Saturday, November 28, 2009

KELUARGA NIK AZIZ DAH JADI CACING KEPANASAN

Selama ini kita semua tidak pernah mendengar anak-anak Nik Aziz bersuara, kecuali Nik Abduh beberapa bulan lepas pernah menggemparkan dunia politik negara melalui tulisannya di blog berkenaan dengan pembantu ayahanda.

Tetapi selepas Ariffahmi diminta meletak jawatan sebagai CEO PMBK , tiba-tiba muncul pula anak betina Nik Aziz membuat kenyataan untuk menghentam musuh-musuh suaminya. Beberapa hari lepas Nik Abduh juga membuat perkara yang sama.

Yang menjadi mangsa adalah kickdefella dan bekas bosnya. Yang membuat saya pelik adalah kenapa tiba-tiba mereka menjadi seperti cacing kepanasan. Seolah-olah mereka kehilangan sesuatu yang berharga apabila kehilangan jawatan yang disandang oleh Ariffahmi.

Semalam tiba-tiba muncul satu surat daripada Nik Amalina, yang juga isteri kepada Ariffahmi. Surat tersebut mula disiarkan di blog Dr.Mariah iaitu Ahli Parlimen Kota Raja. (Sila cari sendiri link untuk surat berkenaan). Saya merasa geli untuk meletaknya di blog saya.

Sungguh meloyakan apabila membaca surat berkenaan (boleh juga rujuk di blog kickdefella). Diangkat dan dipuja suami dan ayahnya. Seolah-olah hanya dia sahaja yang mempunyai ayah dan suami manakala orang lain tiada.

Walaupun meloyakan, tetapi saya tetap berterima kasih kepada Nik Amalina dan juga Dr.Mariah kerana mencelarukan lagi keadaan Pas serta memudahkan kerja kami. Sekalung Tahniah !

Ariffahmi memang hebat. Apa mandram yang dia pakai kita pun tak tahu. Pak mertua, abang ipar dan isteri, bangkit mempertahankan beliau.

Dulu masa Pak Lah dan KJ kena hentam dengan orang-orang Umno selepas PRU 2008, tiada pun bini KJ atau anak lelaki Pak Lah bangkit membuat kenyataan mempertahankan suami dan ayah mereka.

Yang paling kelakar adalah, ada juga seorang Ahli Parlimen Pas yang bodoh, yang menjadi pak sanggup untuk menyiarkan surat Nik Amalina. Seolah-olah dia tidak tahu impak yang bakal ditimpa Pas. Mungkin juga kerana Dr.Mariah telah dijanjikan 'syurga' oleh Nik Amalina atau dijanjikan bertanding di kerusi yang lebih selamat dalam PRU akan datang. Maklumlah anak ayah,boleh lah bisik-bisik kepada ayah untuk bagi kerusi selamat dan 'syurga' kepada kawan yang berjasa kepada beliau.

Ha ! ha ! ha ! kebodohan mereka membawa untung kepada kita.

Dengar cerita Nik Abduh pun ada pakai kereta mewah yang 'disponsor' sekarang ini. Nik Amalina juga mewah sakan sewaktu suami jadi CEO. Hearsay…so, jangan percaya sehingga saya dan anda melihatnya sendiri, ok…?

Nampaknya dendam Nik Amalina kepada kickdefella amat hebat sekali kerana tidak dapat merasa penajaan pakej VVIP untuk menunaikan Haji tahun ini. Sampai isteri keickdefella pun diheret sama olehnya.

Jangan lupa tinggalkan komen anda di sini dan jengok juga komen-komen tentang surat Nik Amalina di blog kickdefella.



Atau mungkin juga yang ini Nik Amelina?Mungkin juga salah seorang yang di sini adalah Nik Amalena?

Kepada Nik Amalina, harap ada surat kedua selepas ini dan berharap juga Dr.Mariah sudi menyiarkannya lagi. Jika Dr.Mariah tidak sudi menyiarkannya, sila hantar kepada saya, dan saya sudi siarkan di blog saya.

