Friday, August 27, 2010

Yes ! Yes ! Yes ! Bola Tanggung Sudah Mari

Dapatkan naskah Utusan Malaysia anda hari ini dengan segera.
Potong dan simpan gambar tersebut kemudian bawa balik tunjuk kepada orang-orang kampung anda apabila anda pulang berhari raya nanti.

Bola tanggung sudah mari, jom kita pakat-pakat smash wahai kawan-kawan ku sekelian...

Ngia ing singggg mata kaji sema ngi senggggg...

Apa yang saya kata telah disahkan oleh JAIS sendiri

Ia kerana katanya, orang bukan Islam tidak dibenarkan memasuki dalam masjid dan surau apatah lagi di ruang solat utama kerana mereka dikategorikan seperti wanita yang didatangi haid.

“Orang bukan Islam adalah dilarang memasuki ruang solat kerana mereka ini dalam berkeadaan hadas besar apatah lagi berada di bahagian imam dan menyampaikan ucapan kepada umat Islam di dalamnya.

Adakah Hassan Ali nak nafi lagi sebagaimana MuTahit Yusof Rawa nafikan khatib berdoa untuk lgekk (lim guan eng kon*t kecil) di Penang ?

Adakah Anwar nak kata lagi ini semua fitnah Umno ?

Kita sama-sama tunggu Khalid Samad Gila 'belasah' Pengarah JAIS pula esok.

Tarikh dan jam di dinding surau mengesahkan segalanya.

Blog tuan punya badan sendiri pun juga mengesahkan segalanya. Klik di sini

Terima kasih Utusan Malaysia, biar satu dunia dapat lihat di Utusan Online dan biar satu negara dapat lihat dalam akhbar versi cetak tentang kebaculan Pas dalam bermain politik.

Tq Utusan
Tq Utusan
Tq Utusan
Love U Utusan

Klik di sini



23 comments:

Wes said...

Bola tanggung ni nak kena lipat gulung ke nak smash jer.. Kalau nak lipat gulung aku boleh tolong feeder kan.

Anonymous said...

bro,up nnti aljub ngan poknik ngan kalid gereja ngan mr bean dn wakan2 g sewaktu dengannya akan kata:-

1)itu gambo super-imposed

2)itu sumer fitnah dari umno/bn

3)isle benorkan amoi x sunat masuk mesjid x yah pakai tutup kepala.

4)ahli kariah nk ajak amoi masuk isle.

haha...biasa le ,asal ada masalah jek,dorang akan tuduh umno.hatta,masalah buang bayi pon salah umno jugak.masalah buang bayi ngan gejala sosial kat kelantan pon,salalah umno jugak.yang tak salah,mereka.maksum.

cubalah berfikiran waras sikit.takkan kita sama-sama x boleh ambil tanggung-jawab nak membetul anak bangsa.ni tak.hanya pandai menuding jari kata urang tu salah,urang ni salah.dia aje betul.

Jeffry said...

KEHKEHKEH AKU NK SMASH PUNGKOQ FATHER SAMAD SBB PSL DIA LA XAVIER DH BRANI MASUK SAF KE DUA TANPA BASUH KOTE DIA LEPAS KENCING!..HARKKKKKK PTUIHHH!!! >:D

shonzu said...

Nak tengok pula mana2 pencacai2 / pemimpin hamPAS, diulang...... MANA2 PENCACAI2 / PEMIMPIN hamPAS berhujah dengan Pengarah JAIS supaya buktikan dalil bahawa orang kafir tidak dibenarkan memasuki surau / masjid.

Adakah Pengarah JAIS yang pencacai2 hamPAS kata tidak layak berbicara tentang Islam kerana tiada kelulusan 4 Senawi lebih jahil dari pencacai2 / pemimpin hamPAS berkenaan... jadi apa kata, KITA TUNGGUUUU......

Anonymous said...

Di kampung saya dulu ahli parlimen dari MCA ada dtg tapi lepas jumaat dan duduk kat tempat makan je dan tak berucap pun cuma sembang hal kg je tu pun lebai2 taik kucing pas dah hilang kiranya kotor sangat kut. senang cite agama pas ni memang macam tu tang org tak betul dan haram tang depa halal dan dibolehkan.Mereka ni macam aku selalu kata masuk bakul angkat sendiri je pastu pandai guna ayat2 Al Quran dlm ceramah dan yg penting imej berjubah ,berserban berjanggut bagi lelaki dan wanita tudung litup tapi mulut cam sial.belajar agama ikut kata pemimpin je bukan belajar agama betul2 tu yg jadi haru biru camni, tapi tak pe yg penting persan lebih islam tu penting ilmu lebih kurang je macam kita gak.

