Friday, August 27, 2010

Hangpa Semua Perasan Tak ?

Cuba perhatikan betul-betul bahasa badan Nasaruddin Mat Isa (sebelah kiri Anwar). Pas hanya mampu duduk di sebelah kiri sahaja, sebelah kanan DAP yang punyaaaa.....

Daripada pengamatan saya, kelihatan jelas Nasaruddin tidak selesa berada di sebelah Anwar. Badannya seolah-olah keras dan dia kelihatan seperti terpaksa duduk.

Mungkin beliau terasa jijik dan hina untuk berada di sebelah bapa Nurul Izzah.

Jangan kata dia, kalau saya sendiri pun saya jijik. Taraf Anwar sama sahaja dengan taraf pondan. Hanya pondan yang tutuh belakang.

Gambar asal ada di sini

7 comments:

dinklang said...

salam rbf...minx maaf lari tajuk...memandangkan isu indon-malaysia yg sdg hangat skrg ni,hrp rbf dpt highlight kan pendedahan berita harian bkenaan kegiatan haram imigresen di jeti pulau ketam...panas ni!!!

Anonymous said...

tengok cara tangan , jari jemari Nasaruddin ..dia genggam erat , itu tanda dia dalam tekanan , tanda dia stress ,tanda dia tdk selesa ,

nasib kau lah PAS , jadi anak tiri ..kena suruh tiarap , tiaraplah , kalau kena suruh menyalak , menyalaklah ! nak kata apa , sendiri cari penyakit , membodohkan diri sendiri !

Anonymous said...

mulut org kiri kanan tu busuk so yg tgh2 tu tahan bau busuk...sian dia

Anonymous said...

mana tak gelii....lepas balun jubo makan karipap daging. yarkhhhsstuii

ajak

The Clown said...

Ramainya ahli psikologi. Riak muka orang pun boleh dibaca, genggam tangan erat pun tahu makna.

ISAC said...

Takut bro....Kalau akupun takut...
Dalam hati mungkin dia marah dangan TG nik Aziz, pasai apalah suruk kawan dengan mamat tu...

Anonymous said...

rbf pandai baca perasan orang yek!!boleh jadi tok nujum pak belalai...lah.