Tuesday, October 27, 2009

NIZAR HANTU DAP ! KENAPA KERAP NGEH & NGA JUMPA CHIN PENG

Komunis banyak bertapak di Perak di zaman dulu. Lubuk komunis adalah di Sitiawan. Pengerusi DAP Perak,Ngeh Koo Ham juga berasal dari Sitiawan. Parlimen yang diwakili beliau juga adalah Beruas. Beliau juga berasal dari keluarga yang ada kaitan dengan komunis. Sama juga dengan Nga Kor Ming. Mereka berdua adalah sepupu. Orang macam inilah yang diangkat, dijulang dan dijilat oleh PAS.

Dua tiga ekor ejen-ejen komunis ini sering pergi berjumpa dengan bapak komunis,Chin Peng yang berada dalam buangan di Thailand. Yang dapat dikesan oleh kita dalam masa sebulan ini sebanyak dua kali. Yang tidak dapat dikesan oleh kita entah berapa puluh kali.

Untuk tujuan apa sebenarnya mereka begitu kerap berjumpa dengan bapak komunis ? Tidak lain tidak bukan adalah untuk menjahanamkan negara ini. Dendam mereka tidak pernah surut. Yang lebih malang lagi adalah apabila ada juga orang-orang kita yang berjaya diperdayakan oleh mereka untuk menjayakan agenda mereka.

Dalam bulan oktober yang lepas Ngeh dan Kulasegaran menaiki pesawat Air Asia dari P.Pinang ke Bangkok untuk berjumpa bapak komunis. Beberapa hari lepas sekali lagi Ngeh, seorang peguam dan beberapa orang lagi ke Hatyai pula untuk tujuan yang sama.


9 comments:

YANG GAMBI said...

Salam bro, inilah saki baki komunis 'musang berbulu ayam' yang berada dalam negara, mereka ini hampir berjaya mengkucar kacirkan negara melalui pengkhianat Anwar dan sebahagian pemimpin PAS untuk menghancurkan bangsa Melayu...

Dendam kesumat mereka tidak pernah pudar, sebab itu mereka ini sentiasa membuat kecoh di Perak dengan menunggangi Nizar bodoh dari PAS.......

Nik Aziz Nyanyuk said...

hehehe bro, mungkin bro silap, entah2 depa pi jumpak nik aziz, mana tau nik aziz pun bomoh jugak.

kalau tak, tak kan nik aziz boleh offer masyukkkk syurrgggerrr

muehehehe

Othman3748 said...

Salam saudara...rasa saya saudara telah mengemukakan fakta yang salah. Chin Peng tidak tinggal di Thailand. Beliau tinggal di China. Yang tinggal di Kampung Muhibbah adalah Rashid Maidin, Abdullah CD dan lain-lain. Kenapa saudara tidak bertanya kepada Raja Perak kenapa dia berjumpa dengan Rashid Maidin dan Abdullah CD di Kampung Muhibbah. Abdullah CD adalah Pengerusi PKM dan Rashid Maidin adalah Pemerintah (Komander) Rejiment 10 PKM. Hee saudara buta sejarah kot.....

ruang bicara faisal said...

saudara othman3748

chin peng berada di thailand sekarang.

Hee saudara buta sejarah kot.....

Anonymous said...

@saudara othman3748

Sila kaji dan cari maklumat sblom komen agar tidak menunjukkan tahap kebebalan saudara.

Chin Peng berada di di sebuah perkampungan khas di Yala,Thailand bersama2 Rashid Maidin.

Terdapat pihak yang mempersoalkan kenapa Musa Ahmad dan Shamsiah Fakeh (bekas Pertubuhan Kebangsaan Melayu Muda) dapat diterima kembali ke Malaysia, tetapi tidak bagi Chin Peng. Persoalan ini dicetuskan tanpa memikirkan bahawa Chin Peng tidak pernah menyatakan kekesalannya membunuh rakyat Malaysia malah berbangga dan menulis buku memoirnya "Chin Peng: My Side of history") diterbitkan di Singapura bagi membenarkan tindakannya.

Wallahualam.

Anonymous said...

kepada puak2 yang menyokong Chin Peng ini...kenapa tak suruh kerajaan negeri PR mengabadikan nama Chin Peng di jalan/bangunan/tugu di negeri2 yang diperintah mereka???

Anonymous said...

othman cth melayu yg diperkudakan bongok, spesis ni la yg suku sakatnya jatuhkan saddam husin di iraq kononnya rakyat iraq akan hidup lebih baik tanpa saddam sampai bagi bunga kat askar amerika la ni apa jadi.lu fikir la sendiri bangang, umno 52 tahun memerintah tak macam bintang 3 yg memerintah 2 minggu ja beribu rakyat mati dan hilang camtu je bangsat kau hamzah.

Anonymous said...

maafkan chin peng dah lama dah dia dihukum.perasuah pun boleh dimaafkan dan diberi peluang kedua.

Anonymous said...

maafkan chin peng??pegi jahanm dgn anon 1.13pm...dosa chin peng lebih besar sbb die telah bunuh rmi org..terutama org melayu..bangsat la ko...