Anonymous said...

namanya pas kunun, tapi bab agama yg basic pun fail.

lepas tu suka suka je keluar fatwa sesat

Selangor Wave said...

Yaaaaa....mari smash tepat ke muka puak2 senget nih

Anonymous said...

aku dapat rasa yang nanti jawapan mereka akan kata, untuk berdakwah boleh je masuk masjid.orang melayu je yg jumud tak boleh terima.

Nabi dulu..blablabla......

tapi persoalannya,adakah mereka telah berdakwah kepada si kapir YB ni?

ataupun sekadar jawapan penambah perisa dengan kaitkan dengan zaman Nabi....

Sportster said...

power!!!!!!!!!!!!!!!... itu yg saya respect pada bloggers2... tahniah... suara anda didengari....

Anonymous said...

ulamak sampah akan bagi komen: itu masalah peribadi beliau...

Anonymous said...

PAS itu bingai
Orang PAS mmg bingai

memang PAS tu Bingai
Sapa2 yg bingai..itulah orang PAS

Anak Lenggong said...

Saya dah postkan gambar ni dialam blok blogger penjilat tegar PAS (group Perisik Rakyat tapi...tak disiarkan). Begini lah permainan melayu PAS yang konon nya pejuang islam tetapi hakikat sebenarnya mereka menggunakan islam sebagai batu loncatan untuk berkuasa dan untuk kepentingan peribadi.

Disebabkan rasa dengki sesama bangsa dan ugama..mereka yang konon memperjuangkan agama sanggup menjadi barua dan pacacai kepada kaum kapir..mereka dah tak menghiraukan maruah diri demi untuk mencapai cita2 yang mereka idamkan.

Cuba kita buangkan pertelingkahan politik dan jadikan diri kita sebagai saorang mukmin..adakah agama islam membenarkan saorang yang tak bertutup aurat dan berhadas besar memasuki kawasan tempat ibadah kita sehinggakan sanggup membiarkan sikapir berdiri diatas sejadah tempat kita sujud.

Apa yang pasti selepas ini puak jumud PAS..termasuk pemimpin..bloggers dan penyokong nya akan cuba mengalihkan isu ini dengan berbagai-bagai fatwa untuk menegakkan benang yang basah..

WAHAI KAUM MELAYU DAN BANGSA SEAGAMA KU..BUKA LAH MINDA MU UNTUK MEMBUAT PENILAIAN INI DAN JANGAN DIJADIKAN DIRI KALIAN MANGSA MAKIAN DAN DIPERSALAHKAN OLEH ANAK CUCU KITA DIKEMUDIAN HARI...BALIK LAA KEPANGKAL JALAN SUPAYA KITA TIDAK TERUS TERSESAT...

Anonymous said...

Betapa teruknya pegangan Islam puak PAS. Ini adalah rumah Allah SWT, jgn main-main.

Masjid dan surau adalah rumah Allah SWT, tuhan segala alam, bukan kuil, bukan tokong, dan bukannya macam rumah pusaka nenek moyang atok korang, segala jenis makhluk boleh masuk. Ishh..mmg bebal sungguh ajaran Islam PAS ni.

Kalau hati dah hitam, penuh dengan nanah dan rasa benci sesama Islam, inilah padahnya, rumah Allah SWT pun tak pandai nak jaga.

Anonymous said...

Salam semua, anwar sibuk dgr lagu dangdut MP Tantowi pembangkang dr indon yg mau lanyak msia.

Kafir boleh masuk masjid tp ditempat tertentu yang ditetapkan dan menutup aurat.

http://futureislam.wordpress.com/2010/08/24/non-muslims-entering-the-mosque/


http://www.bigloveturkey.com/pages/03-mosque-etiquette.asp

Anonymous said...

Dapatkan naskah Utusan Malaysia anda hari ini dengan segera.
Potong dan simpan gambar tersebut kemudian bawa balik tunjuk kepada orang-orang kampung anda apabila anda pulang berhari raya nanti.

salam..jangan la hang pikiaq semua orang kampung tu tak dak paper kat kampung depa.pasai pikiaq orang kampung tak gheti apa dan tak tau pasai dunia la BN tlingkup kat banyak negeri..kena ubah mentaliti tu kalau nak menang next election..

-sekadar menegur-

Anonymous said...

cuba rujuk link sini : http://www.islam.gov.my/portal/lihat.php?jakim=3176

Anonymous said...