28 comments:

demi UMNO said...

salam rbf.
aku geli bc surat anak nik azis ni..bole buat skrip teledrama untuk tv siam..
ape yg diluahkan semua ada cerminan perangai or PAS yg sebenarnya tapi mereka ni seperti biasalah tak akan sedar diri...
aku nak petik satu perenggan untuk gambarkan sifat org PAS yg ditulis nik amalina-"Makin hari dia membuat onar demi onar. Dia mula membuat rancangan demi rancangan. Serangannya sering menjadi kerana ia kejahatan yang dirancang rapi. Lebih-lebih lagi dia mempunyai back-up yang kukuh dari seorang ‘bos lain’. Makan gaji dengan orang lain, bekerja untuk orang lain. Inilah masalahnya!
ini lah perangai buruk org PAS makan gaji dgn kerajaan BN tapi jd dalang kepada PAS..sekarang kene batang hidung sendiri baru tau..PADAN MUKE 333X hua hua hua

pai Koliang said...

pai Koliang oi, comelllllnya Nik Amalina.ITULAH NIK AZIZ, ALLAH SEKARANG BAYAQ CASH,TAK SEMPAT MATI DAH DAPAT BALASAN,NIK AZIZ NI PERNAH KUTUK JUGA PAK LAH DAN MENANTUNYA KHAIRI. AAAAaaaa... sekarang amacam .... Subhanallah..

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

HEEEEEE bencana akibat bersahabat dengan raja liwat.Pok berahim ali dah cakap kat parlimen langau hijau akan membawa najis dan ulat,dimana dia hinggap pasti dia akan tinggalkan najis dan ulat.Sedey pok nik jadi mangsa permainan aljuburi n the gang.

matstimketum said...

engkaulah yang kepanasan!

Jeffry said...

APSAL MATSTIM? DH STIM KER TGOK GMBR AMALINA KEHKEHKEH

Abas said...

Salam;

Melalui carian goggle nik amalini sebelah kanan ( gambar atas)

Tapi kalau tenguk gambar semasa si nik Xray dia yang di atas ( gambar ketiga)

Anonymous said...

sanggup kutuk tuan guru ulama'...ya Allah ni la dikatakan umat akhir zaman ulama' di caci di hina...kalo nizar,anwar,khalid ibrahim korang kutuk xpe gak...ni nik aziz...ya Allah...ulama' 50 terbaik dunia....selamatkan ISLAM...hidup nik aziz....

geng bachok said...

wooiii anon 11:28....

apa benda ko nie.... ulamak 50 terbaik di dunia....

kepala hotak kau.... mana kau dapat info tuuu....

nik ajis tu bukan ulamak laaa... nik ajis tu ahli politik....

tapi mungkin jugak nik ajis tu ular dalam semak...

Panglima Perang Cyber said...

kawe gelak baca artikel demo sebab ada gambar nik amalina versi x-ray...

hahaha...

cuma barang perlu diingat Husam Musa dan Kickdefella agen sapa ?

dan Anwar barua sapa?

ingat tangan ghaib di belakang yg sedang memainkan 'puppet' mereka..


tu musuh utama kita.

Johari said...

Inilah akibat daripada memperalatkan Agama untuk kepentingan politik.

Dulu kutuk UMNO kerana berkongsi kuasa dengan MCA, MIC, GERAKAN dan Parti2 lain. Baca ayat 28 surah An-Nisa'. Apabila bersekongkong dengan DAP tak dengar lagi ayat itu dibaca dalam ceramah PAS. Kenapa?

Bolehkah penyokong kuat PAS beritahu?

Anonymous said...

ini ke anak 'tok guru'? perangai mengalahkan Anck-su-Namun kerabat firaun...

Anonymous said...

wooiii anon 11:28..

wei monyet! mana ko dpt fakta tue... ko tau tak ulama dan politik takleh bersama.. monyet ooo monyet! bukti penting, ckp cam xde otak..

