Saturday, October 10, 2009

NIZAR MANGKUK !!! LIHAT KEJAHATAN PEMIMPIN PAS

Inilah wajah sebenar pemimpin Pas. Tidak salah ,jika daripada dulu lagi saya menggelarkan mereka syaitan yang bertopengkan manusia.

Saya tidak berapa hairan jika apa yang diceritakan dibawah ini,dilakukan oleh Pemuda Pas,ketua cawangan atau ahli biasa.

Yang saya terkejut ianya dilakukan oleh seorang KETUA DEWAN ULAMAK PAS NEGERI. Sungguh kejam perangai mereka ini.

Artikel dibawah saya petik dari blog saudara Shahboy, Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)




Macam-macam dah cerita tentang Pakatan Pembangkang kita dengar hari ini. Shahboy yang baru balik dari kampung ni pun dibuatnya tak senang duduk. Hari ini kalau rakan-rakan membaca Surat Khabar Berita Harian m/s 12 tentu akan jumpa artikel ni. Seorang ustazah yang merupakan Isteri orang kenamaan PAS mendakwa hanya menerima nafkah RM300 daripada suaminya, Abdul Rashid Rahman, 59, yang juga Ketua Dewan Ulama Pas Perlis, sepanjang 10 tahun mendirikan rumah tangga. Apa dah jadi dengan Orang-orang PAS ni.. Cakap mengenai ISLAM cukup gah.. tetapi perangai macam orang yang tidak ada akal!!!

Dakwaan itu dibuat Siti Rosmala Mohamed, 37, di hadapan Hakim Mahkamah Rendah Syariah Kangar, Mohd Zaidi Abdullah, pada hari pertama perbicaraan kes tuntutan fasakh yang difailkannya, semalam. Menurut Siti Rosmala lagi, nafkah RM300 itu diterima pada bulan pertama iaitu September 1999 dan tiada lagi nafkah sehingga hari ini. Tidak cukup dengan itu Abdul Rashid juga dituduh mendera Isterinya juga.Siti Rosmala turut mendedahkan suaminya juga bertindak kejam dengan memukulnya termasuk di kepala, selain dirotan hanya kerana kesalahan kecil.

Kelihatan Ustaz Abdul Rashid memberi sumbangan kepada orang yang memerlukan. Ini Ikhlas atau tujuan politik semata-mata. Isteri di rumah tidak terjaga.

"Dari luar dia memang kelihatan baik dan warak, tetapi sebenarnya dia lelaki yang kejam dan panas baran," katanya.

Menjawab soalan peguamnya, Shazril Khairy Mustafa mengenai nafkah batin, Siti Rosmala berkata suaminya tidak pernah lupa menunaikannya.

"Dari segi batin dia tidak pernah lupa. Kalau boleh setiap hari dia mahu sehingga kadangkala dia tetap memintanya walaupun saya dalam pantang," katanya.

Hakim menangguhkan perbicaraan dan menetapkan 24 Ogos sambung bicara. Siti Rosmala, ustazah di Sekolah Menengah Tunku Bendahara di Kodiang, memfailkan tuntutan fasakh di Mahkamah Rendah Syariah Kangar bagi menuntut perceraian daripada suaminya selepas mengakui tidak tahan lagi dipukul dan didera.

Permohonan itu difailkan melalui Shazril dengan menamakan suaminya yang juga calon Pas bagi kerusi Dewan Undangan Negeri Santan pada Pilihan Raya Umum ke-12 sebagai defendan. Bagaimanapun, defendan tidak hadir dan diwakili peguamnya, Zulmi Sabry. Terdahulu, Siti Rosmala menghadiri prosiding dua lagi kes berjalan serentak di Mahkamah Tinggi Syariah berhubung hak penjagaan tiga anak berusia dua setengah tahun dan sembilan tahun. Ia membabitkan sebutan semula kes yang difailkan Siti Rosmala pada 10 April tahun lalu. Mahkamah Tinggi Syariah Kangar pada 14 April 2008 memutuskan hak penjagaan sementara diberikan kepadanya.

Sementara satu lagi kes membabitkan permohonan difailkan Abdul Rashid pada 25 Julai 2008 untuk mengetepikan keputusan Mahkamah Tinggi Syariah Kangar pada 14 April tahun lalu.

RBF : Jangan percaya kepada syaitan yang bertopengkan manusia. Mereka lebih awal ke neraka dan lebih teruk diseksa di akhirat kelak,daripada kita semua,kerana mereka mempermainkan agama Allah untuk kepentingan politik.

11 comments:

Anonymous said...

ulamak.... alamak..ai!

Panglima Perang Cyber said...

hahaha...

Anonymous said...

Ulamak taik kucing!!!
Setannnnn!!!!

Anonymous said...

Pokemon punya Pak Lebai, perangai macam binatang. Dalam pantang pun nak tebai isteri, binawe punya Pak Lebai PAS. Ni Lah pemimpin2 PAS, semua terencat akal, kuat mencarut, samseng kampong dusun dengan bangsa sendiri dan pompuan berani, isteri dan anak diteranjang dan pukul, rela jadi barua Aljuburi yahudi. ishh ishh ishh ishh, Nik Najis jalankan hukum hudud kepada Pak lebai, di sula sampai mampus baru padan muka binawe pokemon Pak Lbai ni. Pengecut dan dayus punya jantan.

Anonymous said...

ni ustaz ni aku kenal siut

dia pernah jadi ustaz kat Sek Men Tuaku Syed Putra

habis surat-surat awek gua post gua tak dapat pasal kena tapis dgn dia...

siut betul aku masih ingat lagi ustaz ni..dulu kini dan selamanya.....masa tu aku buat matrik tahun 1992....

ni mmg kaki rotan...pelajar..panas baran tahap wahid.

drputera

Ustaz taik Sek-s said...

Ustaz pokemak. Ish risau aku kalau anak perempuan aku dapat Ustaz jahannam macam nih.

Anonymous said...

Lebai o lebai..
Dalam pantang pun hang tibai..
Apa punya cibai...
Busuk macam bangkai..

Bini sendiri hang rotan...
Tulah nama perangai setan..
Apalah celaka punya jantan..
Tunjuk berani hanya ngan pompuan..

Anonymous said...

muka macam sampah..ulamak pas memang tahap sampah...busuk dan meloyakan...

mat stim said...

ustaz nie kaki main siott....
konek bercabang kot....

celaka punya ustaz.... kakakakaka

Anonymous said...

hik..hik..hik...macam ni punya manosia pon ada ka.....alo lebai merah tu tanda berhenti....buta cc punya org....hahahahahahahaha

asiatica said...

blogger blog ni aku nak copy kau punya artikel.mintak izin ya.huahuahua.kalu ada lagi artikel mengenai politik pas penipu ni.