Monday, June 21, 2010

Masin Mulut RBF

Tengahari tadi saya baru menulis tentang penyokong PAS diminta berkorban untuk perjuangan Islam. Manakala pemimpin PAS bersenang-lenang dengan dengan balak,projek-projek, elaun serta gaji.

Tup....tup...petang ini keluar di sini seorang exco Kelantan berkata sumbangan rakyat untuk mencari keredhaan Allah.

Duit semua dibalun oleh pemimpin, nak buat projek minta sumbangan rakyat. Tak cukup exco tambah lagi Timbalan Exco, tak cukup seorang Timbalan Exco, tambah lagi jadi dua orang Timbalan Exco.

8 comments:

Cencaluk said...

Bro,

Begitu hebat sekali PAS mempermainkan rakyat Kelantan. Jika selama ini PAS melaungkan yang semua pembangunan dan kemajuan adalah tanggungjawab kerajaan kenapa sekarang ni PAS memberikan tanggungjawab untuk membina masjid dan jambatan kepada rakyat kelantan dah habiskah sumber kewangan Kelantan.

Kasihan rakyat kelantan, terpaksa mengeluarkan wang sendiri untuk menikmati kemajuan yang selama ini TGNA KATAKAN KELANTAN MAJU KERANA ADA TESCO.

Aku tak tahu apa nak digelarkan kepada Melaka kerana di Melaka ada JJ 2, Parkson 2, TESCO, CAREFOURE, GIANT, Mydin 4 dan banyak lagi le. tapi semua kemudahan di melaka tak lak dibangunkan dengan duit sedekah rakyat.

Cuba kerajaa BN meminta diadakan pungutan derma untuk menampung pembinaan PARLIMENT yang barau dengan alasan yang sama Keredaah Allah apa agaknya yang akan di balas balik oleh PAS?

Anonymous said...

MEMBANGUN SAMBIL MEMBALUN... cogankata PAS baru ekekeke

Anonymous said...

BRO Pemimpin 2 PAS ramai yang pakai Kereta hebat2 tau... Bini pun grooming2 jugak..

Rakyat kat kampung tak nampak tu..

poknik said...

Haha korang baru tau perangai puak pas kelantan ni. Masa dia orang kelebihan satu undi kat dun, ramai yang buat2 insap, ditambah pula dengan gamabr tok guru menangis berdoa yang terpampang diserata negeri membuat rakyat kelantan cair...

sekarang masa untuk pemimpin pas mengaut segala hasil kekayaan negeri. jawatan ahli majlis jadi rebutan. konsesi balak pakat dok tibai - atas alasan untuk menjayakan pasti, ladang rakyat, entah apa2 lagi. hahahahaaa

itu tak masuk lagi puak2 yang dok berebut projek. tengok keta masing2 mengalahkan businessman lagaknya. kat harakah tunjuklah rumah buruk tok guru. rumoh besar anok beranak dia tak tunjuk pulak. Kelakar...

Anonymous said...

bro, jangan angkuh sangat bro...lari bogel kalau kalah p/taya pun belum tertunai..

selagi ko serang nik aziz, selagi tu umno susah nk rampas kelantan, perbetul dulu barisan Umno kelantan, buang dulu bakal MB kelantan dr Umno merangkap menteri lulus judi bola, Awang adek..

- Hacker

Anonymous said...

bagi 4 juta utk pitnah bleh plak broo....

menang pitnah mmg tak berkat.....

rinandamku said...

apa benda ni ? minta sumbangan rakyat dengan alasan gila ..biar betul pemimpin Pas !

mana janji2 semasa kempen dah dilaksana ke tak ? mana pergi duit sumbangan ikhlas masa ceramah ?

Pas ni memang lawak , lawa tahap gila tak sedar diri , inikah parti yang lantang mengaku lebih islamik dari segala manusia lain ? inikah parti yang mengaku jujur tulus dijamin masuk syurga ?

beginikah perangai pemimpin Pas yang menuduh orang lain semuanya Kafir selain Pas ?
pelik tapi benar , segalanya halal dan segalanya boleh atas nama Pas , orang lain tak boleh buat , haram .

pergi mamposlah dengan pemimpin2 hamPAS yang berperangai begini , pru akan datang haram tak sokong PAS lagi , aku pesankan pada anak cucu 7 keturunan , haram mengundi Pas , PAS munafik paling besar , penipu yang berselindung disebalik kopiah dan serban , memang benar seperti dikata 'bahawa iman itu bukan terletak pada berapa panjangnya janggut , atau berapa besarnya serban , atau berapa petahnya dia menyebut ayat2 quran '

siapapun , selagi bernama manusia punya urat nadi jantung yg berdegup , tak payahlah mengaku lebih islamik lebih beriman kononnya , entah2 dialah sipengkhianat munafik paling menang ,

azman said...

Assalamualaikum sdr.RBF

Mane ade songlap duet yang korang sedekah tu..kita salah kira la tu..