Wednesday, September 16, 2009

NIZAR OIII !!! MISI DITUNDA

Penubuhan Kerajaan baru di Selangor terpaksa dianjakkan kepada 20 atau 21 September kerana bimbang ketenteraman awam terganggu kerana keganasan yang bakal dilakukan oleh penyokong-penyokong PKR.

Tarikh diatas dipilih kerana pada waktu tersebut , penyokong-penyokong PKR kebanyakannya tidak berada di negeri Selangor kerana masing-masing pulang ke kampung halaman untuk menyambut hari raya.

Jika sidang Dun tanpa perkenan Sultan diadakan di bawah pokok ,Aziz Bari kata sah, Tak mungkin pula penubuhan Kerajaan Baru di depan Sultan pada Hari Raya Aziz Bari kata tidak sah.

Kalau ada yang berniat nak kata RBF penipu dan pembelit, sabar dulu. Lihat link ini terlebih dahulu.

Apa lagi...komenlah....

30 comments:

Rizwan said...

aiyseh RBF, ini mcm nak main2 kan PR je...

hmmm... tak syok lah ini macam bro.

We do not need to resort as low as them.

Anonymous said...

woi pukimak lu. penipu je! ko blah la dari muka bumi ni. buat malu Bn je. Bodoh . penipu punye Blog

Saufi said...

dah tak jadi, tak jadi la
tak payah la nak kutuk pensyarah aku
ko tak knal lagi aziz bari x payah nak kutuk2 die
setakat bloggers mcm ko ni skit pun die tak heran la
aku rase ko ni ade masalah jiwa la
balasan cakap bohong bulan ramadhan ni mmg dasyat...

Anonymous said...

Penipu sial mangkuk ayun ni

Pemburu Syahid said...

Pertama, memang dari awal lagi ko menipu.

Kedua, ko hanya syok sendiri.

Ketiga, pergi jahanam dengan command center ko tu.

Keempat, ko sendiri yang menghina diri dan maruah ko.

Kelima, takde beza di antara ko dengan Anwar Ibrahim.

Keenam, pergi jahanam dengan ko dan lubang jamban UMNO tu sekali.

Pemburu Syahid said...

Suruh orang komen, lepas tu tapis komen org. Gila babi betullah.

Anonymous said...

eeemmmm...sahlah ni tipu je...buat penat je aq tunggu dari hari tu...kau just nk main2 & nk ajuk apa yg anwar buat tahun lepas kn??? bosan2...ape ke jadahnya sibuk2 tukar kerajaan masa hri raya...posting kau ni lg buat aq xpercaya...nnti apa plk alasan? ooo...kna tangguh lg sbb nk hormati hari raya plk ke?

Anonymous said...

AnWAR jadi PM**
[PM** = Pesakit Mental]

adik manis said...

hahahhah...
gelihati aku...
angan2 mat jenin

AMNOBODO said...

>>> Tarikh diatas dipilih kerana pada waktu tersebut , penyokong-penyokong PKR kebanyakannya tidak berada di negeri Selangor kerana masing-masing pulang ke kampung halaman untuk menyambut hari raya.<<<

penakut ghuper2nyer..huhuhu..nampak macam ganas jer time bawak kepala lumbu hari tuh...huhuhuhu

Anonymous said...

hang memang power la RBF...aku dok tunggu dah dekat seminggu nak tengok Kerajaan baru...tuptaptuptap...hang amik yang abim punya..tapi apapun...good job sebab hang dah berjaya mengencingkan geng-geng yang tak sedang diri lagii..yahooo..
hidup RBF!!!!

topi hitam said...

sama macam nuar berahi la ko nih...
cit...

jangan kate ko pon tali barut yahudi macam die sudah...

konpius said...

lu sebijik macam anwar la brader.. semua yang dia buat dulu lu buat balik.. naik segan pulak wa promote cerita lu kat member2..

Bagi cepat sikit la amik kalau nak amik..

princess jiji said...

jiji rasa tak akan jadi kenyataan pun.rbf saja duk provoke penyokong PR mcm mana depa provok kerajaan BN tahun lepas..baru seri satu sama!heehehehehhe

pejuangmuda said...