Perjuangan pas tak ada maknanya pun kelantan di kata diperintah oleh ulamak pas tapi agama budha yg mencanak2 naik dgn adanya patung2 budha yg amat besar di asia,itu la balasan krn mengkafirkan saudara sebangsa dan seagama akhirnya mereka dah keliru antara kafir dan islam kira sama je.buktinya org kafir boleh berceramah dlm masjid dan surau org islam dan ustaz pas boleh doa org kafir dlm kutbah jumaat.bangsat la lu pas bila bangsat macam kamu rasuah dikata sedekah bila org semua kamu kira rasuah.itu la nik aziz yg berjaya jadikan pas satu agama tak perlu masuk islam,sokong pas undi pas dpt syurga. ni la akibatnya kafir dan islam tak ada beza bagi mereka yg berbeza pas atau bukan pas,penyokong pas atau bukan penyokong pas tu je. kerajaan ambik tindakan tegas dgn ajaran pas satu agama dan kita usir mereka2 ni dari masjid2 dan surau2 org islam, biar la mereka bina rumah2 ibadat mereka sendiri utk menyebarkan agama pas mereka.

bebas said...

Aku rasa pas dah kena ketulah sebab suka mengkapirkan orang dulu sampai berlaku perpecahan masyarakat Islam, sampai semayang 2 imam,tak makan sembelihan org umno dll.Puncanya pasal umno bekerjasama dengan kapir dalam BN.

Sekarang ni kan dah berbalik pada diri sendiri.Bukan saja bersekongkol dengan kapir harbi yg anti Islam dan Melayu malah sanggup jadi keldai tunggangan lagi.

Orang berpakat tapi jadi ketua,dia berpakat tapi cuma layak jadi jaga parking sajork.Orang berpakat dan menguasai dia berpakat tapi dikuasai.Orang berpakat lantik PM dr parti sendiri,dia berpakat tapi nak lantik peliwat jadi PM,sendiri punya pemimpin tak berani jadi Pm pasal tak layak,nak taknak soronglah kat parti lain,TPM pun nak kasi kat cina.Last2 hudud kemana,negara isle kemana,hak Melayu tergadai,hak orang Islam habis kena lelong.

Itulah dulu pandang orang kapir macam pandang najis,sekarang bila baru pandai nak berkawan kan dah jakun macam beruk dapat bunga.

Anonymous said...

Pas tu Hampas ... Hampas Tu Pas
Pas tu Hampas ... Hampas Tu Pas
Pas tu Hampas ... Hampas Tu Pas
Pas tu Hampas ... Hampas Tu Pas
Pas tu Hampas ... Hampas Tu Pas
Pas tu Hampas ... Hampas Tu Pas

Anonymous said...

Anak Lenggong, Poji tu blackmetal,dia sokong PAS pun tak taulah sebab apa..

Anonymous said...

DAP = Puak Yahudi, bagi pinjam lepas tu nak buat harta benda dia pulak

Anonymous said...

DAP = Puak Yahudi/Zionis, bagi peha nak betis lepas tu nak seluruh badan.

orang isle PIS tak ambik ikhtibar apa yang terjadi pada orang islam dibelasah Yahudi lepas tu jadi lah tanah sekangkang kera.

ProudMalaysian said...

Surau Al-Huda Kajang Sentral sekali lagi menerima kunjungan YB Teo Nie Ching, Ahli Parlimen Serdang pada hari Ahad 22hb Ogos 2010 dalam tempoh 3 bulan untuk menyampaikan bantuan peruntukan di surau tersebut. Beliau yang hadir berbaju kebaya disambut oleh Pengerusi Surau Ustaz Azemi Ahmad dan ahli dan kariah surau sebaik sahaja selesai ibadah solat sunat terawih dikerjakan.

(http://www.wretch.cc/blog/teonieching/21519831)

PERHATIKAN PERKATAAN BOLD TUH..

KALI KEDUA MASUK SURAU? MANA AHLI SURAU? ANDA JAHIL KE PASAL SYARAT2 UNTUK MASUK KE RUMAH ALLAH?

BERBAJU KEBAYA? PERNAH KE BAJU KEBAYA TU DIKATAKAN SBG PAKAIAN MENUTUP AURAT. BAJU KEBAYA LAZIMNYA KETAT, NMPAK BENTUK BDAN, BUKAAN DADA YANG LUAS, SENDAT DI BONTOT.

SELEPAS BERIBADAH KEPADA ALLAH, BOLE PLAK KAN DPT TONTONAN MCM TU..NAUZUBILLAH..