Tuesday, June 22, 2010

Nama Kucing

Seorang adun DAP dari Selangor menyamakan orang yang telah mati dengan seekor binatang di laman FBnya seperti yang dilaporkan di sini.

Nama adik Aminulrasyid pun turut tersenarai sebagai nama binatang.

Saya tidak perlu ulas lagi apa yang dilakukan oleh adun DAP berkenaan, sudah cukup dengan ulasan yang dibuat oleh blogger Gomo

Cuma sekarang ini biar saya pula bagi cadangan nama kucing berkenaan.

Bila teringatkan kucing, apa yang kita ingat ?

Sudah tentu kita teringatkan bulunya yang tebal...

Bila teringatkan bulu tebal, apa pula yang kita ingat ?





Turun bawah










Bawah lagi












Bawah lagiiiii














Bawah lagiiiiiiiiiiiiii




















Bawah lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii























Sudah tentu kita teringat yang ini....
Oleh yang demikian saya mencadangkan kucing tersebut dinamakan





Bawah






Bawahhhhh






Bawahhhhhhhhh








Bawahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh






Jeng....jeng....jeng.......













Elipussy




Itulah cadangan saya. Setuju atau tidak ?

Jika pembaca ada cadangan lain sila hantarkan komen anda

12 comments:

r0 said...

muhahahaha..... elipussy...

pusss pusss...

Anonymous said...

hahahaa... good idea...

Anonymous said...

hahahahahahahaha...anwar mesti gelak sakan baca cdgn rbf ni...

Anonymous said...

Salam Bro RBF,

Lu memang kelas la bro !!!!!
Gua will support lu ALWAYS !!!!!
Long live RBF !!!!!!

Anonymous said...

syeikh, nasihat ana, setiap kali org masuk dan lihat gambar lucah ini, anta akan dapat saham dosa yg berpanjangan..dosa yg berlipatkaliganda..jika anta mati ketika gambar ni masih wujud di blog anta, selagi tu mayat anda tidak tenteram, percayalh...wallahua'lam...

Anonymous said...

wakakaa...pussycat wong!

anti-firaun

rinandamku said...

haa ...betul , sesuai sangat nama tu , biar padan dengan anjing karpal singh nama dia Mr Bean , dua2 ada bulu tebal , air liur meleleh terhangak2 minta disondol ,

atau bubuh nama mahfuz , pun sesuai ..

sebelum tu tanya anwar dulu , boleh lepas tak nama ni ? kalau tak tukar nama lain ...senarai nama dalam banyak dalam list ,

hanizam said...

gambo tak clearlah bro...hu..hu..hu...

tapi kalau clear pun, berkutu macam kat taman negara, suku sakat tu je yang suka...

bro, kalau dapat dipanjangkan pada keluarga adik Amirul, biar depa baca lagi bagus...biar mak dia tau, perangai ahli politik dari DAP @ PAKATAN tu macam maner...bukan ikhlas pun nak tolong...kot-kot lepas ni, mak budak tu tukar fikiran, tak mau guna KAPAL KARAM tu lagi...

depan kata nak tolong, kat belakang, dok kutuk-kutuk orang yang dah mati...pi mai, pi mai tang tu gak, yang malaun @ lanun tu tau, kepentingan politik...dapat kenakan polis, kenakan kerajaan...

Anonymous said...

WADUH MAS RBF !

GUE SETUJU AJE SAMA LO! YANG BENER BULUNYA SI ELIPUSSY TEBAL YOK !

GUE SETUJU ... GUE SETUJU AJE SAMA LU! YA ! MANIS SEKALI NAMAIN KUCING SEBEGINI ... DEH !

azman said...

Assalamualaikum sdr RBF

Tak setuju lansungggg...itu bukan fussy laaa...itu tundunnn laaa..eeeeeee geramnyaaaaa.

Anonymous said...

Arbee,

How about There's A Cock..or Jan Nice Hole.

ReentryCapsule said...

Itu Apam Masam elly.Bodoh betul cameraman ni tak pakai AutoFlash atau memang bulu dia berserabut sangat sampai jadi hitam legam.Chaiitt..!!!!