Tuesday, August 24, 2010

Jom Kita Belasah Orang Indonesia

Disaat hanya tinggal beberapa hari lagi kita akan menyambut Hari Kemerdekaan, sedih dan pilu rasanya bila melihat bendera kita diperlakukan hingga begitu sekali oleh rakyat-rakyat babi dari indonesia.

Apabila mereka memijak bendera kita, maknanya sama seperti mereka memijak-mijak kita. Tak mungkin kita nak biarkan sahaja mereka pijak-pijak kita.

Oleh itu bertindaklah segera, jom kita pakat-pakat belasah orang-orang indonesia yang ada di negara kita. 1 rakyat Malaysia lelaki, wajib belasah 1 rakyat indonesia lelaki. Manakala bagi wanita pula, pakat-pakat sekeh kepala maid di rumah masing-masing.

Kepada rakyat Malaysia yang ada di sana pula, pandai-pandai jaga diri. Dan jika perlu pulang, maka pulanglah ke sini dengan segera.

Jom belasah indon...

12 comments:

Wake UP! said...

Setakat sekeh kepala tak cukup.

Patut terajang dan bagi makan taik mereka sendiri.

Patutlah sampai Cina dera sampai mampus orang gaji Indon, sebab bodoh dan pemalas.

Anonymous said...

salam bro,

Indon2 yg keje kat sini kebanyakanya tahu dan sedau diri, cuma kat negara indon ni diorang kaya dgn manusia yg baghal, yg cukup senang diperbodohkan oleh media yg putar belit, media kat sana pulak dikuasai oleh org indon kristen yg memang berharap sgt org muslim serumpun ni berperang.
baghal punya indon

Anonymous said...

mari kira ramai ramai usir dan pijak bendera indonesia, baru ada akal kot dan tahu perasaan kita bagaimana mereka buat gitu pada kita. Tak sedar bagi makan bagi kerja pada mereka sanggup kurang ajar...dasar otak dilutut.

Anonymous said...

Salam.

Baca cerita sebenar di Blog Gerakan Anti PKR

Anonymous said...

http://www.themalaysianinsider.com/breakingviews/article/arent-we-all-malaysians-dr-kamal-amzan/

mohd fahmi said...

yg dok provok tu hanya 0.000001% dari billion penduduk indonesia.. lagi pon geng bendera ni memang terencat akal.. rasanya kalau kita membalas macam diorang ni pon, kita ikut terencat akal cam diorang..

Anonymous said...

indon bodoh itu dibayar oleh pelampau2 anti Malaysia, yg gagal masa zaman konfrantasi dulu....sama lah mcm kt malaysia ni, ada juga org bodoh dibayar upah buat kacau mcm indon tu........

Anonymous said...

tak tahulah brp anuar n family dia byr pd budak2 terencat tu..kat sana polis pun minta rasuah..pelagi org bangsat camtu..lagi mudah nuar berahi nak membayar..yb nurul..jgn jadi sundal politik

Anonymous said...

Sebenarnya yg memainkan isu ini di indonesia di kepalai cina2 indon. Sebenarnya mereka berbuat demikian untuk mengalih kebencian rakyat terhadap mereka. Semua surat khabar di sana milik cina indon. Dan kalau kita perasan mereka belajar ini daripada tindakan konfrontasi dgn malaysia yg mana pada ketika itu survival orang cina indon selamat. Untuk pengetahuan semua, cina indon lah juga yg beria-ia benar mencanag konfrontasi. Jadi mereka teruskan perkara sama. Balun Malaysia cina selamat. Apakah orang cina di sini juga rasa begitu?

Anonymous said...

Dia orang tak cukup makan tu. Tu semua jawa kat jakarta .Kat tempat2 lain ok je.

Anonymous said...

Saya setuju dgn kebanyakan komen disini. Ada pihak ketiga yg meraih keuntungan dari pergeseran 2 negara muslim ini.

Kita harus bijak menilai, jangan jatuh kedalam perangkap ini.

Dirantau ini kita dilagakan sesama muslim, didalam negara ini juga kita dilagakan sesama muslim.

Bilakah kita akan sedar yang bahawa kita ini adalah alat permainan pihak2 tertentu.

Jadilah muslim yg bijak saudaraku semua!

Anonymous said...

salam bang... minta abang dan rakan2 semua bersabar... kita kena selidik dulu siapa diorang? jangan kerana penunjuk perasaan yang segelintir ni, habis semua rakyat indonesia kita 'belasah' ... kita kena selidik dulu siapa yang mem'provok' diorg ni untuk bertindak sedemikian... saya pernah terbaca artikel mengatakan yang ada anasir yahudi dan kafir dari indon dan kafir dari malaysia mahu melaga-lagakan indonesia dan malaysia...diorang taknak melayu di'tolong' oleh rakyat indonesia jika berlaku peperangan nanti... yahudi pulak percaya yang satu hari nanti akan ada seorang dari tanah melayu yang akan memimpin umat islam di dunia ni dan dapat menjatuhkan kuasa yahudi... tu yang diorang taknak kita bersatu...
minta abang buat research skit pasal ni...