Tuesday, September 15, 2009

NIZAR OIII !!! RAMAI KATA RBF PENIPU

Banyak komen, email, sms serta panggilan telefon yang mengatakan saya penipu ,kerana sehingga kini tiada seorang pun Adun Selangor yang keluar parti seperti mana yang diberitahu sebelum ini.Rujuk di sini.

Ada juga yang memaki hamun, serta mencaci saya.

Untuk pengetahuan semua kita bukannya tergolong dalam golongan bodoh, untuk mendedahkan segala strategi kita. Kita ada Pelan A ,kita ada Pelan B. Kita canang pelan lain , tiba-tiba kita guna pelan lain. Tahu-tahu bangun tidur pagi kerajaan telah berubah.

Kepada juak-juak PKR, jangan tarik nafas lega lagi.Blogger ini pun dah dapat menghidu apa yang bakal berlaku di Selangor. Rujuk di sini.

Apa yang kau orang nak kata, apa yang kau orang nak tuduh, suka hatilah labu.....

Tapi satu sahaja kamu harus ingat wahai labu...

Ingat !

WE HAVE THE NUMBERS !

13 comments:

pejuangmuda said...

Hello RBF....
Ko memang penipu.... Ko kata ko taknak posting dah 14, 15 dan 16... Hari ni brp hb ha?? semalam bp hb ye??? kenapa ada posting dari rbf plak ni..
Hahahahaha......

Jeffry said...

SLM BRO...AKU INGAT SKRG NI JUAK2 FAKATAN MASIH LONGGAR SKRU LUTUT SBB MASIH DLM KECELARUAN HARU BIRU MENANTI MCM NAK PUTUS URAT KENTUT! JANTUNG BEDEBAR MCM JANTUNG PISANG NAK GUGUR KEHKEHKEH YEHAAAAA!!!.

Ipoh Marley said...

salam,Betul @ tidak pa yang ditulis RBF kita tunggu dan lihat la..kepada GOLONGAN jumud PR yang kecut TELOR duduk diam2 dan jgn banyak menyalak mcm budak BODOH..

Anonymous said...

Suruh budak-budak PR belajar read between the line..

We have the numbers
We have the numbers
We have the numbers
We have the numbers

Takpa dia orang memang cepat lupa.

Anonymous said...

salam bro RBF,

aku nk tnye la...ttg gambar2 biadap dan kurang ajar yg ko tunjuk tu..

apekah dikire biadap tangan kanan bersalam dan tangan kiri pegang belakang Tuanku?(padahal x pgg belakang pun, pgg lengan setahu aku, mane ade org salam then pgg belakang org yg di salam nye tuh)

simple je soklan aku..harap dpt dijawab...

Anonymous said...

Ruang Bicara Faizal ganti kpd Ruang Bicara Funny..

Anonymous said...

Hahahaha penyokong Pakatan Rasuah ni bodoh macam lembu ...

Kenapa tak maki Anwar Aljuburi tu , tu laa penipu maha besar dan Penykong Pakatan Rasuah ni masih jilat bontotnya ... lawak betul

Anonymous said...

umno sudah sesat

Anonymous said...

pas lagi sesat..

Anonymous said...

Hahahaha....Rampaslah sebanyak mana negeri mana pon....UMNO rampas 1 Perak hari ini....tapi hilang 1 Malaysia di PRU13 kelak....kepada rbf yang buta kayu....masih tak paham ke kata hikmat samy no value tu....RAKYAT DAH MENYAMPAH DENGAN BN/UMNO !!! ko cetus rusuhan kaum sekalipun rakyat tak kan undi BN/UMNO lagi....hahaha...teruskanlah kerja-kerja bodoh kamu tu...lagi kamu lanyak lagi ramailah penyokong PR.....
selamat tinggal BN/UMNO !
P/S : Aku pun dulu penyokong BN, tapi sekarang nampak bendera BN/UMNO pun aku nak muntah, aper lagi dengan penyangak-penyangak BN/UMNO di kawasan aku yang rasuah berkroni-kroni dan aksyen giler...so aku dan rakyat lain dah nekad nak sapu BN/UMNO masuk sampah...so aper u nak buat? nak tembak kiter yang tak sokong u? atau nak bom dengan c4?

Anonymous said...

anwar lagi sesat..

Anonymous said...

juak2 pr memang bodoh..masa anwar cakap we have the numbers, jumpa agong lah,siap dgn jadual orang lompat pada setiap tarikh.. dia orang angguk bersorak mcm lembu bodoh..bila 16 september datang, satu habuk pun tarak..tapi lembu2 pr ni tak cakap pun dia penipu atau pembohong..masih sokong orang gila jubur ni ..tapi bila orang lain buat,juak2 PR pun melompat mcm anjing kurap kepanasan dgn cercaan dan hinaan..siapa yg sesat sebenarnya hahahahaha...peliwat dan lembu2 nya laaa..

-anti lembu melayu PR-

Anonymous said...

Puak puak pkr ni kena faham lah bila anu tu tipu korang makan bulat bulat tapi bila RBF kata kerajaan pakatan nak jatuh korang kata dia penipu yang betul nya ialah memang korang suka kena tipu baik dari sivaji pundek korang tu. wakakakaka sori tengah ketawa terbahak bahak sikit ni. Dasar kerajaan selangor macam budak bawah umur tahu menyalak dan salahkan orang lain, sendiri tak reti nak tadbir negeri jangan asyik duk salahkan orang lain lah, rakyat nak kan pembangunan depa duk belasah duit sampai nak pakai duit zakat negeri, jangan sampai aku tak halalkan meletup perut khalid lembu gagap tu kalau dia makan.....