Sunday, April 25, 2010

SENARAIKAN ALASAN PKR

Mari kita senarai alasan-alasan PKR kerana kalah di HS

1 ) SPR tak adil/menipu

2) Pengundi Hantu

3) BN serang peribadi

4) BN guna jentera kerajaan

Yang lain-lain hangpa semua tolong sambung.

RBF nak bergerak ke dewan pengumuman

13 comments:

Anonymous said...

Tula alasan PKR..klo dorang menang senyap jer..teringat pulak masa prk kat Manek Urai..Juak2 pas yg kurang siuman duk laung "sentuh kain BN ni pun masuk neraka, baik berkawan dengan DAP leh masuk syurga"..gila tul ayat..ajaran sape la..pastu yg serang puteri sampai masuk wad dorang la jugak..camne nak pimpin negara klo akal cetek!!!!

Anonymous said...

ala calon kita [pkr] suka minumm blurppppp

jon said...

5) BN rasuah SPR la

6) BN guna APCO nk suruh manipulasi kiraan undi la

7) BN guna bomoh siam la

jon said...

8) BN pukau pengundi la

9) BN guna bazooka nk takutkan pengundi la

mcm2 la alasan Pakatan Haprak ni...
ALLAH S.W.T lbih brkuasa, skrg kita dh leh nmpak kebenaranNYA...
jauhi la dari manusia2 munafik PR ni..

Anak Kampung said...

sebab nik aziz menderhakai Sultan Selangor. tq nik aziz.

Anonymous said...

Aiii. macam dah tahu sebab PR kalah. baguslah tu.

Parti lwn kerajaan. kalau kerajaan menang, memang patutlah

Anonymous said...

azmin sabotaj zaid

pas tak beri kerjasama

dap tengok aje x tolong

Anonymous said...

bn pakai bomoh nak menang...

adf55650 said...

Depa tersilap tahan bas pengundi hantu. 10 bas yang ditahan tu pengundi hantu PKR. Maklumlah pukul 2 pagi, tak berape nampak.

pakngah santan said...

5) Pengundi pos
6) BN tak bagi keluar mengundi
7) BN halang nik aziz ceramah
8) BN rasuah wang dan janji manis
9) Anwar dan Zaid tak tabur wang
10) Mat Sabu tak mai bagi ceramah
11) Mahfuz mai bagi ceramah
12) Pemimpin Pas Kelantan tak turun
padang. Hantar Nik Aziz saja

Anonymous said...

Salam Bro.

BN menang malam ni dengan majoriti 1700 undi. Persoalam yang tibul dikepala benak ku; bagaimana seorang yang diragui aklaknya dan dipimpin seorang yang diragui moralnya masih lagi mampu meragut hampir separuh dari pengundi di Hulu selangor??? Amat memeningkan.

Anonymous said...

ni aku saja letak .

Bn rasuah pekerja SPR,

Bn rompak dan tukar kertas undi semasa dalam perjalan ke tmpt pengiraan

Bn kontrol otak semua pengundi di HS

Bn upah hantu untuk padam undi pada calon PKR tapi bubuh pangkah kat calon BN

Kama Irahsa said...

Anonymous (April 25, 2010 9:42 PM),

satu fakta yang tak boleh dipertikaikan ialah kaum cina merupakan faktor terbesar zaid ibrahim mendapat undi yang banyak hari ini.

sedangkan chua soi lek yang terpalit dengan skandal seks pun boleh dipilih sebagai presiden MCA, apatah lagi cuma kesalahan minum arak yang tak salah pun bagi mereka.