Monday, November 16, 2009

MARI LIHAT VIDEO INI

Saudara Perjuangan Bangsa telah menghantar link video di bawah ini kepada saya melalui ruangan komen.

Setelah melihatnya, saya rasa video patut dikongsikan dengan anda semua. Satu video yang menarik, terutamanya bab lina joy.

Mari kita sama-sama menontonnya



Selepas tamat menonton, jangan lupa komen...komen...komen...

19 comments:

Jeffry said...

ALAMAKK..AKU TAK TAHAN KETAWE PECAH PRUT TGOK SI PENJUBOR TU SIOT!. DLM AMBULAN MCM ORG SPARUH NYAWE. SMPI SPITAL EH EHH BLEY POSING MCM MODEL LA PLAKK?? KEHKEHKEHKEHKEH..MCM ANAK GAMPANG LA ORG TUA KUTOK NI!!!

Bekas ahli PR bermula malam ini. said...

From now on.. Say no to DSAI..
Aku mula rasa sangsi bila dia tak berani nak bersumpah selepas Saiful bersumpah. Selama ni aku percaya dia telah difitnah.. Namun apa yg dipaparkan disini cukup menyedarkan aku. Mungkin belum terlambat utk yg lain2 bangkit dan sedar. Cukuplah kita tertipu selama ini. Mungkin video ini sesuai ditayangkan ditv untuk tatapan seluruh rakyat Malaysia yg perlu diberitahu ttg kebenaran. Lakukanlah...

Anonymous said...

thn91 dulu.... aku percaya mcm nak mati apa pun yg anwar ckp. celaka betul anwar ni penipu no. wahid di malaysia.

zek
kapcai

Anonymous said...

bro. komen psl ni
http://khairulryezal.blogspot.com/2009/11/selangor-darul-maksiat.html

Anonymous said...

insaf la wahai penulis blog...

Momomalaya said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

kah..kah..kah!!!! Muka berubah kena belasah minah BBC pasal nepotisme..kena belasah pasal isu ekonomi...dr muka yg begitu konfiden terus jadi gagap...kena lar sebarkan video ni....

Anonymous said...

syukurlah..bila yang datang itu haq,kebathilan akan terzahir.Dulu hanya dengar cerita dari Penjara Sg Buluh dan HUKM. Rupanya benar belaka.Sedih sangat, kerana tertipu.Trima Kasih blogers. Jihad kalian lebih bermakna dari mereka yang munafik

Mylasia said...

anon 1.40AM , bukan penulis blog yang perlu insaf tapi puak2 penyokong PKR terutamnya penyokong PAS. Aku tak tertarik nak ulas pasal gambar2 anuar sakit tu tapi bab lina joy tu memang melampau...Sejak bila dalam ISLAM dibolehkan untuk murtad? Kalau orang minum arak dengan yang menyokong arak hukumnya sama bagaimana pula yang murtad dan yang menyokong murtad?......YB ZUL insaflah kome dah terpesong sebab duk dalam PKR (kalau dia bacalah)

Anonymous said...

Selama ni memang saya di antara penyokong DSAI. Maklumlah dah lama kenal. Tahun 70an sama-sama terlibat dengan program Kader Dakwah... sama-sama lepak kat UTK, Masjid Negara, Masjid Serdang... banyak tempat lagi...

Tapi hari demi hari, kepercayaan saya kepadanya semakin merosot, akibat dari tindakannya sendiri.

Setelah tengok video ni, saya semakin bimbang, apa akan jadi jika dia berjaya jadi PM. Akan hancur masyarakat, akan hancur negara.

Ya Allah, lindungilah kami. Selamatkanlah kami. Kau gagalkanlah hasrat jahat manusia seorang ini. Amin!

Hawaii five -O said...

insaflah anuwar... makin lama terpacul semua kelakuan jijikmu, makin lama terpacul smua kefasiqanmu, insaflah anuwar....dan juga bukalah mata dan hati pada pengikut buta tuli, jgn biarkan anda sama2 hanyut....

Anonymous said...

anon 1.40

berapa liter ayaq rebusan selipar nikajis ko dah telan ni?

Anonymous said...

kihkihkih... sian aku tgk dia masa kat ambulan tu. dah mcm nak mampus sgt2 dah. tapi sian lagi aku tgk dia rimas kene pakai kolar anjing tu kat tengkuk lama2. panas lak tu. tu pasal masa jumpa family dia bukak. yg best nye, elok lak dia boleh pusing2 tengkuk kiri kanan sesedap rasa. tadek lak sakit nye masa tu...

kahkahkah... mmg wayang hindustan tul la... tp puak2 pencacai dia mesti ckp video ni org umno buat kan? "tu semua bkn bang nuar tu".. hmmm.. ye la kot. mungkin doubles dia kot. tak pun antu raya dia... wakakakaka!

Abas said...

Mula-mula gerudi " kopi dangdut..
Last-last nak tersungkur bila gerudi budak bancuh kopi.

Mai cecawannn...

aliffnajmi said...

Dulu aku pernah ikut Demo kt Jln Kebun. Basah kuyup aku kena sembur fru nak pertahankan anuwar. Rupa2nya selama ni aku tipah tertipu. Menyesal.

Perjuangan Bangsa said...

buka mata buka hati..... setiap yang tersimpan pasti tersingkap lambat laun....

Anonymous said...

janga laa kita tertipu lagi..ramai dulu kengkawan aku cukup taksub dengan si nuwa ni..akhirnya semua kembali ke menyokong UMNO sbb mereka tau org yg cukup suka menipu selama2 akan menipu...jadi sebelum ditipu say no to anwar...pilih ahli politik yang bercakap benar sahaja...maklumlah, sekarang ni ahli politik bertaraf tok guru (kononnya) pon suka menipu...

UMNO Cawangan Batu 5 said...

terima kasih kepada yang upload video ni...terima kasih...kepada aljubori fans...sedarlahhh..masih belum terlambat..anda mahu anak cucu anda dari ISLAM jadi kafir? sedarlah....50tahun kita senang lenang..xkan anda berani nak tukar kerajaan...fikirkanlah.....yang dok jaga 2-3 negeri skang ni pun caca marba

Tok Jerai said...

Salam.

Aku maseh teringat pengajaran Ustaz, diantara tanda2 orang Munafik adalah:-

- Bila bercakap dia berbohong.
- Bila berjanji dia mungkir.
_ Bila diamanahkan dia khianat.

Sama2lah kita renongkan, kenapakah kita perlu mengikut orang yang berperangai begini????

Apakah kita terlalu bodoh????