yang datang ke majlis tersebut.

Nampaknya lagi kuat kempen bubarkan Dun dijalankan lagi kuat sokongan yang Dr.Zambry dapat.

Kalau begini saya mencadangkan selepas ini Nizar and the iblis group kuatkan lagi kempen bubarkan Dun Perak.

Untuk melihat gambar sila rujuk disini

16 comments:

Anonymous said...

kalau dah kuat ayuh jom pilihanraya,
kenapa takut? tak ade telor ker UMNO/BN?

Pemuda UMNO Bahagian Tapah said...

Tahniah RBF. Disebabkan kesibukkan sy tak dpr menghadiri kajlis itu. Kalau ada gambar nanti, bolehlah sy panjangkan juga di blog kami.

Nizar menggila nakkan kjaan perak bukan kerna apa, tapi lebih kpd nak mencuci dan melangsaikan janji2 yg ikut sedap kepala lutut puak ngeh dan nga. Org sedap pelahap juadah, tetiba tak sempat nak cuci tangan. Org perak semua dah tau.

Apai_Endu said...

Baguslah kalau Zambry dan BN popular. Bolehlah bagi balik hak rakyat. Sekarang ni kita nak tengok, kalau betul Zambry dan BN dah popular tak payah lah takut nak bubar DUN Perak, buat pilihanraya semula. Bagi balik hak rakyat yang dirampas tu.

YANG GAMBI said...

Salam 'Idil Fitri,

Tahniah YAB Dato' Zambry, rakyat bukan semuanya bodoh macam pentokong-penyokong PR.....

Malaysian said...

Wah!Begitu ramai orang...sokongan terhadap Zambry memang kuat...kalau begitu bubarkanlah DUN Perak. Biar Zambry dan BN menang Perak dengan penuh maruah.Biasa kita lihat, semasa pencalonan pilihanraya BN memang ada banyak 'supporter' yg hadir untuk menyokong...tapi semasa pilihanraya pula BN kalah teruk. Bubarkanlah DUN Perak! Pembubaran DUN merupakan cara yg paling baik...buktikanlah rakyat Perak adalah menyokong Zambry dan BN.BUBAR!BUBAR!BUBARKAN DUN PERAK!

Anonymous said...

kalau dah haram tu haram jugak..

MB haram ajak rakyat makan makanan haram

Org Selangor said...

Salam aidilfitri saudara faisal,
Saya merayakan aidilfitri kali ni dgn penuh rasa gemuruh dgn harapan Pakatan Rakyat Selangor akan ditumbangkan seperti janji saudara pada 20 atau 21hb ni. Sila updatekan latest news on the progress ye. Tq saudara.

pemburu alam said...

Zambry jangan syok sangat!!! yang datang tu banyak nak makan ngan kumpul duit raya je...hehehe

perompak harta rakyat said...

fAIZAL, Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin kalau aku ada terkasar bahasa.... Eh, aritu kau cakap kerajaan Selangor nak tumbang arini.....21/Sept/2009

jadi apasal senyap je takde berita..? jadi ke tidak hassan ali nak melompat dalam Barisan Tong Najis yang jijik lagi menjijikkan ni?

Kalau ada publish la kat kau nye blog. Jangan la dah buang air besar pastu terus zip seluar tak cebok tak apa terus blah.

nanti peminat setia kau macam aku ni tertanya-tanya kau tak geleman ke taik tu masih terpalit kat bontot kau kau selamba je beraya kat rumah MB Haram Perak pilihan rakyat... oppp.... silap..silap... bukan pilihan rakyat tapi pilihan Mahkamah... kih....kih....kih

Lagi satu pesan aku kau jangan lupe cium tangan Zambri tu, untung2 dapat projek juta2. Boleh gak anta mak kau pegi umrah pasni.... Salam....

pemburu alam said...

yang kata Zambry rampas Perak tu, pergi sekolah le dulu...apa le bodoh sangat. yang lompat orang PR pasal Nizar bodoh tak reti jaga YB. Bila YB-YB tu pun tak percaya ngan Nizar, apa le bangang penyokong nizar duk percaya kata nizar kononnya rampas. mangkok-mangkok yang bodoh macam lembu, tolong bagitau macamana kata rampas? kalau tak tau politik, jangan le nak sibuk hal politik, pewrgi jaga lembu ke babi ke lagi bagus!!! mangkok hayun....

Anonymous said...

woi woi woi jap jap aku nak tanya apa cerita anwar ibrahim 16 sept? dah raikan ke sempena tak jadinya anwar jadi pm? mesti siap ada kek besday siap ada tulis ulang tahun pertama ..warghakakakakakkakakakakka anwar ni kalah berlakon mr bean pun boleh tunduk.menang oskar pun boleh..tapi kategori paling haprak la..brader nijar pun apa kurang..sengeh macam kera sumbang ..muhahahahahhaa raya sebulan woi hari ni kutuk esok mintak maaf balik.. eh eh eh anwar dah mintak maaf ke kat penyokong dia sempena tak jadinya beliau jadi pm? ish ish ish penyokong pr tertipu jua...takpa takpa..brader anwar ade NUMBERS..TAPI ILEKKK PODAHHHH


SALAM PERJUANGAN BRADER RBF

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

HEEEEE PENYOKONG PAKATAN NI MEMANG SUKA DENGAR CERITA YANG TAK BETUL,LAGI SATU TAK FAHAM KE APA YANG RBF GEMPARKAN TU SAMA TARIKH YANG ALJUBURI GEMBAR GEMBUR 16SEPTEMBER KEMUDIAN 20SEPTEMBER DULU KUTUKAN YANG AMAT BISA UNTUK ALJUBURI HAHAHAHAHAHAHAH.TAPI TABIK SAMA RBF SEKURANGNYA BANYAK PUNGKOQ YANG SELAMAT SEBABNYA KOTE SIALJUBURI TAKDE MOOD AKIBAT GEMPARAN DARI RBF MUHAHAHAHAHAHAHAAA

ahbengkai said...

haiya faisal, saya pun ada pergi mb zambry punya open house, tapi gua ada hairan apa pasal tak mau bikin election sekarang? gua ingat kalau bikin sekarang bn tentu menang. haiya, tak mau takut lah!

Anonymous said...

"Anonymous said...

kalau dah kuat ayuh jom pilihanraya,
kenapa takut? tak ade telor ker UMNO/BN?

September 20, 2009 6:26 PM"...

Tak ada kerja lain ka selain dari Pilihanraya. Untuk pengetahuan, Pilihanraya bukan sesuatu yang definitif dalam menyelesaikan sesuatu perkara. Ambil contoh, PRU11, BN menang besar, bukan kerana Dollah teramat suci, tapi persepsi serta UMNO yang cukup kukuh. PRU12 dimana BN kalah banyak kerusi (terutama MIC, Gerakan) bukan kerana BN lemah, tetapi kerana Dollah serta menantu yang pukimak ditendang oleh rakyat. Tidak sesaat pun saya memuja Anwar, N,Ajis serta Lim Kit Siang walau saya tidak mengundi BN pada PRU12.

Anonymous said...

dr zamry makin di terima rakyat tapi pa hal lak nak bubar dun kalau bn dah dpt sokongan 3 adun bebas patutnya wakil rakyat pr yg letak jawatan sbg adun kerana sibuk buat kacau dan tak fikir tugas dan tanggung jawap mereka.
sibuk pasal kerajaan selangor tumbang pa hal nanti tumbang betul korang huru hara lagi baik kaun tanya anuwar camna 16 sep pasal apa tak on2 lagi

adik manis said...

standard arr mkn free... ramai la yg datang.... hehehhe