Sunday, January 23, 2011

Kah...Kah...Kah...Anwar Ibrahim Kena Boo Di Tenang

Ini kisah Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim masuk Felda Tenang Sabtu malam.

Ceramah perdana beliau hanya dihadiri paling ramai 250 orang dengan separuh daripadanya orang luar.

Nak jadi cerita, semasa beliau tiba, beliau telah disambut dengan boo oleh sekumpulan budak muda Felda.

Ikut cerita seorang wartawan yang jadi saksi mata kejadian tersebut muka Anwar berubah serta merta lepas kena boo itu.

“Mana tidaknya, beliau bukan setakat di boo, ada juga juga sorakan dari budak-budak itu yang panggil beliau 'Peliwat', 'Kaki Bontot' dan macam-macam lagi…”cerita beliau.

Menurutnya, lebih malang lagi, mungkin kerana emosi beliau sedikit terganggu dengan 'usikan' budak-budak Felda itu sehingga beliau tersasul menyebut "orang Felda miskin"

“Apa lagi, bertempik lah perkataan boo di situ sekali lagi,”katanya.

Mungkin jumlah itu boleh jadi petunjuk memang ketua pembangkang itu tak ada ‘bisa’ di kawasan Felda.

Dipetik dari : Agenda Daily

Halo Nurul Izzah, apa cerita papa kau ni ?

10 comments:

Lintau Perak said...

Semua tu konspirasi DS Rosmah dengan DS Najib la tu.

Anonymous said...

kan best kalau ada video.. mesti best tgk nuar kena boo..

Hang horatio said...

smpai ati ktuk a bg anwar...u all'z kejam,kejam..geram tawwwwwwwww

Anonymous said...

Kalau peliwat no 1 negara nih nak bg ceramah best jugak, sbb rakyat jelata bole tanya position apa yg dia suka apabila menjubor!! kah kah kah..

Dan mengapa menangguh2kan kes menjubor sampai dah masuk 3 tahun...tidka kah dia mau menyelesaikannya jika di abenar2 tidak bersalah menjubor??

Lepas jawab soalan2 nih baru bole nak bagi ucapan ke apa ke tentang perjuangan utk negara, apa2pun selesaikan dulu kes menjubor awak tuh..adil kan??

Anonymous said...

Lintau Perak....kalau adik kau melewat orang lain tu konspirasi ke?

pakai la otak bila berfikir jangan pakai jubor

hanizam said...

tengok gambar bang nuar, macam-macam tafsiran ada...lantak kolah nuar oooiii...

Radzuan said...

anuar brahim aljubri ni sedar tak siapa dia ni nak ajak Tok Najib debat...apa klas dia ni...saya harap kepada semua meber2 jangan lah nak bandingkan lagi anuar brahim aljubri ni dengan PM kita. mengabiskan brass aje....
anuar brahim aljubri ni dah penting sangat ke dapat jadi ketua pembangkang? itu pon dapig beri laluan dengan deribu satu syarat dan dah tentu dengan seribu satu muslihat....biasalh dapigs ni...kalau beri misti ada yang nak di amik....
kepada pemuda2 FELDA jangan takut dalam menegak kebenaran...bukat setakat anuar brahim aljubri aje...tu president anak (konon) baling aje dengan batu...tak sedar diri...kerajaan dah buat mcm2 utk majukan FELDA tp masih nk menentang...sebab apa?...sebab dapat wahyu daripada wali songsang tuk guru dialah....nik najis! sial punya budak!

Anonymous said...

pasal tu nuar buat cite ni ni.. 500 ribu umat Islam nak buat solat hajat kat dier dlm stadium..
http://www.youtube.com/watch?v=-AL0BDpENfM
besor tu stadium...kahkahkah..kalah nik ajis...kahkahkah

Radzuan said...

lintau perak jangan lh anda perpengaruh dgn bang nuar awok tuh...lihatlh mereka yg sama2 sanggup maok kluar jel dgn nuar pon dh tak tahan dengan perangai nuar aljubri nih...lowyer,s/usaha/MT dh hmpir 90% tingalkan dia...apakah itu konspirasi dan dh hampir 10 org buat pendedahan mereka diliwat olh nuar sial nih...apakah itu masih lg konspirasi...MT UMNO pn tanya TDM apakah kes ni benar atau kospirasi, TDM suwoh depa balik buat sembahyang istiqarah minta pertunjuk dr Allah...itu pon konspirasi lg...hatok hanglh konspirasi!!

Anonymous said...

Cuba tengok air muka Aljubri tuh...kan macam setan tuh...harap-harap ada kerajaan baru yang berdiri tegak pasnih.Boleh la kelab-kelab bogel dibuka sana sini..baru demokrasi...