Thursday, December 23, 2010

Nazri Aziz Bikin Anwar Terkangkang

"Anwar sudah mereng"

Sepertimana yang kita tahu, minggu lepas Anwar digantung dari menghadiri sidang parlimen selama enam bulan kerana enggan meminta maaf atas tuduhan jahatnya iaitu memfitnah kerajaan kononnya menggunakan Apco untuk menjayakan gagasan 1 Malaysia. Anwar juga menuduh Apco turut terlibat dalam menjayakan 1 israel.

Isu Apco ini bukan perkara baru, ianya mula dicanangkan semenjak p.raya kecil Hulu Selangor.

Apabila minta kemukakan bukti Anwar tak berani. Panggil datang membela diri di hadapan Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen dia tak datang. Suruh minta maaf dia tak mahu.

Akhirnya bila digantung, dia pergi ke pasar malam untuk berceramah. Yang itu dia boleh buat.

Segala benda yang kusut dalam fikiran kita selama ini mengenai Apco sudah terungkai semalam.

Segalanya telah didedahkan oleh Datuk Seri Nazri Aziz semalam. Sini

Benar seperti yang dikatakan oleh Agenda Daily, nampaknya Anwar telah terkangkang dengan pendedahan tersebut. Sini

Gambar dibawah ini dirakam di lobi parlimen sebaik sahaja Anwar digantung minggu lepas. Kseian mereka kena tipu dengan Anwar. Tetapi nak buat macamana, hanya itu taraf wakil rakyat yang ada dalam pak-khatan rakyat. Jenis wakil rakyat yang otak udang.

Yang sebenarnya mereka tidak perlu memegang placard yang tertulis begitu. Mereka sepatutnya memegang placard seperti yang dibawah.



Turun bawah...






Bawah...






Bawah...







Turun bawah lagi...







Lagi...








Lagi....








Lagi....








Sikit lagi....










Sikit lagi....





Sikitttttttt lagi....
















Sikitttttttttttt ja lagi...













Ha, yang ini sepatutnya mereka pegang. Barulah setaraf dengan otak udang yang mereka miliki.


Sila double klik pada mouse anda untuk besarkan gambar dan lihat orang yang duduk bersila atas lantai nombor dua dari sebelah kanan anda. Sesuai tak dia pegang placard yang bertulis begitu ?

14 comments:

Mohd Aziz said...

semua nie babun2 tua...dah tak lama lagi...kalau tuhan tak berkenan...adalah tu...wakakakaka....

Anonymous said...

best photo bro...
semua nya sesuai 1000%

Anonymous said...

kah..kah..kah..kelakar betul lah puak-puak pembangkang ni RBF,ikut sangat telunjuk si Anwar tu...,gamaknya kalau Anwar suruh terjun laut pun diorang sanggup,walaupun tak tahu kenapa kena terjun...Nak-nak yang duduk 2 dari kiri tu,dah lah bodoh,bingai pulak tu..pas tu nak cuba berlagak pandai..macam ni ke nak menjadi pemimpin?Kesiann...

Anonymous said...

Terbaekkkk bro!!!! malatup!!
hahaha....mmg sesuai sgt banner2 si monyet2 ni pegang.. sesuai ngn akal2 berlendir dek dijubur oleh aljuburi kaki liwat ni

Anonymous said...

Itulah dia manusia yang bernama Anwar. Dia akan rasa hebat bila berada dipentas dengan mikrofon dan berucap dengan lidah terjelirnya, dahi berkerutnya dan bibir mencemeknya. Dia tetap akan pilih untuk berceramah dipasar malam, pasar tani dan pasar jual babi dari dia pergi dengan photocopy bukti2 yang dia dakwa ada. Ini kerana dia memang tak bolih buktikan satu apa pun.

Sama juga selepas pendedahan Wikileaks tentang perilaku liwatnya. Dia sepatutnya kumpulkan puak puak dia bawa Qur'an dan bersumpah dimasjid , panggil saksi panggil press, panggil semua orang untuk melafazkan betapa benarnya dia. Betapa tak bersalahnya dia. Tapi apa yang dia buat ialah nationwide tour. Nasib baik tak naik bas dua tingkat sama dengan 27 orang yang bernasib malang itu.

Kalau tidah Innalillah.... dah

Anonymous said...

best photo tu.. leh buat wall kat fb

Anonymous said...

n.ajis dh sembahyang istiqarah..kata nya tuhan dh ampunkn dosa anwar..mmg demo celako..celako..celako..mcm kes adun selinsing

muhammad said...

Sekarang dah terbukti anwar aljuburi kaki kelentong seumur hidup....yg tua tua nak mampus Pkr,Pas,Dapig semua kene kencing panas dr anwar ekekekeke....dah kene kencing pun masih percaya kat anwar tu,kalu aku malu gila beb kat masyarakat...semua tu muka takde maruah!!!mcm anjing menyalak bukit!...Hancur PKR..hancur PAs..Hancur Dapigggg!!

Anonymous said...

wakahkahkah..pecah perot aku tgk placard tu.hebat..mmg hbat!!

Anonymous said...

aku paling suka yang mampos omar tu pegang : saya bodoh - sesuai dengan beliau

huhu said...

Apa la pengikut2 diorg ni.. main ikut melulu je..
camana la nak samakan 1Israel ngan 1Malaysia?? kalo ikut fakta, negara Malaysia kita yg tercinta ni, peratusan mengikut kaum adalah
50.4% Malay
23.7% Chinese
11.0% Indigenous
7.1% Indian
7.8% Other
sumber: wikipedia,http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia

manakala Israel yg diorg ni cintai pulak
75.5% Jewish
20.3% Arab
4.2% other
sumber: wikipedia,http://en.wikipedia.org/wiki/Israel
yg Arab yg di Israel pun dikira pendatang atau lebih kurang hamba je kat sana tu.. (kesian kat org2 kita tu)


cuba compare tengok la.. apa sangat la nak disatukan kat Israel tu.. mmg bangsa dia yg pegang.. bangsa degil yg diiktiraf dalam Quran lagi.. dah berapa bnyak Nabi diorg bunuh??


Mcm mana la pengikut2 si Anwar tu boley terkinja2 melaungkan benda yg tak betul..

senang sangat kena putar ngan dia..
ni lah akibatnye kalu terlampau taksub ngan ketua..

taksub melulu...

dah la mmg tak bijak, dibiarkan pulak dipijak.. melalak tak tau arah tujuan pulak..

baik gi balik umah ajar anak2 kita matematik.. jgn asyik kena tipu ngan org lain je...

Anonymous said...

hahahah.... gambar bawah tu yang betul ............

Anonymous said...

Memang best gambo ni bro...tercirit aku gelak..kehkehkeh!!!!!

Anonymous said...

INILAH KELAS YB PR....BERFIKIRAN DANGKAL SERTA OTAK SEMPIT,ISU RAKYAT DIBIAR SEPI....ISU BODOH DIKETENGAHKAN...LU SEMUA MACAM SARKAS LA..TIADA KELAS...INIKAH YB YANG BAKAL MENERAJUI NEGARA DI MASA DEPAN....PARLIMEN DIJADIKAN SARKAS DAN PASAR MALAM...TERPEKIK TERLOLONG DAN MENYALAK SEUMPAMA ANJING GILA......FIKIR-FIKIRLAH WAHAI RAKYAT........