Sunday, April 25, 2010

STRATEGI SAAT AKHIR BN MENJADI



Kepada penyokong-penyokong PKR ,PAS dan DAP, mari sini sat , aku nak habaq mai sikit.

Selain menggunakan APCO yang hangpa laung-laungkan sebagai yahudi itu, BN juga turut menggunakan Dr.Hasbullah Katastropi melalui Zentrum untuk memperbodohkan hangpa semua.

Ternyata strategi itu menjadi.

Petang semalam semua media dan blog hangpa dok teruja dengan kajian Hasbullah kononnya Zaid Ibrahim akan menang. Berita itu tersebar seantero Hulu Selangor dan dunia.

Bila dah dengar yang itu, jentera hangpa semua sudah alpa dan dah syok sendiri sehingga dibuai mimpi indah. Kerja hangpa semua duduk provok orang BN dan duk pi mai pi mai dengan kereta sambil kibar bendera.

Hangpa tak sedar dalam diam-diam Wanita BN duduk buat kerja. Pergi cari dan jemput pengundi bawa ke tempat mengundi. Akhirnya usaha mereka berjaya.

Ha, ha , ha ha, padan muka, akhirnya hangpa tertipu dengan Zentrum. Itu ejen BN lah oiiiii.... Tugasnya melalaikan kamu semua. Wa.... kah...kah...kah....kah

1 comment:

Anonymous said...

manusia tak guna ni memang tak boleh percaya rbf...mengutuk kerajaan tapi keje dengan kerajaan jugak..lepas tu menipu orang...hari-hari keje dia menipu...jangankan orang kerajaan, orang pembangkang pon sekali kena tipu dengan orang macam ni...orang macam ni tak boleh percaya..eh RBF, hang dah tengok ka facebook wardina yang dok sokong PKR? kenapa dia masih lagi kerja dengan media prima? harap RBF boleh bagi wardina ni kaw-kaw siket...cakap macam bagus...walhal dulu pon sama gak teruknya...tak usah laa nak mengata orang lain...pakai tudung tak semestinya perangai baik...dasar pompuan tak sedar diri!!