Saturday, August 21, 2010

Haramkah Daily Sudah Bangkrap ?

Disaat mereka duduk mencanang kononnya Felda bangkrap, sekarang ini mungkin mereka pula yang sudah bangkrap.

Sudah 48 jam domain haramkah daily tamat tempoh, sehingga kini mereka masih belum mampu perbaharui.
Sungguh memalukan...

malu....

malu....

malu....

Dah bangkrap oiii....nak bayar domain pun dah tak mampu.

Klik sini

9 comments:

Anonymous said...

dah on bro .... tapi kalo bangkrap pun apa aku kisah pasai aku memang tak pernah masuk pun portal tu .... bukan pasai apa kalau masuk satgi boleh sesat ...??? tak jumpa jalan nak keluar ....hohohooh

Anonymous said...

ko jgn ckp sembarangan...tu portal ahli syorgaaa tuuu.....

arm.

Anonymous said...

ubat kuat dah laku ke bang aji ? hehe

dino.yp@gmail.com said...

hakarah daily = haramjadah daily

Anonymous said...

Kalu on pakai duit Kohilal tak pe lah jugah kot?
Takut nya on pakai duit lelehan yahudi zionis melalui agen kuat mrk AlJuburi!

Anonymous said...

Kesian....banyak sangat menipu kot

Seri Jaten said...

Harakah ni aku suka baca artikel dia, terutama geng evergreen macam SubkyLatif dengan Presiden.

Orang lama biasa la. Pemikiran di matang. Baca artikel mereka memang banyak isi. Analisis matang. Walaupun dalam hati sedikit rasa tersindir.. (aku geng UMNO)

Aku cuba elak dari baca wartawan muda harakah. Geng penulis muda harakah ni banyak provok je. Analisis dangkal. Darah muda. Artikel takdak isi.

Suara keadilan pun sama. Wartawan muda semua, analisis dangkal. Karangan takdak isi.

Anonymous said...

Sory2..
Dah ok dah..

Kad Kredit sangkut, utang banyak..biasa la.

Dah bayar dah sikit, br blh perbaharui akaun haramkah.net

Dari : Kepala Bos Haramkah.net

Anonymous said...

haramkah daily memang haram...zadey!!!!!