Monday, September 28, 2009

NUJ UTUSAN:HANTU DAP DIBERI MEJA VIP


Selama ini sudah berbuih mulut saya bercakap yang si kitol ini iaitu Amran Ahmad adalah ejen DAP dalam Utusan Malaysia. Tapi ada juga yang masih nak membela dia.

Semalam sekali lagi terbukti. Beliau dijemput dan hadir ke majlis jamuan hari raya anjuran DAP di Cheras. Yang paling mengejutkan lagi ialah,beliau diletakan di meja VIP. Ulang sekali lagi MEJA VIP BEB !

Apa maknanya semua ini ???

Walaupun beliau berpura-pura bodoh semasa disana, tetapi masih ada lagi orang yang kenal beliau. Beliau cuba menutup wajahnya ketika gambar hendak dirakam dan berkata "Sudah sudah lah.. the past is past".

Senang saja kau cakap begitu. Kau sudah buat onar di Utusan Melayu,kemudian kau boleh cakap pula "Sudah sudah lah.. ". Kepala otak kamu !!!

Hey Amran Barua DAP,bangkai gajah tidak dapat ditutup dengan daun pisang. Bau busuk akan terhidu jua.

Kalau di zaman Kesultanan Melaka dulu,pengkhianat seperti kau ini sudah tentu akan dipancung hidup-hidup.

Tapi nasib baik, kerana sekarang Melaka sudah tiada Sultan.

13 comments:

Juwa said...

Engko ni mamat, bende2 mcm tu pun nak jadi isu. Mana2 tempat dia nak pergi tu, lantak dia lah. Itu hak dia. Yg engko ni gatal telo tu, apa hal? Dia tu pun dah tak ade kene mengene lagi dgn NUJ lagi.

By the way, macamana dgn Command Center ko tu? He3x

Anonymous said...

alahai amaran.

lebih baik ko g berkawan dengan PAS amran woi

oyabun said...

Dia ni nak kena sunat sekali lagi kot..baru sedar diri..keparat!!!

Anonymous said...

Salam..

Sila rujuk blog seperti dibawah..
Nasihat sya utk Org2 Melayu ISlam..akan datang kita bakal kehilangan Sebuah Pulau Mutiara (pulau Pinang)..Apa yg telah dirancang oleh DAP dalam diam2 mereka telah mula mengorak langkah..jd Melayu2 Islam yg telah menubuhkan cawangan DAP Melayu bertuubat lah segera dan juga kuncu2 yng didalam PR..Astagfirullah hallazzim..!!!..cuba renung2kan apa telah terjadi dengan Melayu Islam SINGAPURA!!!!

http://dun31baganpinang.blogspot.com/2009/09/projek-dap-menghalau-melayu-dari-pulau.html

Anonymous said...

Si kitol Amran Ahmad..bertaubatlah sementara pintu taubat masih terbuka..ingtlah Duit yg anda dapat dari hasil tersebut????...menyara anak isteri...!!!???...Nauzubillahminzalik...

Anonymous said...

makan duit hasil dari Utusan Malaysia punya income..tp alih2 jd ejen DAP..apo punya Melayu nih..sanggup nak mengadaikan maruah bangsa sendiri..tak tau ka kat Pulau Pinang Kerajaan PR DAP nak halau org2 melayu dari Pulau Pinang dan nak rampas tanah2 wakaf org2 Melayu di sebelah pulau (Georgetown) yang nilai hartanahnya bernilai tinggi .ni la koje org2 Cina DAP...tu pun org2 Melayu Islam tak sedor2 lg..

Anonymous said...

Nah Baca jgan tak baca Realitinya...

Dari Sumber :
http://dun31baganpinang.blogspot.com/2009/09/projek-dap-menghalau-melayu-dari-pulau.html

Monday, 28 September 2009
Projek DAP Menghalau Melayu dari Pulau Pinang!


Sumber : Darulehsan Today

War-war kan..!!!

Anonymous said...

Assalamualaikum
Saya rasa RBF dah salah tafsir tentang Amran.Mana RBF dapat maklumat pun saya tak tau jangan menuduh Amran sebegitu rupa.besar dosa yang dapat nanti di akhirat.

Amran dan DAP tiada kena mengena.Apa salah dia pi rumah terbuka DAP.2 org wakil PKR yang pi majlis NUJ utusan pun bukannnya Amran yang ajak depa saja nak mai bagi sokongan atas kapasiti bekas pemimpin pekerja.

Nak harap orang UMNO mai bagi sokongan tunggu sampai kiamat la.Orang UMNO kata UTUSAN depa punya tapi bab nak minta gaji naik lebih sikit haram satu apa pun tarak macam peminta sedekah.

Staff Utusan dok jadi barua UMNO la sampai mati.UMNO kaya Pejabat UTUSAN macam kilang besi buruk.Tak percaya mai tgk kat jalan lima jln chan sow lin sapa tgk pun sedih akhbar yang sentiasa menjadi kebanggaan UMNO pirah.

ruang bicara faisal said...

w.salam anon

saya tak nak jawab komen anda.

saya serahkan kpd rakan2 saya di utusan untuk menjawabnya.

Anonymous said...

bro..

skali anak dia pegang patung roket DAPig la..

patung DAPig + VIP seat majlis DAPig = btl2 barua mamat nie..

Anonymous said...

Assalamualaikum

Untuk pengetahuan RBF yang jawab ni adalah rakan anda di UTUSAN.Ahli NUJ Utusan Melayu

Jangan buat tohmahan yang melampau.Biaq kami ahli NUJ selesaikan RBF tak payah masuk campur bukan boleh tolong pun.

Ada akai ka? Amran pi rumah terbuka DAP hampa tuduh dia jadi barua DAP.Habih tu Kit Seang ngan anaknya Guan Eng pi rumah terbuka Najib sapa jadi barua sapa.

Kami demo masa PM buka puasa di Utusan Bangi (kilang la tu) ada orang UMNO ambil peduli ada RBF masukan cerita dalam blog ini,harammmmm/.

Untuk pengetahuan blogger semua Amran Ahmad masih lagi menjadi Presiden NUJ sebab jawatan tersebut di lantik oleh ahli NUJ UM, bukan barua barua UMNO yang lantik dia.Harap maklum

Anonymous said...

salam

Aku rasa RBF tak yah komen pasai Amran Ahmad sebab satu benda pun tak betoi mana dia dapat cerita ni dari Utusan Putrajaya ke.

Ahli NUJUM

Anonymous said...

RBF,


sudah terang lagi bersuluh agen dap

anjing kalau tak makan taik, kurang-kurangnya dia cium gak....

amran oh amran!

jangan lupa ramai lagi barua dia dlm utusan....sekor lagi sigemok gedempol tu!!!


fjord