Thursday, September 23, 2010

Lagi Bukti Salahuddin Ayub Penipu

Berhubung dengan sumbangan RM 4 bilion oleh I'Da World kepada Pas.

Semalam Salahuddin Ayub mengeluarkan kenyataan yang berbunyi seperti di bawah

"Setelah menyemak dengan PAS Kelantan, saya juga mendapati PAS dan kerajaan negeri Kelantan tidak pernah menerima permohonan dari syarikat ini untuk membuat sebarang projek pembangunan di sana," Klik di sini

Semalam saya telah buktikan apa yang dicakapkan oleh Salahuddin adalah pembohongan semata-mata bagi melepaskan tengkok Pas. Klik di sini

Hari ini ada lagi bukti yang menunjukkan apa yang dikatakan oleh Salahuddin semalam adalah pembohongan .

Sila double klik pada imej untuk membacanya dengan jelas
Yang itu apa wahai Salahuddin ?
Adakah kepala surat diatas tertera perkataan Unit Perancang Ekonomi Wilayah Narathiwat ?

Sila double klik pada imej untuk melihatnya dengan jelas
Yang ini apa pula wahai Salahuddin Ibni Ayub ?
Bulan julai 2010 datang ambil berkat, bulan september 2010 nak kata tak kenal pula ke ?


Kepada mana-mana penyokong Pas yang masih taksub kononnya Pas sebuah parti Islam , lupakan sahaja. Pas adalah sebuah parti pembohong dan parti pembuat fitnah. Bukti diatas adalah sebahagian siri-siri pembohongan yang telah dibuat oleh Pas .

Ketahuilah oleh anda bahawasanya Islam yang dilaung-laungkan oleh Pas hanya sekadar bibir mulut sahaja bagi mendapatkan undi. Tidak kira siapa mereka, tok guru, ustaz, ustazah, pak haji, pak lebai dan sebagainya, apabila mereka bersama Pas maka mereka semua adalah 'binatang politik' (political animal), bukannya ikhlas berjuang untuk agama.

5 comments:

Anonymous said...

PAS parti islam???
Islam tang mana tuu???
Tang serban nya ka, tang kopiah nya ka, tang nama nya ka?
Hee..heee..kalo da nama politikus mana ada yang cakap benar, politikus ni kijer nya menjaga kerjaya dia orang jer la, bohong , tipu, fitnah, da memang la makanan dia orang..heehee...

azman said...

Assalamualaikum RBF

Panas panasssss..marah bebeno ekk kamu rbf.
Itu sebab boleh bekawan ngan setan lah punya penangan tu..setan tu kan bersumpah akan menyesatkan umat Islam,jadi Pas pon tumpang semangkoklah.

Sesat sesatttt Pas sesattttt.Parti Ajaran Sesat.

Anonymous said...

cakap laa apa pon, parti pas ni memang penipu

Anonymous said...

inilah wadah perjuangan parti islam-

MATLAMAT MENGHALALKAN CARA

kalau orang tak prasan, bujur lalu melintang patah

bila orang dah perasan semua orang puak pas belasah.

kiri kanan dikata fitnah. fitnah apa kalau bukti2 terpampang depan mata gini?

mengenangbudi

Anonymous said...

hahaha...rbf, nmpknyer ader org xbrni jwp, tp cube alih isu lain...lihat perisik rakyat.