Friday, January 28, 2011

Normala Lakukan Dosa Depan Nik Aziz

Di bawah ini adalah kenyataan Nik Aziz berhubung suara wanita.
Tuan Guru Nik Abdul Aziz juga berkata, kerajaan negeri juga mengambil keputusan tidak membenarkan wanita menyertai tilawah al-Quran yang diadakan setiap tahun.

Katanya, usaha tersebut dilakukan bagi menjaga aurat wanita dari segi suara.

Beliau juga berkata, walau pun ada pendapat mengatakan suara wanita itu khilaf pada pendapat sesetengah ulama, namun kita memilih mazhab yang berpendapat suara wanita itu aurat.
Sumber : Harakah Daily

Wanita baca Quran tak boleh kerana suaranya aurat.

Wanita berceramah apa hukumnya ?

Gambar di bawah menunjukkan calon Pas, Normala sedang menyampaikan ceramah depan Nik Aziz dalam kempen prk Tenang semalam.

Apakah Normala berceramah tidak menggunakan suara ?

Itulah buktinya Pas tidak pernah tetap pendirian dan sanggup mengubah apa sahaja hukum asalkan memberi keuntungan politik kepadanya.

Buta-buta sahaja Nik Aziz dapat dosa semalam kerana mendengar suara (aurat) Normala berceramah. Normala pun berdosa juga kerana mempamerkan aurat depan Nik Aziz.

16 comments:

Anonymous said...

Bro, yang duduk sebelah N.Ajis, pakai kopiah dan berbaju biru kundang, yg ponteng tak gi mengajar...sbb sakit mental...nanti nik ajis pun kene..

Anonymous said...

Suami Mala tak perlu ambil MC sbb juak Pas semuanya sakit mental...cuba tngk juak Pas yg baring atas jalan raya kat perak dulu,kan sakit mental.. dia ingat kat katil rumah dia kot kakahkahkkah.

GMM said...

ASSALAMUALAIKUM, INI SATU PANDANGAN DAN PENULISAN YANG AMAT TIDAK PROFESIONAL. KAMI BANGKANG APA-APA SAHAJA BENTUK PENULISAN DAN PEMAHAMAN YANG MENYIMPANG DAN MENYALAH ERTIKAN HUKUM HAKAM DARI AL-QURAN KERANA SETIAP ULASAN YANG DIBERIKAN DLM POST INI JIKA TIDAK MERUJUK KPD AL-QURAN, MAKA IANYA TERTOLAK.

Anonymous said...

bro muka nik ajis pun dah macam menteri nikah kawin cerita musang berjanggut, 'oh kalau saya tak apa pasal undang2 negeri saya yang buat' kahkahkah...

Anonymous said...

korg ni dulu ustaz ajar xnk dengar..belajar pndai2 psl agama baru ble cita..aku doakan penyebar2 fitnah agama mcm korg dpt balasan tuhan secara cash..taubatlah si pembuat blog ni..

BajingAlas said...

Apalah korang ni..xhabis2 nk mengumpat,memfitnah,mengata dan membuat komen2 yg ditegah Al-Quran..
dosa berbuat komen yang begini...mati nanti masuk neraka tau...


Kalau fitnah dan hina kita bolehlah pulak..masuk syorga..Allah ampunkan dosa yerk..
Kena batang hidung sendiri Quran disebut..nasib baik tak keluar hadis sekali.....adeiiiii...lawak..

House PK said...

Wei GMM kepala bana! Kau pi suruh Nicky Ajis jadi Islam dulu! Ini adalah fatwa dari PORK NICK! Yang kau meroyan macam babi ni apahal beb?

Korang yang sesatkan Islam sebenarnya wahai ahlul dan penjilat PAS wei!

Inikah mentaliti mahasiswa? Auwwwwww

Anonymous said...

taubat la juga kepada suami normala dan nik ajis.

rakyat kelantan ada masalah yg dia bole lari pi cari "tenang" plak.

murid-murid nak belajar di sekolah yg dia boleh ambik cuti lelama plak.

macam ciri-ciri munafik

Radzuan said...

aurat tu untuk UMNO aje...org pas tak ada aurat... sebab org pas tak da dosa...siapa sokong pas/undi pas halal...masok syurga terus ... undi pas tiada soal jawab nungkar nangkir...kepala hotak berjambol punye puak pas ni... salah pada org laen aje... ajaran songsang..wali songsang pas nikinajis...

Anonymous said...

kesian aku kat GMM tu..

klu lu nak sumbatkan kepala otal lu dgn tulisan yg PROFESIONAL, pi la cari harakah, malaysiakini atau pun lu pi buat artikal yg sungguh pro dan lu bagi komen sendiri... kahkahkah

Anonymous said...

Mamat GMM tu tak kenal dunia lagi....dia masih dok makan nasi kawah kat dewan makan UiTM....tu pun yang kerajaan pusat subsidi untuk pelajar bumiputera....

Anonymous said...

he he he he .....Allah dah bayar 'cash' kat puak2 tu....malu dan' kemaluan' di dunia...

Al-Faisal Malaya said...

mamat GMM tu masih tak kenal dunia....makan pun nasi kawah kat dewan makan UiTM....subsidi kerajaan pusat untuk pelajar bumiputera

Anonymous said...

GMM sila faham pandangan dan penulisan ni..jangan main tulis je ikot emosi..one more thing sape u nk pakai logo UiTM??

Anonymous said...

GMM tu salah seorang yang sesat kerana PAS

Anonymous said...

budak gmm tu banggang...tak mahu terima kenyataan yang di beritahu...aku tau budak2 gmm tu tahu pasal fatwa nicky ajis tu.Saje je nak melintangkan angin..nak cover tuk dia yang gila kuasa...jenis budak yang tak di reti dek untung..banggang betul