Monday, January 25, 2010

PEGAWAI KHAS NIZAR DITAHAN SPRM ?

CERITANYA pegawai Nizar serang SPRM Perak, sebab kononnya ada pegawai khas bekas Menteri Besar itu ditahan di Putrajaya. Takkan bila pegawai khas kena tahan dia yang nak panas bontot?

Atau ada benda-benda nak disorok! Maklumlah sekarang rumah dah besar, kereta dah besar, yang lain pun besor juga agaknya ler. Apa-apa pun ini ada cerita lagi panas.

Pagi tadi sebelum masuk ofis aku sempat jumpa kawan lama yang duduk di Sungai Rokam. Dia baca post Nizar Dah Jadi Jutawan?

Aku dah tak mahu bangkitkan cerita lama tu tapi dia tanya aku pasal apa tak ada jawapan dari Nizar atau orang pakatan? Jawapan deme sama jer iaitu sebagai Ir dia memang kaya sebelum jadi MB.

Tapi jawapan itu tak boleh diterima sebab kalau dia kaya sebelum jadi MB mengapa sewa rumah RM250 sebulan dan berkereta buruk serta bervan usang berbanding dengan sekarang. Kawan aku ni pun tambah lagi katanya betulker sewa rumah Nizar sekarang lebih RM4,000 sebulan?

Aku tak nak lah tuduh tapi aku nak tanya betol ker? Kalau tak betol takkan diam membisu. Bila pegawai khas dia kena tahan aku bertambah curious lagi!

Dipetik dari blog : Merentas Gelombang

2 comments:

akuumnobangang said...

engkau pu sama dengan semua blogger haprak nak pelingkup melayu,,,

bodoh punya bloger

nizar nak saman tv 3 ngan 9 kalau pembawa berita fitnah ni tak mohon maaf

haprak dan cikai
suka suka kepala hotak kau je mengadu domba sesama melayu

Anonymous said...

hoi akuumnobangang! memang babi la ko ni.. sdr RBF, jom lawat blog manjungmari.blogspot.com untuk terbalikan syurga dan neraka, kepada skmm jom terjah blog manjung mari