Anonymous said...

anon 11:28 - buku mana wei ko rujuk? buku terbit kat pusat tarbiyah pas ke? wahhebat siap ada 50 terbaik..boleh tolong bagi senarai tak? sapa yang buat buku tu? apa no isbn? aku nak ggoe gak tengok baca...ko mandai jer cakap tapi takde bukti..sah la ko ni otak macam lembu..bleh laa join si nyanyuk tua nik ajis tu...dah laa amalkan kronisme tapi tak nak mengaku...bodoh...

Anonymous said...

babi ko nik amalina nik najis...

Anonymous said...

surat tue memang jijik ok...

masuk bakul angkat sendiri..

itu je aku nak cakap...

jijik...jijik..jijik....

Anonymous said...

ini lah manusia akhir zaman.. saling mungutuk, keji, mencaci sama sendiri.. xkira la blah mana pun.. semoga kita sentiasa dberkati oleh tuhan.. Amin.. :Kimi:

alang said...

Syabas saudara. Kini telah terbukti Iman tak dapat diwarisi oleh bapak mertua. Muahahaa. Yg aku heran satu je, Nik Aziz nie kata mengamalkan cara hidup Islam. Tapi apasal dia pi lantik menantu dia jadi CEO. Takkan dia tak boleh pikiaq yg akan menimbulkan fitnah. Takdak org PAS yg lain kah, yg lagi berkemampuan untuk menerajui perbadanan tersebut? Adoiyaaaaaaaaaaaaa.

Anonymous said...

ASSALAMUALAIKUM
kpd pengomen2 kt atas.. berhemahlah anda dlm memberi komen. ayat2 anda menunjukkan peribadi anda. begini ke puak2 umno?teruk sekali peribadi anda. anda nk jd pemimpin negara? astaghfirullah..jgn hina ulama. al ulama warisatul anbia.uama pewaris nabi. buat yg xtau yg nik aziz tu tmasuk dlm list tokoh 50 org terbaik dunia,anda ni duk bawah tempurung ke?x tau perkembangan? oh ye x ye jgk kan,media kita ni mana nk siar klu hal pihak pembangkang,melainkan yg buruk2 je,yg kecik di perbesarkan.tu la hakikat media di malaysia.open ur mind. jgn jd katak bawah tempurung. ni la org melayu. katak bawah tempurung.ko search the most influential muslim in the world tahun 2009. then tuan punya blog ni,mana ko tahu tu gmbr amalina?ko fitnah ek? ko tau x dosa fitnah tu ape?ko tau x dosa fitnah tu lebih besar dr dosa membunuh. ko tau x??? yg duk ngutuk2 pulak,korang tau ke tu nik amalina?jgn duk letak gmbr pempuan melayu seksi,memalukan kaum je.gini ar melayu.meLAYU.islam ke diorg ni pakai cmtu?dlm islam x suh pkai cmtu kan??korang ni mmg xleh fikir yg mana baik yg mana buruk.logik ke anak ulama pakai camtu?agak2 ar nk fitnah pun.. korang ni ckp merapu2.babi la,itu la,ini. ni ke cara org islam bercakap?malu la sikit..

Anonymous said...

kepada tuan punya blog,klu ko beranio,siar komen ak tu.. jgn jadik pengecut.

Anonymous said...

wei !!! sape kata nik ajees tu ulamak..
dia tuh jaddallah..
mane ada ulama cakap tuhan mencarutlah...samsenglah...
yg mencarut tu dia...yg samseng tu dia...
x de hotak betol..

Anonymous said...

ALLAHUAKHBAR!!!

