Friday, October 23, 2009

NIZAR & SIVAKUMAR , YOU WILL LOSE AGAIN !!!

PERAK ROYAL RUMBLE 2009
Part II


DATE : September 28, 2009

TIME : 0900hrs

VENUE : Perak State Assembly Hall

TICKET RESERVATIONS
http://parpukari.blogspot.com/
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/


7 comments:

Anonymous said...

lawak je gambar yang ko letak ni RBF..hehehe...pegi jahanam pakatan haram...polis perlu ambil tindakan sewajarnya...

My Longest Yard said...

Free atau Pay-Per-View nih?..wakaka

Tweet Sports said...

Bookmark!! harap blog ni sentiasa update!! Terima kasih.

Untuk kawan-kawan yang sudah berumah tangga, saya nak kongsi bende yang baru saya jumpa cara bersetubuh

Jeffry said...

PERGHHK..TAG TEAM MATCH BETWEEN DS ZAMBRY - GANESAN VS NIZAR KVV2 - SIVAKUMARI..OF COZ WA SAPOT ZAMBRY-GANESAN BROO! HUHUHU

Local Fighter said...

Nijar oh Nijar...ada hati nak wat kecoh lagi ker? ni ntah-ntah, dewan rakyat ponteng. sebab tengah perah otak macamana nak pedajal dewan negeri nanti. hehe..

Kalau dia bikin kecoh aku harap Raja Dr. Nazrin tikam usus dia. jangan bagi dia tepuk bahu baginda. Kurang ajar, buat macam kawan-kawan pulak!

Anonymous said...

Menyokong biar berakal..melayu tipu melayu..

Galo said...

hehe..lu mmg kretif bro, lawak giler pict 2 hehe...sesuai dgn kedudukan dua bangkai hanyut tu hehe... Kedaulatan Sultan Azlan bkn sj akan dipertahankn rakyat Perak malah akan jg dipertahankn anak2 MELAYU seluruh MALAYSIA, DAULAT TUANKU, DAULAT TUANKU, DAULAT TUANKU