Friday, January 21, 2011

Kini Sahlah Sudah DAP Ketua dan Pas Hanya Balaci

Berita asal dari blog Darul Ehsan Today

Lihatlah betapa kemaruknya orang-orang Pas dengan Teoh Ning Ching, ahli parlimen DAP kawasan Serdang.

Mungkin kerana sudah tidak tahan melihat tubuh Teoh yang montok dan gedik, maka tak dapat Teoh dapat gambar pun jadilah. Lihatlah bagaimana bangganya ahli Pas di atas dapat bergambar dengan bunting yang memaparkan gambar Teoh.

Tengok gambar sajalah pak cik oiiiiii, kemudian telan air liur.

Dalam bunting diatas tertulis program yang dihadiri Teoh adalah pelancaran Facebook Pas Kawasan Batu.

Maka benarlah apa yang kita katakan selama ini bahawa Pas kini telah berada dibawah cengkaman DAP. Pas kini dikawal oleh DAP sepenuhnya sehingga hendak lancar FB pun terpaksa bawa pemimpin DAP yang lancarkan, seolah-olah Pas sebuah parti yang telah wujud lebih 50 tahun tiada lagi pemimpin baik di peringkat pusat atau kawasan untuk lancarkan program itu.

Dari sebesar-besar benda hingga ke sekecil-kecil program seperti melancarkan FB pun DAP yang kawal Pas.

Patutlah setiap kali kita serang Teoh , Pas yang bangkit mempertahankan Teoh habis-habisan. Rupa-rupanya mereka telah ada perjanjian haram iaitu menjadi balaci kepada DAP.

Tak usahlah pemimpin dan juak-juak Pas nak temberang lagi kononnya mereka bukan menjadi balaci kepada DAP . Semua bukti telah terbentang depan mata sekarang sehinggakan nak lancar FB pun kena pemimpin DAP yang lancarkan.

Malulah sikit oiiiiii, malulah, kata parti kuat, tapi FB pun pemimpin DAP yang lancarkan.

19 comments:

Anonymous said...

Kalau dah parti ham'PAS',memang patut jadi balaci je...para pemimpin PAS ni seolah-olah bangga dengan 'persahabatan' dengan DAP yang sememangnya sebuah parti yang terang-terang memperjuangkan hak kesamarataan dan tidak menghormati perlembagaan apatah lagi Raja-Raja melayu.
Kalau disebut UMNO sahaja seolah-olah tiada kebaikan langsung yang dibuat oleh UMNO selama 53 tahun sejak merdeka lagi.Apakah jasa-jasa DAP yang dibanggakan sangat oleh puak-puak PAS ini?Samapaikan apabila dicadangkan perpaduan melayu ditolak bulat-bulat oleh mereka ini.Jangan nanti sampai suatu masa kelak nasi sudah menjadi bubur dan menang sorak kampung tergadai...barulah menangis tidak berlagu!

Anonymous said...

Tak kuat mana pun...

Anonymous said...

kesiannya aku tengok parti hamPAS sekarang ni! hendakkan kuasa terpaksa melacurkan agama sendiri!bagi aku lah parti hamPAS ni dah hilang maruah dah! celako! celako! celako! bkn aku yang kata tapi n.ajis yang kata!

Anonymous said...

sian aku tgk pakcik ni....

Anonymous said...

balik nak buat modal ... ubat kuat dah makan, ubat lintah dah sapu, minum kopi power, kena ada juga modal penaik nafsu .... haramkah tak siarkan ke bentuk badan teo ... mesti abis ....

Anonymous said...

kesian penganut PAS, bertuan kan komunis bangsa pendatang. Di tatang komunis tu umpama menatang minyak yang penuh. Sayang betul penganut2 pas KEPADA TUAN/PUAN MEREKA

Anonymous said...

buat FB pun nak buat pelancaran ke??? aduuiiii... budak sekolah rendah pun ada FB laaa.. tak de kecoh nak buat pelancaran pun.. barang free pulak tuu.. aduuuiiiii laa. Tu pun nak datang??? .. alaaaaaaaahhhhhhaaiii !!!

eekaa said...

padan ler dengan dia orang, suka sama suka, haram.

Budu said...

