Wednesday, August 18, 2010

Gempar ! Bufet Ramadhan Campur Arak


Kalau ada orang ajak nak pi buka puasa, jangan pi sembarangan.

Periksa dulu hotel itu ada sijil halal atau tidak.

Minggu lepas saya dah senaraikan di sini dan juga di sini

Apa yang didedahkan oleh Utusan Malaysia hari ini juga sungguh mengejutkan.

Seorang rakan yang bekerja sebagai chef pernah memberitahu saya, arak putih adalah antara bahan penyedap makanan yang paling baik.

Klik sini

4 comments:

Anonymous said...

ieeeeeeeeeee najisssssss

Anonymous said...

melayu mudah lupe dan mudah kena tipu...

arak itu ibu segala kejahatan........

azman said...

Assalamualaikum sdr Faizal

Setuju sangat sdr.uar uarkan berita ni,supaya jangan ramai umat Islam yg kena tipu.

Keje ni pihak Jakim yang patut buat.Kita pengguna biasa tak de kuasa nak buat sport chek dan sebagainya, kalau dah ade terpampang depan kaunter tu logo halal, sape nak jawab.

Pengguna kene berhati hati, betul, tapi kalau pihak berwajib tak bertanggungjawab mcm mane?

Anonymous said...

ok la kasi mabuk sikit-sikit ...
citer pasai mabuk kalo minum teh tarik mabok pun macam tu nak cakap muhahahahahhahah