Thursday, June 24, 2010

Lagi Bukti Zahida Rafik Pembohong

Ini adalah kata-kata Zahida Rafik dalam sisipan mega pada 15 Jun 2010 di muka surat 2


Nah ! ambil yang ini pula


Gambar ini saya petik dari sini

Tak cukup ke yang itu ?

Nah ! ambil lagi yang ini

Sini

Sini

Sini

Sini


Anak bongsu dalam sebuah keluarga yang berpegang teguh kepada adat dan agama !

Wa kah...kah...kah...kah....kah.....kah...uwekkkkkkkkkkkkk sampai termuntah aku gelak.

Aku dah tak larat nak gelak kawan-kawan sekalian, hangpa klik sini saja lah

7 comments:

Mesin Taip Buruk said...

Tu berpegang teguh pd adat dan agama tu... Kalau tak pegang teguh tataulah.
Tapi bro... Tak payahlah duk layan cerita2 artis ni. Buang karen jeh. Lagipun semua tahu kalau artis tu macam mana. Dia orang ingat bila jadi artis diorang ada lesen FREE...

My Longest Yard said...

Bro..u dah jadi wartawan hiburan ke? hehe... Jangan kita beri 'nafas' pada Pakatan Rakyat tu..

tapi sekali sekala usik artis Malaysia apa salahnya...hehe

Anonymous said...

Adooiii naik geli aku tengok buah betik masak... pegang pada adat dan agama konon cakap kat biawak ok la macam tu. artis zaman sekarang dah giler agaknya ....aku rasa kerajaan perlu tubuh universiti atau kolej khas untuk didik artis2 sekarang ni..lepas jangan lupa buat juga hospital universiti pesakit mental untuk artis gile jual buah betik....

Anonymous said...

kah kah kah ..lawak si zahida ni , dulu hidungnya biasa je , sekarang dah macam paruh burung belatuk , kata patuh pada agama , berpegang teguh pada ajaran agama , napa bedah hidung jadi hodoh gitu , tak ke itu mengubah ciptaan tuhan namanya ?

tengok muka pun semacam , memang kaki clubing punya , ..nampak hodoh muka c zahida tu , tak ada seri langsung ,

ajar bro , ajar habis2an ..tengok sampai mana dia mampu berlakon , ha ha

Anonymous said...

Bro, dia kata dia pegang teguh pada adat & agama, tapi dia tak kata adat & agama mana? Mungkin dia ikut agama Yahudi kot...

Apa nak heran, bro... Nama pun artis! Cuba cari tengok artis mana yang boleh mengaku solat 5 waktu sehari semalam tak tinggal? Sorang pun takdak!

Tak payah layan la orang mcm ni, bro.... Dah memang suku sakat Yahudi perosak bangsa & agama pun...

Anonymous said...

Anak sapa ni? Aku tak kenal pun. Mak bapak atau keluarga tak marah ke? Orang kafir pun tak dedah nenen sampai nak tersembol.

Jantan memanglah seronok tengok tapi boleh buat bini ke?

Anonymous said...

yang berpegang teguh kepada agama tu keluarga dia....bukan dia...betul la tu..hihihihi