Hahahahaha.....
Macam penah kudengar ulasan 'tunda' nie. Dimana ya???
Yang penting sama tapi tak serupa.......

mek said...

kihkihkih...
macam cilaka la ko punye reverse psycho ni rbf. tapi... mmg best la lu nye approach. wa tabik sket ah...

tapi rbf, kalau niat lu buat reverse psycho camni utk perli or sedarkan puak2 bebal pkr tu, lupekan je la. diorang ni dah tutup telinga, mata dan hati diorang utk terima apa2 ilmu, hujah or fakta. semua deria dorg dah tutup, semua akal dorang dah matikan. dah tak boleh nak sedar dah tu... mcm penagih tegar. kata org, tolong pun tak guna dah. tunggu masa tanam je la...

mat stim said...

apa ni paizal ooiiiii....

hang kencing kaa.... hang bagi link tahun 2008 laa....
leceh la hang nie.... gua orang lu laa.... gua ikut blog lu lama beb....

tapi tak apa.... lu tetap brutal...

ahbengkai said...

aiyah, today also got no number to buy. faisal u dare not post my comment kah? don't be like the frog under the coconut shell lah. don't worry , be happy!

Hidup BN said...

Salam RBF,

Good job, jgn hiraukan kata-kata orang, yg penting misi mesti berjaya!! Aziz Bari tu sah-sah penjilat jubur Anwar dan pembangkang.. tapi yg aku peliknya dia tu masih kerja dengan kerajaan BN, gaji pun kerajaan BN yg bayar.. Kalau nk sgt, pegi la bertanding kat Bagan Pinang nak tengok boleh menang ke tak..

Anonymous said...

salam aidilfitri...

firstly bro, aku amat menghargai usaha rbf nie...tp kita bkn org PR yg suka buat huru hara...biarkan rakyat sendiri meluat dgn perangai PR. Insyaallah mereka akan jatuh jg pd PRU13 nnti...

Now BN harus sentiasa jd pembangkang yg 'berwibawa' supaya rakyat akan rasa terbela...Tolak calon2 yg kontrovesi & rasuah...Kemudian kt RAMPAS RAMPAS SELANGOR!!! HIDUP BN!!

pukul.keliling said...

hahahaha...pedihnya buat penyokong pakatan pembangkang yang percaya teori gila anwar iberahim dulu

Julie said...

Salam,
20 September tahun bila ?thn depan ke thn depan2 lagi? Sahur pun dah habis, hari tu cakap masa sahur , org dah tak sabar ni, ish ke ni pun jenis kaki kench?

mohd said...

apa punya bangang la ko ni..kalau aziz bari kata makan taik sedap ko pun ikut jugak la ye...bangang tahap fukuchan la ko ni...assalamualaikum

Anonymous said...

Hahaha puas hati aku

Saper yg cakap RBF pembohong
Maka sila cakap depan Muka AnWar
Sebab anwar lagi pembohong

Tapi anda tak cakap dgn anwar?
Knp anwar bohong semua ok
Rbf bohong kne kutuk

Pelik

Anonymous said...

hahahahah... gua ske blog lu bro... kita merancang tuhan menentukan segalanya... byk gak penyokong pakatan pembangang yg komen.. semua pedih jeee cuak jee... whahahhaha... KEPADA PENYOKONG PAKATAN PEMBANGANG... SEMOGA RAYA TAHUN INI ADALAH YANG TERAKHIR UNTUK ANDA SEKALIAN NI BUMI SELANGOR INI... TO BRO FAISAL keep on rolling bro.... SELAMATKAN BANGSA KITA...

BN Bakri said...

anda ni... bln2 puasa membohong..
maka anda akan dilaknat...

ruang bicara faisal said...

terima kasih kdp bn bakri. kalau betulah anda bn. tapi nampak gaya tu mcm menyamar ja.

16 sept tahun lepas bukan bulan puasa ke ?

BN Bakri said...

sbb itu di telah dilaknat...

Anonymous said...

syabas rbf, sesunguhnya anda telah berjaya... ha...ha ... ha

ahu cukup gumbira.....

Melayu Berwawasan said...

puak pembangkang memang tak paham apa maksud RBF tu...tahu pun takut selangor jatuh di tangan BN..masih kau ingat semua janji ANWAR 16 sept akan ambil alih kerajaan...sama tak jalan cerita tu...sedangkan kita ni bulan september kan...hhahahhhahahahha..puak pembangkang memang berdebar gila lah...TAPI KALAU BENAR APA SALAHNYA...hidup UMNO