SEDARLAH SAUDARA2KU..KITE SKRG DIAMBANG PEMERINTAHAN AL-MASIH DAJJAL, SEDARLAH!! SAAT2 FITNAH DAJJAL SDG MEMPENGARUHI HIDUP KITA, SBB ITU LA KITE SKRG BERPECAH BELAH..DOAKANLAH KEBAIKAN UMAT KITE, UMAT ISLAM!!!JGN BERKELAHI NK TUDUH SAPE SLH N SAPE BTL, BLK KPD AJARAN ISLAM YG SEBENAR, DISINI SAYA SERTAKAN BLOG2 YG WUJUDNYA KONSPIRASI "PEMERINTAHAN BARU"..PECAYELA,INI BKN REKAAN SAHABAT2 KITE, TP INI KAJIAN DEMI KAJIAN & BUKTI DIDEDAHKAN UTK SELAMATKN UMAT AKHR ZAMAN, PK LA BAIK2, XPERLU UTK CACI MENCACI SESAMA ISLAM, BERSATULAH!!!

1. http://muslimdairyz.blogspot.com/2009_12_25_archive.html
2. http://holywar-efairy.blogspot.com/2009/12/return-of-false-messiah.html#comments
3. http://holywar-efairy.blogspot.com/2009/11/konspirasi-dunia-obelisk.html
4. http://mistisfiles.blogspot.com/2009/10/hikayat-tiga-masons-melayumahathiranwar.html

YG KEEMPAT TU WAJIB BACE SMP HBS,NNT ANDA SUME T’SLH PHM PLAK MSJ YG NK DISAMPAIKAN!!

MOGA2 ALLAH MENYATUKAN KITE UMAT MUHAMMAD, BUKAN BERUSAHA BERMATI-MATIAN UTK BERPECAH BELAH, DOAKN KEBAIKAN SESAMA KITE, ITU YG MUSTAHAK..AMIIINN.. WASSALAM

Anonymous said...

selamat tahun baru .jangan gaduh-gaduh.Sesunguhnya amal kita hanya allah saja yang mengetahui........

kakchik said...

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum tuan empunya blog.

Anda telah melakukan jenayah kerana mencuri gambar hakmilik peribadi saya.

Saya telah merujuk perkara ini kepada pihak peguam dan sedang berkira mengambil tindakan ke atas anda.

Sila 'delete' gambar tersebut dalam masa 24 jam dan saya harap anda tidak lagi menggunakannya untuk tujuan bukan-bukan. Saya tidak redha.

Harap maklum.

ruang bicara faisal said...

Kpd kakchik

w.salam

saya nak beritahu

gambar tersebut saya ambil dari goggle images.

tiada sebarang larangan atau syarat yg dikenakan sebelum saya ambil. puncanya kerana anda sendiri. jika tidak mahu gambar anda dilihat org , jangan post sebarang gambar ke dlm blog.

say tidak takut dgn ugutan saman anda. dalam dunia politik saya sudah biasa dgn saman menyaman.

walau bagaimana pun sebagai menghormati permintaan anda seorang muslimat , saya sedia buangkan gambar anda.

tapi tak perlu ugut dengan saman menyaman, saya tak takut. kelak anda yang saya saman kembali.

sekiranya anda bercakap banyak kembali, selepas saya keluarkan gambar ini, saya akan masukan kembali dan akan buat artikel khusus tentang anda

sekian

Anonymous said...

ini blog milik ahli neraka..

Anonymous said...

wahai saifudin abdullah, nyatakan politik caci maki milik sape dan politik bakti milik sape?

keterdesakan faktor post dan blog ini diwujudkan.... itu komen saya......

dah kuasai media arus perdana pun masih nak ada blog lg? takut ke....?

Zul Fattah said...

austagfirullah alazim... kalau x tahu pasal keluarga nik Aziz jgan buat crita x btul....Allah tahu siapa yg btul sapa yg salah... smoga Allah membalas setiap perbuatan jahat ini..

Anonymous said...

Ulamak dan politik tak boleh bersama? Jadi apakah yang berlaku pada zaman Rasulullah? Negara Islam iaitu Madinah ditadbir oleh Rasulullah saw sendiri. Dan Rasulullah saw itu ulamak.

Anda ini muslim atau bukan?