Saturday, September 25, 2010

Laaa....Kata Kuat, Tak Kan Itu Ja....

Kalau dengar pada sembang pemimpin-pemimpin dan ahli-ahli PKR, kita rasa macam BN dah runtuh esok atau lusa.

Tapi itu semua sembang saja....

Buktinya lihat di bawah

Ini saja ahli yang mampu dikumpul semasa perasmian Mesyuarat Agung Cabang Wangsa Maju, saya ulang sekali lagi, mesyuarat cabang (mesyuarat bahagian), bukannya mesyuarat ranting (cawangan).

Mesyuarat dirasmikan oleh calon Timbalan Presiden PKR yang juga , yang juga ketua perhubungan PKR Wilayah Persekutuan, yang juga penyelaras pakatan rakyat, yang juga bekas menteri, yang juga bekas calon parlimen Hulu Selangor, yang juga seorang yang pernah mengaku dia kaki botol , yang juga seorang kaki lumba kuda yang juga seorang lelaki yang berambut putih dan yang juga, hangpa sambung pula....


Lagi gambar dan berita ada di sini

14 comments:

Anonymous said...

Lerrrr!!! mati2 aku ingat meeting persatuan penduduk penin lalat td. Ada agenda masak bubur lambok x??

Anonymous said...

Macam2 depa ni...cuba tgk betoi2...yg ada tu mana yg dah tua bangka dulu tak dapat projek dr BN ngan kena tendang pasai buat keja tak elok, bila tak dpt dah projek lari pi sokong pengkianat Negara. Yang muda2 tu pulak jenis tak reti bahasa dan tak belajar sejarah...tu yg depa pi join PKR tu.....Yang ambut putih tu pulak masa jd menteri mintak projek tak dapat tu yg lari msk PKR tu...kihkihkih.....

Anonymous said...

yang belakang tu orang PAS, dia buat apa kat situ, nama ahli kat PAS/PKR ke

Anonymous said...

kah kah kah ...kah kah kah kah....kah kah kah kah kah kah!!!kah kah kah ...kah kah kah kah....kah kah kah kah kah kah!!!kah kah kah ...kah kah kah kah....kah kah kah kah kah kah!!!kah kah kah ...kah kah kah kah....kah kah kah kah kah kah!!!kah kah kah ...kah kah kah kah....kah kah kah kah kah kah!!!kah kah kah ...kah kah kah kah....kah kah kah kah kah kah!!!kah kah kah ...kah kah kah kah....kah kah kah kah kah kah!!!

Anonymous said...

buat lastik je la cabang ni!!!

Anonymous said...

kah kah kah..time pemilihan pkr org skit..tapi time pilihanraya umum pkr dapat undi bnyk..tapi yg pelik..time pemilihan bahagian umno ramai..tapi time pilihanraya umum umno dapat skit undi..ape hal?

Anonymous said...

yang pakai kopiah tu memang ahli pas, tapi hati2 dia tu pengintip pas...mewakili kumpulan kembang semangkuk pas..."lepas dia lihat pkr tiada sokongan lagi, dia akan bincang dgn kumpulan beliau nak keluar dari pas ramai2...join umno atau bebas....mata aku dah kurang bulu mata...tengok perangai munafik ulamak2 pas...

Anonymous said...

CUKUP KORUM KE???????

Anonymous said...

yg depan 4eko tu budak kilang ke ape..
ha..ha..kilang pkr

Anonymous said...

rbf tak tengok betul-betul ke, penuh dewan tu, mau capai puluh ribu walau dewan sempit, cuba perati dengan deria ke-6, mesti nampak setan, jembalang dan jin

Anonymous said...

woi..barua hangpa, pasai apa gelak lebih2? gelak skit udah la (tapi aku pun x tahan nak tgelak jugak) ...sian depa ni

Anonymous said...

ahli pkr mmg tak ramai pun , yg tolong menangkan pun ahli umno dan atas pagar

Anonymous said...

alah ini ceramah MLM ni....tgk uniform dah tau..hahaha.

putera.makasar said...

tak baik katawakan orang..hari kita ketawakan mereka..esok2 giliran kita di ketawakan..
apa kata kita berdoa semoga yang hadzir ini akan sedar kesilapan mereka..dan berpatah balik kejalan yang seharusnya.
sekiranya kita berjaya menjadikan musuh kita sebagai sahabat..maka ia akan menjadi satu2nya sahabat kita yg paling setia.
bebaik sangkalah sesama kita.
macamnana nak suruh orang hormati kita sedangkan diri sendiri tidak menunjuk sifat yang terpuji.