Monday, April 19, 2010

P94 (4) ZAID IBRAHIM DIMINTA TARIK DIRI

Dua hari selepas penamaan calon PRK Permatang Pasir dengan bangganya badut sarkas PAS iaitu Mahfuz Omar meminta Rohaizat menarik diri kerana dikatakan menghadapi masalah moral.

Katanya, jika Rohaizat tidak menarik diri, banyak lagi kes moral Rohaizat akan didedahkan. Rohaizat tidak berganjak, akhirnya kisah Rohaizat berbini dua pula dijaja oleh PAS. Hasilnya, punah ranah rumahtangga Rohaizat. Begitulah kejamnya PAS menyerang peribadi lawannya sampai rosak sebuah rumahtangga.

Sekarang apabila kisah peribadi Zaid didendangkan, PAS tiba-tiba pula jadi alim dan membela Zaid habis-habisan.

Oleh yang demikian dengan sukacitanya disini saya hendak mencadangkan agar Zaid menarik diri dari bertanding di Hulu Selangor

Jika beliau tidak menarik diri, banyak lagi kes moral beliau akan dibongkarkan. Semuanya sudah berada ditangan rakan-rakan blogger.

Oleh yang demikian, jika tidak mahu malu lebih baik Zaid tarik diri.

5 comments:

Anonymous said...

Waa... Kelantan tak nak hukum sebat ke anak Negeri dia?

Ni ini sikecik molek perempuan diherek nak disebat pasai minum!

Tak ada keadilan la macam ni, sekadar nak cekop kaum yang lemah ajer?

Bota

Anonymous said...

Agak2 apa lah yang si mahfuz and the gang nak jawab di hadapan Allah nanti bila ditanya pasal meruntuhkan rumah tangga seorang saudara seugama kerana kemaruk sekelumit kuasa dimuka bumi ni??

My Longest Yard said...

geng, aku linkkan blog ko ekkk. tq.

Anonymous said...

PAS for all
Israel for all
PAS untuk semua termasuk pelacur Eli Wong, komunis DAP, kaki bontot, kaki arak, kaki Amal Jariah=Rasuah

Anonymous said...

ALJUBURI


Ngko nie apa hal Pejal?
Ko taktau ke yg Zahid da dpt pengampunan dari wali trompah?
Zahid sekarang da tobat, diri nya da sesuci bayi yg baru lahir, ni aku nak nasihat kat Nuar Brahim tu supaya cepat2 ngaku liwat sepol pastu bertobat jupa wali trompah,
nescaya segala dosa2 silam terampon dan terhakis begitu la hebatnya PR, waima Benyamin Nyetanyahu masok PR pon segala dosa silam akan terhapus dan jadik suci murni , bersih, tak dapat la nak bayangkan kesucian nya....hu.hu..hu.