Tuesday, August 24, 2010

Jom Kita Nyahkan Rakyat Indonesia Dari Bumi Malaysia

Mereka sudah melampau

Semakin banyak kita tolak ansur, mereka makin menjadi.

Ingat, kita negara yang bermaruah dan kita ada harga diri.

Mulakan tindak balas kita saat ini juga.

Jangan tunggu dan jangan tangguh lagi.

Jom kita nyahkan rakyat Indonesia dari bumi Malaysia.

Kita nyah mereka habis-habisan.

Jangan beri muka dan beri peluang lagi kepada mereka.

NYAH INDONESIA ...

JOM NYAH INDONESIA...

12 comments:

Anonymous said...

merekalah Maling (pencuri) paling durjana di bumi bertuah Malaysia.

Anonymous said...

Aku percaya ada Bangsat seperti ala Anwar di Indon yang bayar org demo tu. Aku pernah baca di berita. Mereka ni dari golongan miskin, merempat. Bila ada orang upah merea demo, mereka akan demo. Apa mahalnya sorang RM100

Anonymous said...

indon memang totok! bodoh sombong!

Anonymous said...

kita tak memerlukan mereka ni pun ,usir celaka ni.

Anonymous said...

Jom kita ganyang orang Indonesia... Kaduk naik junjung!

Anonymous said...

Tuan RBF..
bangsa indon nie jenis tak sedar diri, tak tau berterima kasih pada orang yg memberi mereka makan, tapi tuan dalam negar kita pun ada gak.

Anonymous said...

Aku Sokong

Anonymous said...

Minta stop semua pembelian cerita & drama TV indon, lagu-lagu depa kat radio bersepah ... tv kat malaysia buka pilah siaran apapun semua ada cerita indon dah drama depa nie tahap GOBLOK ... sapa bodoh la nie ..... bosan woi bosan ... nyah-nyah tapi dok cAMtu jugak semuya bahalul laa

hilbert said...

Salam RBF,

yang selalu buat hal dengan negara kita, dengan rakyat kita ialah mereka yang datang dari daerah Jawa.

Iya bro, orang Jawa kita kasi halau semua dari bumi Malaysia ini.. mereka sekarang mengugut untuk menghalau rakyat Malaysia dari Indonesia,,nah sekarang kita kena mulakan langkah kita sendiri.

Kerajaan kita terlalu takut dengan kumpulan pendesak dari Indonesia ini...

Orang Jawa ramai yang berjaya buka perniagaan dinegara kita tanpa sebarang gangguan daripada kita sebagai rakyat Malaysia tetapi apabila sudah balik ke negara sendiri mereka akan buat hal..mereka kutuk negara kita, bakar bendera negara kita..

Anonymous said...

Mana pemuuda UMNO? MIC ? MCA? AMK? Pemuda PAS, DAPSY dll? Demo la, mcm slalu...

Wake UP! said...

Rela, Imigresen dan pihak berkuasa patut mulakan aktiviti mencari PATI Indon dan hantar mereka balik.

Jangan pulak nak ambik kesempatan terima rasuah dan lepaskan penyangak tu.

Anonymous said...

Indonesia lahir dan jadi bangsa terbesar di dunia dengan cara yang heroik, mengusir bangsa-bangsa imperialis terbesar dunia, Belanda, Inggris, Jepang. Sukarno, Hatta, Jenderal Sudirman, Bung Tomo, sejarah Indonesia penuh dengan pahlawan-pahlawan besar. Malaysia merdeka dikasih Inggris.

Baca kutipan dari Majalah Time di tahun 1957 tentang kemerdekaan Malaysia :

“The Malayans .. though the curiously un-enthusiastic calm with which they received their independence was attributed by British residents to the fact that it was ‘handed to them on a platter.’”
Warga Malaysia tidak antusias karena kemerdekaannya seperti diberi oleh kerajaan Inggris.
Time Magazine,“Malaya, A New Nation”