Thursday, September 23, 2010

Bukti Terkini Salahuddin Ayub Lidah Biawak

Semalam Salahuddin Ayub berkata seperti dibawah berhubung sumbangan RM 4 bilion dari I'Da World kepada Pas.

"Setelah menyemak dengan PAS Kelantan, saya juga mendapati PAS dan kerajaan negeri Kelantan tidak pernah menerima permohonan dari syarikat ini untuk membuat sebarang projek pembangunan di sana," Klik di sini

Allah maha kaya, bangkai gajah tidak dapat ditutup dengan daun pisang, sepandai-sepandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua. Sehebat-hebat Pas menipu, berbelit dan memfitnah selama ini akhirnya ia terbongkar jua.

Selain dari dua bukti yang saya post dalam dua entri terakhir sebelum ini, kini muncul pula satu lagi bukti yang membuktikan apa yang Salahuddin kata adalah bohong belaka.

Surat permohonan I'Da Wolrd yang dibawah ini saya petik dari laman web http://www.idaworldgroup.com.my bagi membuktikan mereka pernah memohon projek-projek pembangunan di Kelantan. Dengan bukti yang ada semua ini sudah cukup untuk kita mengatakan Pas telah lama menjalinkan 'hubungan sulit' dengan I'Da World. Tidak timbul soal Umno mempesarkan kes ini sepertimana yang dilaporkan oleh harakahdaily semalam.


Gambar ini pula menunjukkan Timbalan Menteri Besar Kelantan berkunjung ke pejabat I'Da World. Saya ulang balik sekali lagi, TMB BERKUNJUNG KE PEJABAT I'DA WORLD, bukannya I'Da Wolrd berkunjung ke pejabat TMB.

Sekarang bila segalanya sudah terdedah, Pas berpura-pura tidak kenal dengan syarikat tersebut.

Memang begitulah perangai mereka, kalau keputusan pilihanraya memihak kepada mereka maka mereka akan berkata rakyat pilih mereka serta rakyat lebih percayakan mereka, dan bila kalah, mereka kata BN menipu dan guna SPR. Begitu juga dengan keputusan mahkamah, jika memihak kepada mereka, mereka kata mahkamah dan hakim adil. Bila tidak memihak kepada mereka, mereka kata BN atau Umno pengaruhi keputusan mahkamah.

Samalah dengan kes sumbangan RM 4 bilion ini, selama ini mereka cium mulut dengan syarikat tersebut. Bila pembohongan terbongkar, mereka berpura-pura tidak kenal pula.

6 comments:

sang keledai said...

memang dasar bengap nak mampos la pas ni...aku heran la, kalu cite yg bodoh2 timbul mesti ada kena mengena dgn pas..korang nampak tak?

rakyat di tipu said...

Apa lagi nak bohong bukti semua ada bukan superimpose kalau pasai bohong pas pandai putar belit kerana rahsia dah pecah cepat cepat spin takut kerpercayaan org melayu hilang khas di kelantan PRU 13 undi akan merosot tu lah lain kali jangan buat dosa kering fitnah kat UMNO buat dosa tak habis habis tuhan dah balas apa yg pas lakukan selama ini sudah cukup bohong pas pada org melayu bukan 1 bukan 2 tapi dah banyak aku benci pas bodoh.

Anonymous said...

haramjadah punye hamPAS!!! sampai bila lah najis ni nak menipu orang2islam kat malaysia ni??? hanya nak jaga hati cina2 DAPig ni orang2 hamPAS ni sanggup gadaikan maruah!!! celako! celako! celako! orang2 hamPAS ni!!!

Anonymous said...

kesian kat PIS kihkihkih...

Sementara itu, Abdul Rahim menjelaskan, sumbangan berkenaan merupakan satu bentuk bayaran pendahuluan daripada jumlah keuntungan projek yang bakal dilaksanakan.

"Jadi dalam RM4 bilion tadi, sebenarnnya (replika cek) itu tidak ada haribulan. Duit ini kita hendak beri bila kita dapat buat kerja, dasar daripada 20 peratus tadi," tambahnya.

http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2010/9/24/mstar_berita/20100923233936&sec=mstar_berita

Anak Sungai Derhaka said...

Ni yang buat aku panas dengan pemimpin PR ni.. main tepis saja.. bukannya nak siasat dulu..

Anonymous said...

dasar PAS memang kuat berbohong. UMNO tak mampu balas segala perbuatan fitnah mereka ALLAH S.W.T ada untuk sentiasa memberi pertolongan. Alhamdulillah Allah tak akan berserta dengan sebarang perkara mungkar. Dia lebih tahu apa yang ada dalam minda dan isi perut orang2 PAS ni. Berdoaje la kita.