Thursday, January 27, 2011

Suami Normala Dapat MC Untuk Bantu Isteri Berkempen

Saya tidak mahu bercakap banyak atau menulis panjang. Cuma nak minta Kementerian Kesihatan dan Kementerian Pendidikan menyiasat Sijil Cuti Sakit di bawah samada ianya benar-benar milik suami kepada calon Pas atau bukan.

Cerita mengenai perkara ini saya petik dari blog My Anger.

Jika benar mc tersebut miliknya bermakna dia telah menipu, berpura-pura sakit kerana hendak bawa isterinya berkempen.

Bagaimana pula doktor boleh memberi mc sehingga 19 hari kepada orang yang berpura-pura sakit. ?



12 comments:

Anonymous said...

Doktor tu doktor PAS lah tu

Panglima Perang Cyber said...

lagi hangat.


perghhhhhhhhhh

Anonymous said...

kalau bukan kaki kencing bukan pakatan rakyat , dari pemimpin,anak,menantu,laki, bini semuanya haprak.

Reformasi98 said...

Saya sangat simpati kepada cikgu mala, kerana selepas ini beliau terpaksa pula menjaga suaminya yang sakit.
Kalau tak sakit pun tak ape, sebab Tok Guru Nik Aziz telah mengeluarkan fatwa bahawa sekiranya kita makan gaji buta, menipu kerajaan sedia ada malah meninggalkan tanggungjawab mendidik anak bangsa pun tak ape, semata2 untuk berkempen menegakkan Islam ala PAS. Beliau tetap akan ke Syurga. Ini adalah TIPU SUNAT.
ISLAMkah sifat ini? HALALkah rezeki beliau?

Anonymous said...

tolonglh ambil tindakan segera!! repot SPRM!!! boleh ambil tindakan tatatertib nih...
sekarang ramai penjawat awam makan gaji dengan kerajaan tp menetang kerajaan.... segala kemudahan dan rahsia kerajaan habis semua digunakan untuk kepentingan politik masing2...
tolonglh ambil tindakan segera...

Nasionalis1982 said...

pergghhh..giler kentang !! MC 14 hari macam mengandung !!

Anonymous said...

MC pun nak tipu? 'Halal Syarie' kot menipu MC? Ekekekek

Anonymous said...

Aku ni kerja swasta. Tapi aku dah cukup meluat dengan pekerja kerajaan yang bocorkan rahsia jabatan, kementerian atau kerajaan. Kalau tak amanah bagi kerja tu kat aku!

Anonymous said...

DOKTOR YANG BAGI MC TU....AMAT TIDAK INTERGRITI DALAM TUGASNYA SAJA....
SAKIT APA SEHINGGA 19 HARI CUTI....
SATU LAGI EPISOD PENIPUAN
DOKTOR PAS SALAHGUNA KUASA DIHOSPITAL KERAJAAN....

nun manjung said...

sokong anon 2.21 teringin juga nak kerja dengan kerajaan huhuhu

Anonymous said...

Tenang semakin huru hara, gara-gara si Cagu menghalalkan banyak perkara, laki bini masak gulai , kasi Melayu terus terkulai, Cagu gila semakin ganas bikin Tenang semakin panas, hujan turun tidak berhenti dapat beras berkati-kati, banjir melanda Felda Cempelak mengharung banjir kain terselak...

Anonymous said...

wahab balik segera rumah tangga tak tenang...