Wednesday, September 29, 2010

Lagak Lo' Lo' Mengalahkan Sultan

Sekeping gambar boleh membawa seribu makna.

Sekeping gambar juga boleh menunjukkan keperibadian kita

Gambar ini menunjukkan bagaimana lagaknya 'permasuri' Lo' Lo menyampaikan duit raya kepada kanak-kanak pada majlis rumah terbuka Ahli Parlimen Titiwangsa seperti mana yang disiarkan dalam Sinar Harian hari ini di ms S7.

Itu baru jadi MP, lagak sudah mengalahkan seorang permaisuri, kalau sudah jadi menteri tak tahu nak katalah.

Hidup nak berlagak tetapi otak bebal. Bebal apa ? Klik di sini

Manakala gambar ini menunjukkan bagaimana seorang Sultan menyampaikan bantuan raya kepada kanak-kanak dalam majlis penyampaian bantuan dan berbuka puasa di Ijok dalam bulan Ramadhan yang lepas.

Begitu tingginya keluhuran budi seorang Sultan, sanggup berdiri untuk menyampaikan bantuan walaupun kepada kanak-kanak. Kalau baginda nak duduk, baginda boleh duduk dan tiada siapa yang boleh pertikai. Klik di sini

16 comments:

Anonymous said...

biasalah muslimat pas memang musibat

Anonymous said...

salam,
utk makluman dr lo'lo' bukan berlagak,dia memang ada masalah kesihatan,dia ada masalah paru-paru dan pernah menjalani pembedahan,dlm prog sebelum ni pun dia ada sampaikn sumbangan sambil duduk. Harap kita tidak menyebarkan api fitnah.

Anonymous said...

nama dia lucah la...

Anonymous said...

Elok kiranya rbf siasat mengapa Dr Lo'Lo' lagak begitu. Mungkin keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan beliau berdiri.

Anonymous said...

memang musibat pun. ratu porno eli wong pun sanggup dipeluk2. musibat punye muslimat hamPAS!

Anonymous said...

La, berdiri dengan duduk sambil beri duit raya pun nak dipolitikkan juga?

C'mon la Mr ... hancing la!

Anonymous said...

sabar bang... die sakit lutut kot

VoidDance said...

Bagi duit raya sambil duduk pun dipersoalkan?

Lepas ni nak persoalkan mengenai apa pula? Cara makan? Cara tidur? Cara berjalan? Cara bercakap?

Nak kritik boleh, tapi biarlah logik. Kalau takde berita, diam sajalah.

Anonymous said...

lok lak ni OKU kut

Anonymous said...

mgkn juga dia duduk kat atas kerusi roda kot..mana laa tau..hehehe..

Anonymous said...

terkeluar tajuk .... minta bro bawa isu ini


Melayu Buat Semua Salah, Cina Buat Semua Betul » (artikel mykmu)

la nie meh semua orang melayu pakat ramai-ramai buat laporan polis dekat syarikat-syarikat cina yang iklankan jawatan kosong wajib berbahasa mandarin sahaja kerana ini dikira rasis jugak serta kepada syarikat-syarikat cina dan yang seangkatan dengan depa yang melarang umat islam pi solat jumaat .... amacam ada bran ker woiiii...

Anonymous said...

Loklok sakit kakilah!
lagi pulak ore pue nampak comel bila duduk!

Anonymous said...

dr lolo sedang berjuang menghadapi kanser payu dara..harap blogmaster tidak perlekehkan dia ke tahap itu..x pasal2 dia dapat undi simpati

ore kito

Anonymous said...

dia sakit abe. kanser

Aku said...

Kita semua adalah hamba Allah.Kita hidup dibawah kekuasaan Allah.Nak menulis tgn kita memerlukan izin ALLAH.Nak berfikir juga memerlukan ALLAH. Jgnlah bongkak dan sombong dgn ALLAH wahai MANUSIA.Apb kita sentiasa sangka buruk pd manusia,sbenarnya kita ade sangkaan buruk pd Allah.Fikir fikirkanlah...Rasulullulah SAW amat melarang manusia bersangka buruk.Kenaper?Sebab ia akan dikaitan semula dengan hubungan dengan Allah.

nur said...

salam,kira ok apa duduk atas kerusi,bukan singgahsana. at least kerusi dia tu bukan harga juta-juta. macam ramai orang yang gila harta dan PANGKAT ,macam first lady tu. untuk pengetahuan, dia sakit,,,, lain kali pikiaq lu baru tulis