Tuesday, October 27, 2009

HAJAT NIZAR TERCAPAI, DUN PERAK BAKAL DIBUBARKAN

Setakat ini sudah sembilan bulan manusia-manusia yang gila talak di Perak duduk meroyan melaungkan-laungkan supaya DUN Perak dibubarkan.

Insyaallah, jika tidak ada aral melintang hajat mereka akan tertunai.

Jika tidak ada aral melintang juga atau dunia kiamat rakyat Perak akan sekali lagi keluar membuang undi.

Mengikut apa yang saya tahu DUN Perak bakal dibubarkan selewat-lewatnya pada 08.March.2013 iaitu selepas genap lima daripada PRU ke 12 yang diadakan pada 8.March.2008.

Maka selepas tarikh itu , SPR selaku pengendali p/raya mempunyai masa selama 60 hari untuk mengadakan p/raya.

Terima kasih harus kita ucapkan kepada nizar haram jadah kerana telah berkempen empat tahun lebih awal untuk membubarkan DUN. Suburnya demokrasi di Malaysia ni...

Jangan lupa yop, simpan tenaga sikit,nanti bila DUN dah dibubarkan kome pula yang dah terbaring atau dibaringkan mengiring mengadap kiblat,maka tak boleh bertanding lagi.


16 comments:

pisau.net said...

tajuk klimaks abis..
bila baca hehe.. comfirm puak sebelah sana tidor atas jalas..geram tak terkata kat hang haha

Kembara Politik said...

Salam RBF,

Puak Pakatan asyik meroyan je. Lidah bercabang dalam isu Bubar DUN Perak ni:

http://kembarapolitik.blogspot.com/2009/04/bubar-dun-lain-hulu-lain-parang.html

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

heeeee tajam macam sembilu.Mula2 nijar tegak dan kembang jer pastu kecut layu.2013 nijar pakai necktie dan kot bercakap sorang kat tengah pekan ipoh "bubar dun,bubar dun bubar dun" muahahahahahaha

kuasaperak said...

Ye kata ko!!!

shonzu said...

Tak sabo nak mengundi ni yob!!!

Terime kasih la Nijar oooiii.....

Jeffry said...

SLM BRO...PERGHH DASAT2 INTRO HEHEH. AGAKNYE KLU NIZAR BACE TESENGIH SAMPAI KE TELINGA!. RUPANYE KENE TUNGGU 2013 HUHUHU

Anak Lenggong said...

Kah kah kah..terkena jugak aku pepagi ni..tengok daripada tajuk..huh..cepat je aku nak bukan tapi klimaks..aku senyum sorang...elok la kali ini suruh nizar dan groupnya buat persidangan exco negeri dibawah pohon sebatang di pondok menanti bas pulak..

YANG GAMBI said...

Salam bro, Ngah dan Ngeh dah lantik Nizar jadi BADUT, apalagi kerja dia kalau tak buat show dimerata bandar Ipoh....... nanti tak dapat makan pulak.....

apis said...

sial aja...
aku ingat hapa..
terkene plak aku..
kakakakaka

Anonymous said...

mungkin nama dia neh patut letak kat GUINESS BOOK OF RECORD...

pastu letak Giant Poster muke dia neh depan GAB(Guiness Anchor Berhad)...

arel, pj

Anonymous said...

perak dah rampas selangor bila plak.
asyik konar tajuk lain je baik percaya lembu dari percaya pembohong mcm ko ni.

Anonymous said...

muahahahahahahaha

Anonymous said...

Tipah tertipu dengan RFB! gerammm tau


Tipah anti Anwar Ibrahim

Anonymous said...

anon October 28, 2009 1:11 PM,

apa citer bab lembu nih? sensitiviti agama tuh!

wakakakaka...

percaya lembu lagi baik konon... bang nuar ko tu lembu gak la ye?

Media Cyber said...

http://unitmediasiber.blogspot.com/2009/10/cerita-sebenar-dalam-dun-perak-hari-ini.html

awie958 said...

salam, terkejut saya baca tajuk td..rakyat perak sudah mula merasa selesa dengan pemerintahan kerajaan BN.kalau dulu ramai yang bersuara agar dun di bubarkan..namun kini suara2 itu semakin lama semakin suram..saya tetap memberikan sokongan yang tidak berbelah bagi kepada kerajaan BN yang di terajui oleh umno..kerana telah terlalu banyak budi dan jasa di curahkan oleh para pemimpin dari dahulu hingga sekarang..alhamdulillah syukur kehadrat ilahi perak kembali kepada pemerintahan BN barulah Batu Kurau nampak hidup semula seperti sediakala tidak seperti di bawah pemerintahan PR dahulu..suram...akhir kalam terima kasih bro rbf...teruskan perjuangan..satu malaysia..rakyat di dahulukan pencapaian diutamakan..