Monday, October 26, 2009

NIZAR MANGKUK !!! KAU YANG CUBA JADI SAMSENG

Seperti dijangka, tempoh 3-4 hari yang ada ini sebelum DUN Perak bersidang akan digunakan sebaik mungkin oleh nizar haram jadah and the gang untuk memfitnah Dr. Zambry dan memperhangatkan keadaan.

Semalam sudah bermula di Malaysiakini apabila nizar membuat tohmahan kononnya ada samseng-samseng yang telah di upah untuk mengawal sidang Dun dan menyasar untuk memukul 5 adun yang samseng dalam sidang Dun 7.Mei yang lepas. Rujuk di sini .

RBF hendak bertanya kepada nizar haram jadah,sejak bila pula sebuah kerajaan negeri boleh mengiktiraf samseng dan memukul adun sesuka hati dalam Dun. Mereka bukan berperangai binatang seperti kamu dalam sidang Dun yang lepas yang menjadi samseng,serang adun BN sana sini,raba adun wanita dan patahkan mikrofon sesuka hati. Kamu yang samseng dan yamseng sebenarnya.

Kerajaan Perak pimpinan Dr.Zambry dan Speaker Dun ,R.Ganesan hanya mengambil langkah mempertingkatkan kawalan keselamatan,kerana kamu semua yang memberitahu bahawa sidang Dun kali ini lebih kecoh daripada sidang Dun yang lepas. Siapa yang memberi amaran samseng ini ? Tolong sedar sikit nizar. Atau pun kau sedang mabuk wisky bersama ngeh dan nga semasa membuat kenyataan tersebut.

Sudah menjadi tanggungjawab Dr.Zambry sebagai ketua kerajaan negeri dan R.Ganesan sebagai speaker untuk menyediakan kawalan keselamatan terbaik bagi menjaga keselamatan semua adun-adun dalam Dun,setelah amaran diberikan oleh kamu bahawa kekecohan yang lebih ganas akan berlaku. Inilah yang dinamakan orang bertanggungjawab. Bukannya seperti kamu,yang lebih gemar mencetuskan huru-hara dan keganasan.

Tolong sedar diri sikit,kamu dan barua-barua kamu sebenarnya yang terlebih samseng. Bukannya Dr.Zambry dan adun-adun beliau.

10 comments:

Anonymous said...

MU BABI BERUK!!!!
MU CIBAI GILA BABI BERUK ANJING KOCAK NATE KAKOH!!!!
RBF ANAK KEPADA BERUK N SETAN LAGI BERUK!!!!

shonzu said...

Fitnah tu bukan ke dah jadi darah daging mereka. Boleh pula cakap dapat berita ini dari sumber2 yang tak sah tetapi boleh dipercayai. Mungkin si Nijar da Mangkey ini lupa tentang satu firman Allah bermaksud:

“Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6)

Oppsss... terlupa pula, fitnah pun dah jadi halal bila semua orang yang menyokong hamPAS boleh masuk syurga N.Ajeh. Subhanallah......

Semakin hari, semakin terserlah
PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

Media Cyber said...

itulah yang saya ketawakan apabila mendapat tahu nizar buat statement yang menampakkan diri dia bodoh di mata rakyat jelata. sidang yg lalu, mereka yg memulakan. bukannya BN yang menghuru harakan dewan. tak sabar menunggu 28 hb ni RBF!!!!

Mandailing Rangkuti said...

Salam RBF.

Hantarkan saja PARANG TERBANG kepada mereka.......

Bawal said...

Faisal,

Ini semua igauan Nizar mangkuk Hayun tu ajer. Dia ni jenis tak sedar diri. Dia ingat dia aje melayu kat Perak tu. Ini semua datang dari kepala hotak dia ajer. Orang lain (BN) tak pikir pun nak buat macam tu.

Hanya dia dan komunis2 seangkatan dengan dia ajer yang akan buat kerja samseng ni. Dalam asia ni yang kuat berperang dh beribu-ribu tahun ni negara China ajer. Baru 60 tahun ajer aman, aman dalam negeri tapi masih tahap berperang ngan Taiwan.

Takde manusia lain yang kuat berperang, china ni ajer. Kan Nizar tu separuh China. macam tu lah kepala hotak dia.

shonzu said...

Tak perlu saudara Mandailing Rangkuti, kita hantar saja 'skuad Samurai Tetak Tak Luka' kita dari Bagan Pinang ke dewan sidang DUN Perak nanti.

Kalau boleh bawa juga Salahuddin 'Basah Kuyub' supaya boleh dia lihat bagaimana skuad samurai ini 'beraksi' menetak Nijar da Mangkey dan geng tanpa luka tapi berdarah dan terkoyak baju.

Baru boleh masuk Guiness Book of Record, Nijar beruk pertama didunia ditetak tanpa sebarang kesan luka. Hebat kan.........hehe

Semakin hari, semakin terserlah
PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

pakteh adam said...

Anon 12.37 PM adalh contoh dari didikan Nizar manusia tak sedar diri.

Yang aku heran NIzar ni, nak spin kata UMNO hire gangster, tapi buat makluman awal bahawa akan berlaku kekecohan yang lebih teruk pada sidang DUN akan datang ini. Dia lupe ke siapa yang berperangai macam setan dalam sidang DUN dulu.

Inilah dia tahap IQ seorang MB yang di wakilkan oleh PAS didalam PR mentadbir negeri Perak.

Bila orang kate dia puppet pada DAP, tahu pulak marah. NASIB BAIK AKU TAK ADE PERTALIAN DARH DENGAN SIMALAUN SORANG NI. AKU TAK TAHULAH, MUNGKIN SAUDARA MARA DIA BANGGA DENGAN PERANGAI BINGAI DIA NI.

jiwakita said...

salam....

itu acah dia jer...sebaliknya macamana
nak manipulate bila berlaku kekecohan
juga nanti...pasti tuduhan lebih melampau
akan keluar spt biasa..polis kejam,umno
jahat..tu jer...

takpelah lakunan dia dah orang baca...
siapa yg lebih tak siuman nanti...

Anonymous said...

Memang benar sungguh kata hang tu jiwakita, nizar nih saja ja cakap tipu nih awal2, nanti dia dengan geng dia buat kacau, kena belasah dengan pasukan keselamatan, lepaih tu dia claim la kerajaan UMNO nih zalim la, provokasi la. Taktik lama bang.

Nizar nih, makin hari makin bodoh nampaknya. Ke memang dia nih bodoh, baru tunjuk belang? Padanlah DYMM Sultan tu suruh dia berenti, orang bodoh rupanya.

Kassim.

Anonymous said...

salam bro,
apa nk heran.ni smua nk cover malu laa beb.kata krajaan skrang ni krajaan haram.TAPI sibuk lak nk dtg ke persidangan.So..kene cover laa..x laa nmpak sgt kemaruk nk msk dewan..nk pi sidang bwh pokok kena kutuk lg..biasalah..depa2 tu lidah bercabang..kalau dh kata kejaan skang haram x yah sibuk2 lah nk join..pi duk umah gentel telog..prapp..prapp..piiii raahhh!!