Wednesday, May 19, 2010

Dato' Mohd Amar Terus Membisu Seribu Bahasa

Sehingga ke saat ini Dato'Mohd Amar masih membisu seribu bahasa berhubung dengan sumbangan, ulang balik, sumbangan, RM 3 juta yang diberikan oleh tauke Kuek dari syarikat Suurban Sdn Bhd kepada PAS Kelantan.

Mengapa beliau mendiamkan diri ? Sama-sama kita fikirkan sebabnya.

Kebiasaannya peel puak-puak PAS jika sesuatu yang kita katakan itu tak betul atau fitnah, maka melompat-lompatlah mereka menafikan.

Habis media dipanggilnya untuk menafikan. Tetapi dalam kes ini, bila media hubungi Mohd Amar pun dia tidak mahu mengulasnya. Why bro Amar ? Why ? Tell me why ? If you have any problem can i fu*k u, opsssss sorry, can i help you.

Harapkan kopiah putih atas kepala, tetapi hati hitam legam. Orang seperti inikah yang layak pegang jawatan MB Kelantan ? Kelak habis tergadai negeri.


8 comments:

Anonymous said...

ntah2 tok n.ajis pun sama ikut sapu duit tru. pasal tu dia sonyap jer. tapi tak lama mesti keluar fatwa giler dia. duit tersebut HALAL kerana sebagai wang sumbanagn untuk dia dan kaum kerabat hamPAS dia gi UMRAH.

Anonymous said...

Biasa le kalau orang lain semua nak menyalak macam babi... kena kat batang idung sendiri menikus macam babi jugak hehehe....Biasa le PAS
Parti AS@shole

life is not a fairy tale dude said...

Diam tanda setuju.

I support I.S.A.

Anonymous said...

kalau dah nampak duit seguni depan mata,kopiah,serban pon boleh lupa...

Anonymous said...

skarang ni aku makin meluat plk pd orang2 hamPAS ni. diaorang ni lg buas dr org umno. aku lalui sendiri bila jumpa ketua kampung orang hamPAS. berlagak je!

Anonymous said...

bewak hidup dlm pas semua dah kenyang2 belaka. buat apa susah susah peningkan kepala nak jwb soalan cepumas tu?

pas = parti anak setan

Anonymous said...

celaka umngokk,,, mapus mu rbf

Anonymous said...

sumbangan.. ulang sumbangan.. ikhlas kan.. tak apa halal.. kalau rasuah tu lain le..

kesian pulak kat pengikut PAS, sanggup berkorban apa saja.. sedangkan pemimpin PAS hidup dalam kemewahan.. cara haram pulak tu..oops halal sebab "sumbangan" kan kan

Kah Kah Kah