Thursday, May 27, 2010

Pula Dah.....Adun BN Pula Nak Melompat


Jika minggu lepas kita mendengar sampai seluruh negara kecoh kononnya ada adun-adun pak-khatan rakyat Kedah akan melompat parti.

Tetapi minggu ini lain pula jadinya...

Kecoh di Alor Setar hari ini kononnya seorang adun BN Kedah akan melompat parti pula.

Difahamkan adun tot...tot.... akan mengumumkan minggu depan.

Jika ada adun BN lompat parti apa maknanya ?

Ingat Perak tak ?

Ingat lagi adun Bota dulu ?

Maknanya BN sudah menghampiri masanya untuk mengambil alih Kedah.

BN hantar seorang pergi masuk kem sana dulu, bagi pak-khatan rakyat geli-geli dulu. Kemudian dia ngap dua tiga orang yang sebelah sana masuk kem BN.

Maka tamatlah riwayat kerajaan PAS Kedah.

Jadilah seperti Perak...

10 comments:

rentaka said...

salam bro rbf..
Jika benar bagai dikata, memang pakatan akan rasa teramat geli lah jwbnya..
Silap gaya boleh terpancut ejakulasi pra-matang anwar dengar cite ni.
Tapi kalu puak pakatan dah baca mcm cite di Perak, tentu diaorg dah atur strategi taknak berulang di Kedah.
Apa2pun Umno Kedah wajib bersatu padu mulai skrg. Jgn nanti bertinju pulak berebut nak jadi MB.

Wake UP! said...

Begitu rupanya strategi BN. Tapi janganlah dedahkan macam ni. Nanti pembangkang tiru pulak.

Illuminati:Banking and money group.

Anonymous said...

masuk sana kali ini akan dibaiahkan ... tak sempat lompat balik kekeke ...

Anselmo said...

Jangan optimis, mana-mana kelompok yg jelas melihat kepada pergolakan politik Bangsa Melayu akan dapat merasa UMNO/BN akan tumbang. Lalu mereka membuat keputusan awal utk beralih arah. Proses grand design bangsa DAP ini hampir berjaya, sama-samalah kita tunggu bangsa Melayu akan menjadi paria dalam masa 10 tahun lagi.Bangsa DAP sgt berjaya menggunakan Melayu PKR dan PAS.Orang Melayu sedarlah dan hentikanlah perselisihan. Enemy at the gate.

Anonymous said...

Adun yang banyak hutang tu ker? Hahaha... amik jer laa PAS ooiii..

Lompat jer laa Sob..
Bleh masuk syurga nanti..

Anonymous said...

harap mcm tu lah

Anonymous said...

Salam..Byang2 cam Kuala Nerang je..

Anonymous said...

tak ambik kedah tu pon tak pe.. kasi jadi betul2 lingkup sampai prk13.. jadi negeri contoh setanding kelate. yg nak lompat parti masuk pakatan digalakkan sebab nk tgk apa nik ajiz punya fatwa pujangga lak... yg tk boleh dibolehkan....

Anonymous said...

sapa?.. syed sobri ka?.. pi blah la syed sobri.. dah abis project state hang balas..la ni hutang bersepah2..nk lompat masuk pas pulak..

umno tak perlu orang2 mcm ni.. ni sume det khalid punya kroni.. tu satu lagi pelingkup kedah... dollah pelingkup malaysia yang anta balik..

Anonymous said...

bro...bukan bn nak kuasai kedah tapi jangan ingat ko semua tahu, kami ni lagi tahu sebab kami rakyat kedah rumah dekat dengan rumah adun tu, pasal apa nk umum minggu depan, sebab dia nak tunggu bn nak selamatkan hutang dia ke tak, ko ni kalau tak tahu janganlah buat andaian....