Friday, September 11, 2009

NIZAR OIII !!! KERAJAAN SELANGOR BERTUKAR 16 SEPT

Panazzzz.....

Ini berita terkini yang sampai ke Command Centre kami. Sejauh mana kebenarannya saya belum pasti lagi. Sama-sama kita tunggu dan lihat. Tiada angin,masakan pokok bergoyang

13 Sept - 3 Adun PR Selangor akan umum keluar parti.

14 Sept - 3 lagi Adun PR Selangor akan umum keluar parti

15 Sept / Jam 10 pagi - Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr.Hasan Ali akan mengumumkan PAS keluar daripada PR Selangor, dan bersetuju membentuk Kerajaan Perpaduan bersama BN dan Bebas.

15 Sept / Jam 2 petang - Datuk Dr. Hasan Ali akan mengadap KDYMM Sultan Selangor bagi menyerahkan senarai nama dan tandatangan 31 orang Adun yang telah hilang kepercayaan kepada MB Khalid Ibrahim.

16 SEPTEMBER / Jam 10 pagi - Datuk Dr.Hasan Ali akan mengangkat sumpah sebagai MB Selangor di Istana Alam Shah,Klang.



TAMBAHAN SIKIT :


17.Sept.2009 - Khalid Ibrahim akan kembali memetik kelapa sawit di ladang Guthrie bagi mencari wang lebih untuk membayar hutang Bank Islam.




24 comments:

Anonymous said...

Faisal betul ke aku dengar orang cakap ko ni babi!!!!babi!!!babi!!!
lpas 2 betul ke orang cakap mak ko kepala beruk!!! mak ko kepala beruk. ekor babi!!!telinga setan. hati iblis!!!!

Anonymous said...

Faisal betul ke aku dengar orang cakap ko ni babi!!!!babi!!!babi!!!
lpas 2 betul ke orang cakap mak ko kepala beruk!!! mak ko kepala beruk. ekor babi!!!telinga setan. hati iblis!!!!

Anonymous said...

panazzzz..mesti ramai berasap tu..tp bagi pihak penyokong BN tunggu saja 16sept..jangan terlalu taksub macam pihak lagi satu tu..yo2 jer kata 16sept berarak kat putrajaya..sekali non-ado..

p/s: harap pihak penulis begitu pasti takut nanti kita di hanj kan balik...

setia menanti...

wehavethenumbers said...

kalau betul... alhamdilillah...

sama2 kita doakan supaya jd kenyataan!

Anonymous said...

kita Tak lah mengesahkan..mcm pihak yang satu lagi tu...cuma tunggu dan lihat..jika tiada maknanya khabar angin je la..so tak payah pihak yg satu lg tuh nak buat rioh rendah mcm Sidang DUN PERAK...wakakakakaka..lawakkk..tapi kalo ada alhamdulillah..Rakyat Selangor dah lama menderita sejak hampir 2 tahun dibawah PR MB LEMBU tuh dan kuncu2nya...habok pun tada...yg aku tgk puok2 PR je byk merasa habuannya..kira sama je la..dorang nih tak lah berkebajikan mana pun..cakap je lebih dan kepohhh...

Local Fighter said...

bro,
penjelasan detail saudara amat merisaukan saya takut-takut ia akan dijadinak peluru untuk menghentam saudara kelak.

tetapi apa-apa pun boleh berlaku sekarang.

orang ramai lebih suka mempercayai persepsi dan spekulasi dahulu sebelum ianya disahkan secara jelas.

politik persepsi telah mengambil tempat politik realistik pasca PRU-12.

Apa-apa pun semoga perkhabaran ini akan terserlah kebenarannya. Amin.

bengang said...

Semoga ia menjadi kenyatan. Br padan muka org2 PKR ni. Tapi nanti mula la timbul fitnah, depa2 ni kene beli la apa la.. Puak depa buat x pa. Bangang tol.

Anonymous said...

Bagi ku ini hanya jenaka nak lepas tension dgn ape yg sedang berlaku.

Terutama kepada GAP sungguh-sungguh kempen utk UMNO tapi tak dilayan seadenya - http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/09/najib-dan-shafie-apdal-layan-peminjam.html

Sabarje lah GAP, insya ALLAH, jika ade rezeki tu, adelah nanti.

Nani Cheras

Anonymous said...

yg bab tambahan sket tu yg paling tak bleh tahan..hahaha

Anonymous said...

Faisal betul ke aku dengar orang cakap Anon celaka ni babi!!! babi!!! babi!!!
Lepas 2 betul ke orang cakap mak Anon gampang kepala beruk!!! mak Anon sial kepala beruk. Ekor babi!!! Telinga setan!!! Hati iblis!!!!

Dedicate to:-
Anonymous,
September 11, 2009 2:30 PM

Anonymous said...

Betul ke ni Faisal. Buat suspen je ni. kalau betul... alhamdulillah. Tumbang lagi satu Pakatan Rasuah yang tak tau buat keja. Dah dapat tadbir negeri bukan nak kasi maju tapi asyik salahkan orang lain atas kesalahan sendiri. Bahalol punya PASberg, DAPigs dan PKRabies.

fadzli said...

salam,
anon 2:55 PM, yang dapat laba adlah DAPig.yang PAih dapat la jawatan sidang Jkkk, ahli majlis. PKR plak tumpang kt DAPig je.

Anonymous said...

Hoi RBF, ladang Guthrie dah tak ada. Sekarang semua milik Sime Darby.

Anonymous said...

weh harapan aku tinggi ni nak jadi macam yang kau cakap..aku dan mungkin rkyt lain yg bnci PR amat bergntung pada kau..semoga berjaya

Anonymous said...

berbicara biarlah berakal...memaki hanya merendahkan martabat jer..

Anonymous said...

Hassan Ali tak akan sebodoh itu, kalau dia buat juga memang lah dia bodoh, tapi aku tak percaya dia mahu jadi bodoh....

Poppiapap said...

Mudah2an kerajaan komunis sgor akan telingkup beberapa hari lg.

Anonymous said...

tak sangka blogger ini tergamak meletakkan Dato' Dr Hassan Ali 'separiah ini...! tak taulah kalau umno di Selangor ni sudah bertaubat nasuha termasuk tukang bawak kepala lembu...

Anonymous said...

Kawanlah ko orang dengan UMNO.bila2 ko orang akan tau akibat nya.

Anonymous said...

Semoga jadi kenyataan....Aminnnn

permatangpasir said...

semoga ia menjadi kemenangan untuk umat Islam di Selangor !!

kemenangan Islam di dalam bulan Ramadhan ...

Anonymous said...

UMNO KAFIR BODOH, TAPI KOR LAGI BODOH HA HA HA HA...

Pemerhati said...

Hari ni dah 13hb bro. Aku dok menunggu dari minit ke minit ni. Mana ADUN yg nak keluar parti tu? Jgn jadi macam blog2 PR dah le. Kalau tak jadi 13hb ni aku label blog ko sama je dgn blog2 dari PR dan semua blog2 yg ada cerita pasal politik ni PENIPU.. Kalau betul gua belanja lu buka puasa kat Concorde bro.

Anonymous said...

ckp jaa lebey!