Saturday, April 24, 2010

P94 (15) NIK AZIZ SUDAH MELAMPAU

Salam PAS & Israel For All dari blogger Apco




Pada saya Nik Aziz sudah melampau.

Dia sudah merasakan hanya dirinya saja yang sentiasa betul dan maksum.

KDYMM Al-Sultan Selangor adalah Ketua Agama Islam bagi negeri Selangor. Semua Masjid dan Surau di dalam negeri Selangor di bawah jagaan Tuanku. Sebagaimana di Arab Saudi, Raja Arab adalah penjaga kepada dua Kota Suci iaitu Mekah dan Madinah.

Oleh kerana merasakan diri dia yang selalu betul, dengan penuh perasaan riak dan angkuh Nik Aziz memperlekehkan titah Tuanku.

Dia boleh berkata titah Tuanku adalah ajaran karut yang ditinggalkan oleh Inggeris. Kurang ajar !

Tuanku adalah Raja kepada semua rakyat tanpa mengira fahaman politik, agama dan bangsa. Baginda mengeluarkan arahan tanpa menyebelahi mana-mana pihak. Baginda tidak bermain politik. Ini tidak adil kepada Baginda apabila Nik Aziz cuba mengajak Baginda bermain politik.

Oleh yang demikian, saya mencadangkan kepada Dewan Di Raja Selangor agar dapat menasihati Tuanku supaya MENGHARAMKAN NIK AZIZ DARI MEMIJAK BUMI SELANGOR.

Ini sahaja cara hendak ajar orang yang biadab. Datang bertandang ke rumah orang, tapi tak tahu adat. Itu namanya biadab dan kurang ajar.

Tindakan tegas harus diambil kepada Nik Aziz sebelum perpecahan umat Islam menjadi semakin teruk dan Masjid terus menjadi pentas politik.

5 comments:

Ramli said...

begitulah orang yg rapat dgn DAP,org BN salam dgn kamal haram dia peluk cium kit siang halal.

berbulumatahitamku said...

satu cara je nak pastikan kita terjamin ke syurga iaitu minum sup selipar n.ajis gerenti masuk syurga

x-pas said...

Nik ajis ingat dia siapa.Sultan bertitah supaya masjid tak digunakan untuk berkempen untuk mengelakkan permusuhan sesama umat Islam.

Politik memang tak terpisah dari agama tapi politik yg macamana?Politik demokrasi yahudi?Politik pecah belah ummah,kafir mengkafir?Nabi dulu ada kempen pilihanraya dalam masjid ke?Ada memburuk2kan dan memaki hamun pihak lawan ke?Ada doa pecah perut ke?

Nik ajis jangan yakin sangat dia di pihak yg benar yg dah tentu masuk syurga,jangan mati esok terkejut beruk pulak tengok nasib dia.Aku taknaklah hukum siapa2 sebab aku tak suka perangai puak2 yg suka menghukum orang sana sini.

Aku ingat lagi hukum2 yg pas buat dulu2 pasal bersekongkol dengan kafir,taknak menjalankan hudud dan bermacam lagi,tapi sekarang dia yg lebih2 buat siap jadi balaci lagi.

Nik ajis tak payah tunjuk samseng kat Selangorlah.Kalau tak mau ikut titah sultan Selangor balik aje negeri kamu.

Anonymous said...

Marilah kita berdoa beramai2, agar Nik Ajis ni dicabut nyawanya dgn kadar seberapa segera kerana beliau ingin merosakkan bumi Malaysia

mainstream007@yahoo.com

mohdsamsi said...

setuju...