Sunday, October 25, 2009

NIZAR MANGKUK HAYUN ! PANAS ! PANAS ! PAS MAKIN PARAH

Pas semakin parah. Ketua Dewan Ulamak PAS, Harun Taib menafikan yang Nik Aziz menulis dalam blognya berkenaan Muktamar khas.

Kalau bukan Nik Aziz yang tulis,siapa lagi gamaknya yang memegang pasword blog Nik Aziz ? Mungkin penasihat ayahanda yang pernah dibangkitkan anak Nik Aziz sebelum ini. Penasihat ayahanda setahu saya tidak ramai.

Antaranya ialah Setpol Nik Aziz iaitu Anual Bakhri yang dikenali suka bersajak dan anak emas Nik Aziz iaitu Husam Musa.

Jika kita lihat video di bawah ini,Harun Taib dengan nada yang keras dan begitu yakin menafikan Nik Aziz yang tulis. Apa sudah jadi ?

Pandangan saya senang sahaja iaitu, teruskan bergaduh dan bercakaran, teruskan....teruskan....
Terima kasih kerana menyenangkan kerja kami.



19 comments:

KAHKAHKAH said...

rasanya salahudin naib presiden pas pulak mengiyakan berita tersebut.

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1025&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_01.htm


ternyata pas dalam dilema dan pemimpin2 mereka CLUELESS.

ruang bicara faisal said...

mari kita sama-sama raikan saat2 keruntuhan PAS.

bijak sinner said...

habih ko pas.. tu la, asyik temberang je sampai dah terkantoi.. haha

Ekeng A/L Etong said...

Sebab depa semua percaya dan yakin, Nik Ajis bukan manusia biasa. Bagi orang PAS, makam atau martabat Nik Ajis cukup mulia. Kentut Nik Ajis wangi. Air kencing Nik Ajis harum. Najis Nik Ajis jadi panawar..

Anonymous said...

Memang la Tok Guru tak akan buat kenyataan macam tu. Itu kenyataan Nik Aziz. Nik Aziz bukan Tok Guru, dia hanya menggunakan sedikit ilmu dia dalam Islam untuk tujuan politik dia. Sebab tu "fatwa" gila babi keluar dari mulut Nik Aziz. Mungkin dialah "syaitan bertopengkan manusia"

shonzu said...

Kesian sungguh orang tua Ketua Ularmak hamPAS ini. Kata dunia semakin canggih, nak dapatkan pengesahan siapa yang menulis dalam blog Tok Garu tu pun ambil masa seminggu, dua minggu ke???? Kena hantar surat dan tunggu Tok Garu balas baru boleh buat statement atau komen????

Kalau nak temberang kepada ahli hamPAS memang sajak la. Ini nak bohong pada rakyat Malaysia, tak payah la orang tua Harun Talib oooiiiii......

Pak Harun tak pernah dengar telefon bimbit ke???? Tak pernah tengok telefon bimbit??? Tak pernah guna atau tak tahu nak pakai????

Oooo... terlupa, orang tua la katakan. Memang bongok sungguh....

Semakin hari, semakin terserlah
PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

Galo said...

mmg dah sah yg c N.ajis ni da nyanyuk, silap2 dia lak nyaku yg dia xtulis pun kenyataan tu lg haruk hehe..ape lh pun penipu hamPAS ni. tulah...heboh sgt nak musnahkn UMNO last last parti sdiri yg nak musnah amik kau.. camne xnyanyuk, c Nuar kate camni yg Hadi lak kate camni dtg lak Karpal Singh kate camni last2 da..nyanyuk da org tua kutok ni..g jahanam lh dgn PAS kau yg hamPAS ni, TAHNIAH

KORBANDEMOKRASI said...

Saudara rbf, Salam

Saya mohon kepada saudara-saudara seislam saya agar melihat keadaan konflik sebegini dari perspektif penyatuan Ummah dan Ad-Din an-Nasihah, walaupun 'musuh' mungkin tidak begitu kepada tuan-tuan. Dalam hal ini saya kagum dengan YAB-PM dalam hal-hal tertentu. Yakni, keutamaan balik semula kepada apakah yang terbaik untuk Melayu-Islam dan nasihat-nasihat solusi yang terbaik untuk menyelesaikan konflik.

Percayalah bahawa jika perspektif tersebut diambil, walaupun terhadap musuh, maka maruah dan penghormatan lah yang kemudiannya yang selayaknya menyusul kepada kita, insyaAllah. Yang paling penting jalan-jalan nasihat dan solusinya mestilah sentiasa mengikut syariat agar seterusnya qada' ketentuan pilihan Tuhan sebagai Yang Maha Menentukan adalah yang terbaik untuk diri kita sendiri.

Segala-gala yang berlaku ini ada hikmahnya dan hikmah ini wajib diambil sebagai cermin-diri bagi kedua-dua pihak, samaada pemerintah 'Melayu' dan juga pemerintah 'Islam'. Perjalanannya masih jauh.

Salam,
TokPakirKD

Anak Lenggong said...

Ok...mari kita teruskan usaha kita untuk mendedahkan kelemahan PAS@Parti angguk sahaja. Tu la dulu dok doakan supaya umno dihapuskan tetapi sekarang doa tu dah dimakbulkan tetapi rupanya terbalik pulak..ianya terjatuh kepada puak yang mendoakannya..kah akh kah

Anonymous said...

tuan tuan budiman,fikirlah masak masak terutama nya penyokong pas fanatik,benda macam ni pun masih nak menafikan lagi,punya lah daif pemikiran pemimpin pas ni....ingat mereka selalu mendoakan kehancuran umno jadi mungkin doa yang tak baik tu di terbalikan...hanya allah yang mengetahui

Anonymous said...

selangor?
sampai bila nak tunggu.
cakap mcm paria ko ni.
pembohong.

Anonymous said...

Orang dan Pengikut PAS kena belajar dan amati:
1. Cara pemimpin PAS jawab soalan.
2. Jawapan pemimpin mereka 'Tak tahu..tak pasti..tak tak tak (gini ke nak perintah negara..haru!)
3. Suka menafi : self mental block dan denial (mekanisme helah bela diri)
4. Mimpi siang hari..Mengigau tengah malam, kencing atas katil

Anonymous said...

Skrip yang akan didengar selepas ini:

'Buke kawe yg ghoyak. Hok ni semuo kejo oghe UMNO de utuse

PAS BARUA DAPig said...

Pegi mampos la PAS. Itulah jadi barua DAPig lagi.

Anonymous said...

Kepada Tok Guru Nik Aziz,
Kalau pilih penasihat, kena pilih yang "straight"...

kitagempur said...

kalau nak buat EGM..patut dibuang ialah geng-geng AL Juburi mcm Kusam dan Khalid Gereja..depa nie kot yg dok racun pala hotak Nicky..3 stooges Hardy,Nasa dan Tapa blum buat komen apa2 lagi..

kita tunggu apa depa belasah Nicky N.ajis..

Anonymous said...

Macam ni ke cara ulamak buat penjelasan ,taksub gila kat Nik Najis.
Kalau macam tukar nama ke Haron Taik je lah.

Anonymous said...

Alhamdullillah....PAS akan lingkup

Anonymous said...

aku rasa la kalau bukan n aziz tulis mesti syaitan yang tulis. tu la kata boleh lagi kawan ngan setan sedangkan Allah yg jadikan makhluk dah bagi tau setan tu musuh manusia yg nyata pandai2 lak cakap lain kan ke dah huru hara pas krn setan2