Friday, October 15, 2010

Pas Punyai Naib Presiden Paling Bodoh Dalam Sejarahnya

Pas telah wujud sejak lebih dari 50 tahun dan sudah beratus orang pemimpin Pas yang pernah menduduki kerusi Naib Presiden.

Ada mereka yang ok dan ada yang tak ok. Tetapi tidak pernah ada yang sebodoh salah seorang Naib Presiden Pas yang ada pada hari ini, iaitu Mahfuz Omar.

Sewaktu pembentangan bajet petang tadi PM mengumumkan peruntukan untuk program Permata sebanyak RM 111 juta. Dari kerusinya Mahfuz menjerit sekuat hati 'Rosmah, Rosmah'.

Apa punya bodoh macam ni. Kalau dia tak puas hati dan nak hentam pun tunggu lah sewaktu perbahasan nanti. Bukannya terjerit-jerit macam beruk. Macam tu ke pemimpin parti Islam ?

Harap Pas dapat didik Naib Presidennya cara berakhlak yang mulia. Kalau dalam rumah sendiri pun tak betul macamana nak betulkan orang lain.

Tunjuklah kematangan sebagai seorang pemimpin atau pun mungkin juga Mahfuz seorang lelaki yang belum akhil balil lagi.

11 comments:

Anonymous said...

Cuba mintak simpati supaya anaknya leh masuk
Program Permata.

Tamingsari said...

Mahfuz yang nak mampus....

Bodoh dan bahalul PAS nie..

Add blog teman bro faizal....

http://blogtamingsari.blogspot.com/

adf55650 said...

Inilah akibatnya apabila pilih pemimpin dari orang yg tak lulus SRP

kontolan said...

mahfuz @ mr.bean @ badut......

Anonymous said...

apa kelulusan mapos ni...major dlm bidang apa ek...

Anak Lenggong said...

Begini lah terjadi bila siberuk mendapat bunga..dia tak reti nak menilainya..ye laa pelajaran pun hanya setakat menengah sahaja..mana dia tau adap sopan..kalau dia tau membuat penilaian..dah tentu dia dapat menjaga keluarganya dengan sempurna.

Mr. Bean PAS ni cuma cuba menarik parhatian orang ramai sahaja dengan beranggapan sebegitu ...penyokong akan menyanjung dia masih ujud lagi..

Alangkah malangnya nya pabila orang sebangang cam ni yang mengaku dia pejuang islam tak tak pernah nak menghormati orang lain...sepatutnya orang cam ni gambar dia diletakkan diatas jalan dan dipijak oleh orang yang lalu lalang.

Anonymous said...

dia SRP jer bro pasai tu biadap dan kurang aja r tak bertempat ...

Anonymous said...

orang bodoh memeng cam tulah....sebab tulah pas tak maju hati busuk

Anonymous said...

Mahfuz Mahfiz...bawak2 la belajar bersyukur..bersyukurlah...sekurang2nya anak awak tu dpt jua masuk UniveSerenti.

Anonymous said...

Itu pun nasib baik dia tak guling-guling atas lantai dewan rakyat, jika tidak lagi haru dibuatnya. MP x lulus SRP, apa lagi yang mampu dia fikirkan

Anonymous said...

rupa paras mahfuz dan tahi cicak, tak ada bezanya. jd paham-paham ajelaa...