Pas low class kasta dlm FucKatan tipu rakyat...Pakcik pakcik Pas yg dtg pelancaran Facebook tu tahu ke benda FB tu?!!..
atau dtg nak tengok ahli parlimen serdang yg montok tu kahkahkah..
Ingat Pas,ingat zina,ingat bawa lari anak org,ingat khalwat,
akhir sekali ingat wali selipar pok nik pengasas islam Pas versi nik aziz.

Anonymous said...

salam..

jgn berkokok kuat sgt RBF..
tgk la kenyataan chua soi lek terhadap seorang muslimah(calon PAS Tenang)...

terang2 penghinaan terhadap agama islam..

tetapi UMNO dan Perkasa x ambil perhatian pun...

jadi,UMNO pun balaci MCA ke??

dah banyak kali chua soi lek mmberi kenyataan menghina agama Islam..tp sejauh mana reaksi PM najib??sejauh mana tindakan dari pemimpin UMNO???

sama2 la cermin diri tu ya...

-mohon siar komen saya-

-warga shah alam-

Anonymous said...

Gambar buat modal onani Pakcik ni

Anonymous said...

ah soo tu sedap woiii pasai tu depa semua keras semacam jer tengok gambar tu wakakakakakakakakakakakakakak shakira

Anonymous said...

hehehe...hoi jebat!!marilah kita bina JAMBANtan perpaduan, lupakanlah kisah yang aku pernah tipu kau jebat. Aku rasa kau pun tak kisah kalau ditipu 2 kali, marilah bermaaf maafan. Demi menjaga periuk nasik Bangsa kita yang tercinta...

Anonymous said...

Tak pernah pun saya tengok orang cina angkat gambar atau banner orang melayu, tetapi selalu juga tengok orang kita sebegini ( lembam, agaknye) yang megah dengan banner, bendera, logo, dri bangsa asing ni. Takda maruah ke??????????????

Anonymous said...

tuan tak perlu lah nak buruk-burukkan pas, sbb pas nie bukan nya ada pengaruh apa nak ditakutkan dengan pas, makin banyak tuan cerita ttg pas nie makin orang nampak pas nie ada pengaruh. logik saya yang bodoh nie, kita tak akan mengambil tahu atau takkan heran dengan parti yg tak ada pengaruh..sbb tak ada pengaruh macam mana boleh pengaruhi orang lain.. tak usahlah ambil peduli dgn pas nie. tak usahlah tuan promosikan pas secara percuma dlam blog tuan.. sbb pas tak kuat dan akan kan mengancam bn.. lainlah kalau kita angap pas nie kuat dan ada pengaruh.

Anak Lenggong said...

Melayu PAS ni memang sesuai dan sinonim dengan gelaran PARTI ANGGUK SAJEE...so tak menghairankan mereka ni sanggup menjual agama, bangsa dan negara demi untuk mencapai target politik mereka yang sempit.

Anonymous said...

ini yang dikatakan bukti?? dangkal betul! bukti mestilah sesuatu yg jelas tanpa perlu dihuraikan sangat. sebaliknya admin lebih banyak bermain dengan andaian dan sangkaan semata2. lain kali bg bukti yg lebih jelas nyata.

Anonymous said...

Cukup lah sekali undi aku pada PAS.. lepas ni jgn harap lah nak aku undi lg.. ingat PAS ni boleh pengaruhi DAP bila diorg join venture.. rupenyer DAP yg pengaruhi PAS.. kat selangor ni dah byk surau dan masjid terpaksa kurangkan volum terutama kat puchong, jinjang, kepong dan byk lg lah.. cite terbaru pantai dalam pon dah kena sound.. dek krn ahlul2 DAP bersuara.. mana suara ahlul2 PAS.? aku nak bertanya.. sebelum 2008, adakah pernah DAP bersuara pasai AZAN.?.. mereka bersuara bukan kerana depa nak ambik tau tp depa bersuara sbb depa tak mau.. cuba ahlul2 PAS buat trip pi singapore selama seminggu.. tabik la klu depa boleh dengar suara azan dgn jarak 500 meter persegi..




-warga shah alam jugak-

Anonymous said...

kepada warga shah alam jugak...


peguam dari parti mana yg berjaya mempengaruhi PM utk memperlahankan volume azan tu??parti MCA la brader,siap anta surat kt PM najib suruh perlahankan azan..

surau kene turut arahan 'pihak atasan'...

kan dah kene batang idung balik...