Tuesday, November 23, 2010

Amacam Khalid Ibrahim, Ada Berani Ke ?

Amacam Khalid , berani ke ?

Susun kau punya wakil rakyat semua lawan Datuk Noh seorang.

Jawabnya, seorang demi seoranglah kena libas dengan Datuk Noh.

Tahniah Datuk Noh.

Bila tengok surat ini, teringat pula bagaimana Ronnie Liu kena smash di Kuala Selangor dulu.

14 comments:

Anonymous said...

libas mende nye??
nk tunjuk gangster lagik..
politik ape yg umno bwk,sampai Adun x boleh masuk lawat kawasan....

siap dah standby gangster..

rakyat x lupe mcmane abg kepada noh omar bleh senang2 lepas isu dadah dulu....

zethro said...

syabas datuk noh omar!!!
tunjukkan pada kerajaan Pakatan Rompak yg mereka hanya manis di mulut, busuk di hati... janji2 manis pada PRU-12 hanyalah retorik mereka utk mangaut hasil kerajaan negeri bg kpd kroni2 mereka...
teruskan perjuangan membela rakyat negeri selangor!!!

Anonymous said...

to anon.hang ni sengal.

metafora pun xpaham.

tula. orang duk ikut, jgn buta-buta.

orang bg taik. ko makan.

nilah padahnya..hati gelap.

hahahaha

Anonymous said...

anon... ko dah spin citer... ko tak dek kat situ...ko caya ngan perang saraf si sepet tu...pikir la sikit guna otak tengok jauh ke depan...

pakteh adam said...

Oloo anon 4:38, atau boleh dipanggil superdungu melayu.

rakyat mana yang tak lupe?

rakyat lagi tak pernak luper Lim Kit Siang perserta tegar kejadian 13 May 1969.

Rakyat tak luper Karpal Singh pada 1997 dedahkan \Anwar sebagai PELIWAT.

dan Rakyat juga tak kan lupa pada MELAYU SUPER BEBAL seperti kamu jika negara ini tergadai seperti apa yang sedang dan telah berlaku di Pulau Pinang.

Anonymous said...

adun2 pr selangor ni semua penakut! dia hanya tau menipu rakyat je! merompak harta rakyat selangor masuk kocek sendiri!

fawwaz said...

as.kum encik Anonymous 4:23pm,
Kau ada kat tempat kejadian ke. Aku mengaku sebagai salah sorang pemuda umno tg.karang ada kat situ serta dah buat police statement.
YB. Ng Sue Lim Adun Sekinchan, sebelah Dun Sg. Burung. Sg. Burung berwakil Rakyatkan BN, Dato Shamsudin Lias dan Parlimen Dato Seri Noh(Menteri Pertanian).Musim Panen(Menuai padi,istilah jawa) lepas, Dato Noh buat dialog terbuka harga padi dgn petani serta jemput Yb. Sue Lim. Tapi tak datang.
Orang Tg. karang tak perlukan Wakil Rakyat Dapig untuk selesaikan harga padi. Cuma sekor Barua cina ni, ambik kesempatan nak lobi diri dgn kerajaan PKR/Dapig utk dapat projek.
Dia panggil Yb.Sue lim dan konon nak serah memorendum. Takde pun orang kampung kunci air buang sokong dia(dijamin).
Bila polis suruh balik sebab takde permit, apa cina biadap ni jawab... LU SAPA..!! LU APAHAL SINI!!, siap tolak tangan septol Dato Noh, seorang penduduk kampung jawab.. Ini kampung aku, u balik.. suka i la.. Sue Lim jawab... Haa, Pelepap dia kena.. kurang ajar punya cina.. masuk kampung orang biadap...
Yang jadi persoalan kami pemuda umno tg.karang..
1. kenapa dijemput dialog tak datang.
2. Kenapa panggil Yb.Sekinchan, padahal, exco pertanian negeri Yb. Yaakob Sapari ada. Senang cerita nak tolong petani, Jumpa menteri Pertanian terus.
3. Sawah kawasan orang melayu dah Panen(tuai)kenapa nak sampai kawasan cina(sekinchan) baru nak demolah, hantar memorendumlah untuk naik harga padi. Untung kat cina.
Melayu tg.karang tak nak jadi anjing permainan politik dapig.

Anonymous said...

Kita kena ambik balik selangor kalau tak kita semua akan susah dibawah pentabiran penyamun dan perompak habis hasil bumi selangor mereka rompak dan buat harta.

Anonymous said...

kroni?
ape cer syabas???????

punya nak cekik rakyat selangor...

rbf xnak dedah isu syabas??

Anonymous said...

contoh barua DAP ....

"libas mende nye??
nk tunjuk gangster lagik..
politik ape yg umno bwk,sampai Adun x boleh masuk lawat kawasan....

siap dah standby gangster..

rakyat x lupe mcmane abg kepada noh omar bleh senang2 lepas isu dadah dulu...."

kalo yang tulih nie melayu kesian betul laaa sanggup jilat kapir .....

Juborian memang Sengal said...

Terkecut telur Adun Fukatan rakyat. Gebang jer lebih !

komenje said...

2X5 je, rampar dari naga bagi kat naga jugak korang..cite banyak je jimik politik malaysia

Anonymous said...

rompak melayu konon...

bos syabas sapa??parti mana???
dah tgk berapa percent syabas nk naikkan tarif air kalo BN still perintah selangor???

mcm tu gaya melayu tolong melayu??

Anonymous said...

Adakah anda menggalakkan cara penyelesaian dengan kekerasan?
Setahu saya, kita tak patut pukul orang. Orang yang bertamadun akan menyelesaikan masalah dengan perbicaraan, bukan melalui kekerasan.