Thursday, June 17, 2010

Perihal Suhaimi - E Mel Pembaca

Di bawah ini dua e mel yang saya terima dari pembaca dan saya siarkan di sini sebagai memenuhi janji saya sebelum ini ,yang saya membuka ruang seluas-luasnya kepada ahli akar umbi UMNO Selangor menyatakan pendapat mereka di blog ini.

E mel pertama kiriman Saudara Nal dari Sepang

Salam. Rbf kalau kau nak tahu si suhami ni dulu frust tak dicalonkan pada pru lepas. habis bendera BN diturunkan selepas nama dia tak tercalon. Suhaimi ni memang jenis gila jawatan. Masa pemilihan Bahagian sanggup berhabis.

Mana2 caw yg tak mencalonkan dia habis digantongnya. Kaya hasil seperti yang kau cakaplah. Kini dah pegang ketua pemuda bahagian haram tak buat apa. Katanya duit tak ada. Berabis semasa pemilihan boleh, berabis untuk aktiviti pemuda takda duit.

Nyaris dia tak jadi calon masa pru lepas, kalau dialah calon masa tu mau lingkup Dengkil. Kat sepang dok jaga Kroni je. Tanya dia kenapa banyak Pemuda cawangan tak buat mesyuarat tahun ni.

Pemuda Cawangan dalam Bahagian Sepang

E mel kedua kiriman Saudara Jumali dari Klang

Salam RBF,

Kita baru pertama kali bertemu diruangan ini.saya amat bersetuju idea dan tulisan yang saudara bentang di dalam blog saudara.Memang UMNO Selangor masih tidak sedar diri dan sentiasa bertindak dan bergerak sebagai pemerintah di negeri ini...dan sentiasa mennggu dan mengemis baki baki projek dari Pakatan Rakus ini.

Entri terakhir saudara berkenaan Suhaimi ni memang betul,mungkin beliau lebih dikenali dicawangan beliau sahaja.Dan di Bahagian mungkin banyak ahli UMNO tidak mengenali beliau.

Mari....mari....mari....hantar dan hantar lagi e mel kepada saya. Gandingan 3S iaitu Shukor, Satim dan Suhaimi harus diketepikan dari UMNO Selangor.

2 comments:

Anonymous said...

macam iphone lak .. 3GS .. 3 Gila sekawan .. hahaha

Anonymous said...

Salam Bro,

SYABAS !!! teruskan usaha murni anda menyahkeluarkan mana-mana pemimpin ( gelaran saja ) UMNO yang tak berfungsi. Tolong bagitau depa la ni dah 2010 bukan 1910 orang kampung pun bukan lagi bangang mcm zaman dulu.

Saya syorkan adakan GERAK GEMPUR CYBER menyahkan mana-mana pemimpin UMNO dimana saja mereka berada, dulu , kini dan selama-lamanya.

HIDUP MAHATZIR !!!!