Wednesday, September 9, 2009

NIZAR OIII !!! JOM KITA MELAWAT TAPAK KUIL


Tapak yang disediakan oleh Kerajaan BN di Seksyen 18 pada tahun 2007

Kepada seluruh rakyat Malaysia , Blogger Patriot Selangor dengan segala hormatnya menjemput anda semua untuk melawat tapak kuil di Shah Alam yang sedang hangat diperkatakan kini.

Ayuh kita lihat dengan mata kita sendiri. Jangan hanya mendengar khabar dari orang lain. Kebenaran harus dibuktikan walaupun ianya cuba disembunyikan. Luang sedikit masa anda di hujung minggu untuk melihat keadaan sebenar.

Anda boleh lihat mengapa penduduk Seksyen 23 membantah sekeras-kerasnya pemindahan kuil dari Sekyen 19 ke Seksyen 23.

Anda juga boleh melihat dan menilai dengan sendiri tapak yang disediakan oleh Kerajaan BN di Seksyen 18 pada 2007 dan tapak yang disediakan oleh Kerajaan Pakatan di Seksyen 23.

Kita datang melawat dengan cara sopan dan bertertib serta penuh semangat muhibbah. Tidak dibenarkan membawa apa kepala binatang. Jangan lakukan sebarang provokasi atau kekacauan. Kita datang dengan baik dan kita pulang dengan baik.

Saya akan membawa laporan dari masa ke semasa berkenaan program ini. Termasuk panduan ke tapak berkenaan. Sebarang pertanyaan sila hubungi Saudara Kamal di talian 017-384 5897

21 comments:

Anonymous said...

sokong, kita mesti hadir beramai-ramai. bagi moral support kpd penduduk seksyen 23 atas keberanian mereka.

masjid tok guru said...

Kami memerlukan DERMA ANDA untuk mengisi “TABUNG PEMBINAAN MASJID TOK GURU MANAL 3″. Untuk keterangan lanjut, sila lawati:

http://masjidtokguru.blogspot.com

Terima kasih.

Sexy Mamma said...

harap2 time ni takde yg bersentimen "kepartian". Sebaliknya biarlah kita dtg dgn membawa Agama Islam, kesopanannya, kesuciannya dan juga martabatnya.

InsyaAllah kalau tiada aral melintang aku akan hadir.

Semarak Bukit Naga said...

Kami akan berada di surau sek 23, program masak bubur lambok untuk anak-anak yatim. See u there

ZACKO said...

Jom kita pi ramai-ramai tanda sokongan pada penduduk sek 23. Jgn takut atau gusar...ini adalah satu perjuangan untuk umat islam keseluruhannya.

MAN TOYA said...

Ayuh kawan-kawan. Kita jangan duduk diam saja dirumah atau di pejabat. Kerjasama dan sokongan anda amat diperlukan bagi menjayakan program ini. Ini adalah satu jihad buat kita semua.

Anonymous said...

walaupun aku penduduk seksyen 17 aku pasti akan datang nak tau cerita sebenar isu ini.

lan-seks.17

Anonymous said...

bro aku pasti mai

Anonymous said...

betulka..!

KP said...

Salam,
InsyaAllah,KP akan hadir memberi sokongan dan mendapatkan gambaran yang lebih jelas lagi..

Anonymous said...

aku nak tengok jugak kebenaran dan drama wayang ciptaan khalid samad dan gagap yang poyo kata ini semua kerja kotor BN.

menyosal den pangkah bulan kat khalid dulu

Anonymous said...

Khalid bile tension die cakap sudah,

bagus..ini peluang kite nak tahu cerita sebenar..bukan dengar daripada rbf dan pro pembangkang je tapi kite turun bawah lihat sendiri.

Anonymous said...

Pada orng PR yg suke dok fitnah tuduh mcm2 ..ni ha aku ada news pasal demo kuil hari tuh...dorang semua ni adalah penduduk seksyen 23 bukannya org2 BN @ UMNO sja..tak caya cuba ke blog ini..

http://rockybru.com.my/2009/09/barisan-7-pakatan-5.html

Akhirnya kebenaran muncul..PR ni mmg suka main politik sja ..mentadbir negeri mcm cipan...

Zaidi Omar & Family said...

Dulu masa BN perintah orang melayu susah jugak. Saya oang Kg Berembang. En semua ingat lagi macam mana saya dan keluarga saya dihalau dari tanah yang kita telah duduki lebih 50 tahun macam anjing. Sekarang ni bila dah hilang kuasa barulah nak tolong orang Melayu balik. Pulangkan rumah kami di Kg Berembang yang telah dirobohkan itu.

Anonymous said...

Udah2 le tu yop...bawak2 le betobat. Kilang carslberg kat Shah Alam tu kome tanak bantah ke ?? Jihad tu wei!!! hehe

Anonymous said...

"menyosal den pangkah bulan kat khalid dulu"

Engkau tu lah yang bodoh, pergi pangkah khalid buat apa?

Anonymous said...

ko tu yg bodoh... khalid keadilan bukan bulan...

abis bn selama ni apa yg dia buat kt kilang carslberg tu???? amik komisen ke???

yg aku tau... ms kg berembang.. merayu2 diorg mtk jgn roboh kn umah... tp... roboh ttp roboh...
x plak koranh pertahan kan...
siap ada sorg bekas pemain bola selangor lg...
roboh ttp roboh..

Anonymous said...

psl kg berembang ni, korang2 ni mmg jenis yg xpernah bersyukur, kan? ingat tanah yg korang dok tu tanah stinggan. maksudnya bukan tanah milik korang yg sah. tu pun kira korang dah patut berterima kasih kt krajaan lama psl sediakan rumah baru (pprt) dgn pampasan. drpd kena halau kosong. aku slalu masuk area tu. masing2 bukannya miskin sgt smpai xmampu nk beli tanah yg sah. kereta gempak2. satu rumah sampai 2bijik pun ade. bila dpt umah pprt sumbangan krajaan pun korang dok bising lg kan?

Anonymous said...

biasa lah..puok2 PR mmg suka berpolitiking berlebih lebih...mcm tak biasa..tu la keje deme..ko tgk kakitangan kerajaan ramai jugak yg sokong PR masa PRU12 tuh kan tak bersyukur..lg kerajaan bg duit raya 500 sorang baru2 nih..kalo deme (PR) rasa duit tu haram ( dari kerajaan BN) jgn amik bg balik kat kerajaan.jgn igt nak hentam je tau..kena belajar bersyukur jugak tuh..tapi aku pasti dorng ni main sebat je..duit lah katakann..abih maruah deme digadainya...apo lah PR..

sejarahlalu said...

To Zaidi Omar & Family,

Nak tanya sikit kg berembang tu tanah datok nenek hang ka?. Hang dah duduk situ free 50 tahun bila suroh pindah hang kata tanah hang. Ada bukti ka? Hang ingat aku tak tau yang duduk situ bukan nyer org susah pun. Depa suroh hang pindah pun dapat juga merasa rumah flat 3 bilik, hang pi tanya orang kampung buah pala depa dpt apa. Org melayu mcm hang ni elok bagi kat komunis.

Anonymous said...

to sejarahlalu...

umah flat 3 bilik mana yg depa bagi??????????

flat atuk hang ke????
atau flat mak tiri hg??????????
ckp sng....

kt plentong tengah jb lak apa cite???
hg tau x???

apa bukti yg hang kata pddk kg belembang tu bkn org susah??
ada bukti ka??